Eu: De ce mi se întâmpla numai mie, eu acum ce o sa fac, mai este o zii pana la bal, iar mie mi s-a stricat rochia
Gi: Ok, calmeaza-te, eu cu Rosé sigur o sa găsim o soluție și o sa te ajutam. Nu-i așa,Ro.
Ro: Sigur, stai calma, nu este ca și cum aproape toate rochiile au fost vândute.
Și iată-ma cum am izbucnit iar in plâns. Mâine este balul, iar rochia mea este arsa și plină de ciocolata.
Flasback
Chris: Haide El, prăjitura este aproape gata, doar sa i-au ciocolata de pe foc.
Eu: Crezi ca sunt potriviți pantofii pentru rochie, uite-te.
Chris: Doar sa așez ciocolata pe masa, altfel o sa ma frig.
Eu: Uita-te.
Flasback end
Și uite așa,dragul meu Chris, înlocuit ca pună recipientul fierbinte cu ciocolata pe masa, a pus-o pe rochia mea, care și ea era așezată pe masa gata de spălat. Și bineinteles ca după ce am observat am strigat la el și a răsturnat toată ciocolata pe jos și pe rochie.
GI: Rosé, nu ajuți deloc.
Ro: Am glumit Eli, siguri o sa găsim o rochie mai perfecta decât aia. Doar, spălate pe fata, machiază-te și plecam.
Fac cum spune, ma aranjez puțin și ma imbrac cu o pereche de blugi negri și un top galben, îmi i-au tenesi in picioare și ieșim din casa. Ajunse la mall, am dat navala in cam toate magazinele pana, insfarsit, am găsit rochia perfecta, Ba chiar mai perfecta decât precedenta, era chiar ultima de pe raft și îmi vedea perfect. Am cumpărat-o și ne-am asezat la o cafenea sa ne mai tragem sufletul.
Ro: Vezi, ti-am zis eu ca o sa găsim ceva mai bun.
Eu: Nu știu cum sa va Multumesc fetelor, eram moarta fără voi.
Gi:Hei, poimâine, după bal nu cred ca o sa poți sa dai de mine. Știi am putina treaba cu părinți.
Eu: Da, stai liniștita, te inteleg
Gi: Cum spui tu.
După ce ne-am băut cafelele, am plecat acasa, fetele și-au luat rămas bun, iar eu am intrat in casa. Unde mama se plimba agitata prin camera.
Eu: Hei, mai ai puțin și formezi o tornada, ce s-a intaplat.
Ma: Bine ca ai venit, sunt atât se agitata. Mai ții minte ca ti-am spus ca vorbesc cu un bărbat. Un prieten de-al Crinei?
Eu:Da, ce este cu el, ti-a făcut ceva?
Ma: Nu, doar ca ma invitat la o întâlnire.
Mi-a picat fata, nu pot sa spun ca nu ma bucur pentru mama, adevarul este ca in ultima vreme am cam neglijat-o, dar îmi este frica ca acest așa-zis prieten sa nu fie vreun bădăran ca cei precedenți.
Eu: O, mama, ma bucur pentru tine, dar ai grija.
Ma: Deci nu ma ajuți sa ma priegatesc, mai am doua ore.
Eu: Nici nu te lăsam sa pleci.
Încep sa o aranjez pe mama și reușim sa ne încadram perfect in timp, era îmbrăcată cu o rochie vișinie, mulată pe corp cu mici perle roșii pe ea. Am optat Petru un machiaj simplu, iar in picioare niște sandale cu toc negre, și bineinteles plicul tot negru, pot sa spun cu mâna pe inima ca arată ca o adevarata adolescenta.
Eu:Ești absolut splendida, mama
Ma: Sigur nu o spui pentru ca sunt mama ta.?
Eu: Cea mai sigura. Acum du-te, sigur te așteaptă jos. Dacă se întâmpla ceva ma suni.
Ma: Multumesc scumpo, te iubesc
Eu: Și eu, pa.
O văd cum dispare pe usa maronie din lemn vechi, apoi ma îndrept spre geam unde văd o mașina luxoasa, oare o fii vreun Bogățas snob. Trag draperiile vechi și ponosite și ma bag in pat, unde sper ca o sa ma i-a somnul. Dar nu se prea intapla din cauza telefonului meu care ma anunța ca ma suna cineva.
C.t.deschisa
Eu: Alo
Chris: Hei, iubito, te-ai culcat?
Eu: Nu, voiam, dar nu prea s-a intaplat. Ce ai pățit la ora asta.
Chris: Voiam sa îți aud vocea.
Eu: Ce vrei, Chris.
Chris: Chiar trebuie sa vreau ceva pentru a te suna?
Eu: Cam da.
Chris: Bine, uite, eu nu o sa fiu in oraș Dumincă, așa ca se poate sa nu raspund la telefon.
Eu: Îmi pot permite sa intreb unde te duci?
Chris: Mmmmm........, Nup, sper ca nu te superi. Mai vorbim, te iubesc, pa.
C.t.incheiata
Eu: Și eu.
Zici ca ma lupt cu morile de vânt. Giny, iar acum Chris. Ma aduc la bănuiala ca ies undeva, iar mie nu vor sa îmi spună, sa o sun pe Rosé, ia sigur nu are nimic in program dat fiind faptul ca și Cam pleacă cu Giny.
C.tdeschisa
Eu: Hei, ce faci
Ro: Bine, ma uitam la TV
Eu: Ce făci duminica?
Ro: O, scuze, dar știi sunt plecată cu matusa și cu verișorii mei la munte, nu cred ca o sa am semnal.
Eu: De când ai tu o matusa?
Ro: O, pai, se pare ca am, este sora mamei, a fost adoptată, nu prea vorbim despre asta.
Eu: Da, cum zici tu. Atunci noapte buna.
C.t.incheiata
Ăștia sigur pleacă undeva, iar pe mine nu m-au invitat. Trebuie sa sun pe altcineva.
************
După alte apeluri eșuate, adică 10, se pare ca eu sunt singura care sta acasa duminica. Chiar sunt singuratica, pierderea lor, o sa ma distrez de minune singura, o sa mananc, o sa ma uit la seriale. Ce tot zic, o sa fie foarte boring. Dar apropo ce zii este totuși, chiar nu se poate ca toți sa aibă treaba duminica. Este 11 Iunie, ce este pe 11 Iunie.• poate ziua ta de naștere, idioato• a, da, este ziua in care fac 18 ani. Iar ei fix acum s-au găsit sa die plecați. O sa fie cea mai nasoala aniversare. Gânduri stupide, mai bine ma culc, mâine o sa fii o zi lungaaaa.Hei, îmi cer scuze dacă nu prea va plac trecerile aste bruște. Și îmi cer scuze și pentru acest capitol scurt.
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...