Eu: Buna ziua, domnule Black, am auzit ca m-ați chemat.
Domnul Black are aceeași ochii ca ai fiului sau, dar puțin mai blânzi, nu știu dacă răutatea a moștenit-o de la el sau de la mama lui.
Dir: Da, domnișoara Brown, știu ca ați venit aici prin bursa, și este foarte greu sa intri la noi cu bursa, ti-am urmărit activitatea școlară și as vrea sa îți cer o favoare.
Suna chiar suspicios și chiar nu știu unde vrea sa ajunga, ma uit in ochii lui și observ ca el chiar își dorește ajutorul meu. Așa ca îl îndemn sa continue.
Dir: Presupun ca îl știi pe fiul meu Christian, nu cred ca știi, dar are mari probleme la chimie. Și m-am gândit ca o sa înțeleagă mai bine de la un copil de vârsta lui, și am crezut ca ai si vrea sa te acomodezi mai repede, așa ca eu chiar am nevoie de ajutorul tău.
M-a șocat, practic am gura deschisă de uimire, nu ma așteptăm sa îmi ceara așa ceva, eu cu Christian intr-o camera, suna foarte riscant, mai ales după faza cu sera.
Dir: Te rog Eleni, fiul meu este băgat intr-o mulțime de probleme, și chiar vreau sa termine scoala bine.
Ma uit in ochii lui și chiar are nevoie de mine, așa ca îmi blestem inima plină de bunătate și ii răspund.
Eu: Ok, sunt de-acord sa îl ajut pe fiul dumneavoastră.
Dir: Multumesc mult Eleni, ce zici de duminica la ora 17:00, la noi acasa, și stai liniștita știu ca fiul meu este puțin înfricoșător și nepoliticos, o sa am eu grija de asta, Multumesc încă odată Eleni.
Îmi i-au la revedere și ies incet din birou, când închid usa in urma mea stau rezemata un pic de ea, pana se aude vocea lui Christian, intorc capul și îl văd stand rezemat de perete.
Chris:Ai intrat in bucluc din prima ta săptămâna, sau te-a anunțat tata ca bursa ta nu a fost destul de mare
Cum a aflat, nu îmi vine sa cred ca a căutat in dosarele tatălui lui despre mine.
Eu: Nu, ma chemat sa îmi spună ca ai probleme la chimie, și vrea sa îți dau meditatii.
Spun cu o oarecare aroganta, dar cred ca a fost o idee proasta pentru ca ochii lui devin din căprui, negri.
Chris: Tu, sa îmi dai mie lecții de chimie, niciodată. Și ai grija la ton, nu prea îmi plac Insectele care se plimba pe aici.
Eu: Nici mie nu îmi convine, dar se pare ca ne vedem duminica, colega.
Spun și plec cu pași apăsați spre ieșire, pentru ca mai sunt zece minute pana se suna. Imediat cum aud un mârâit din partea lui ,cotul gurii mi se ridica intr-un zâmbet larg. Ajunsă in curtea, o văd pe Giny ca sta rezemata de mașina ei.
Eu: Hei, cum de ai scăpat mai repede de la ora?
Gi: I-am zis profei ca ma așteaptă mama acasa sa mergem la doctor, deci ce zici, îmi faci cinste cu o prăjitura, te duc eu la lucru.
Zâmbesc și ma urc repede in mașina roșie. Ajungem repede și o îndrum pe Giny sa se așeze la cea mai apropiată masa de tejghea și se uita in telefon. Ma duc repede in vestiar și ma schimb in hainele de lucru, aceste constând intr-o pereche de blugi negri și o cămașă albă, intru in sala unde clienții își savurau prăjiturile și pe o farfurie alba, ii pun lui Giny o prăjitura cu fructe, trec pe lângă tejghea și ajung imediat la masa de unde am lăsat-o, ii pun farfuria in fata și ma așez pe scaunul de lângă. Am început sa vorbim chestii vrute și nevrute, iar când un client intra in cofetarie fugeam repede la tejghea, nu ca nu ar mai fii angajați, dar nu vreau sa îmi facă și mie treaba.
Giny a fost drăguța și ma așteptat, dar i-am spus sa se ducă sa își i-a rochia și machiaje și placa, etc, iar apoi sa vina sa ma i-a și sa mergem împreuna spre casa.
Acum ne aflam in camera mea mica, gata de plecare, Giny chiar nu este genul de persoana fițoasa și chiar nu a spus nimic când mi-a văzut casa.
Eu:Giny:
Iar parul ei era lăsat pe spate, ne luam la revedere de la mama și ieșim din casa, coboram incet scările blocului și intram in mașina. Imediat cum am intrat in masina Giny a dat volumul muzicii la maxim, la radio fiind melodia My Wey. Ajunse observ ca Eliot are o casa chiar foarte mare, normal doar este un aristocrat, ies din mașina și stau in spatele lui Giny, când deschide usa observ toți copii populari de la mine din scoala. Și printre ei o pot observa pe Victoria intr-o rochie roșie și scurta cu parul lăsat pe spate și niște tocuri gigantice, cum se săruta cu unu din echipa de fotbal. Unii sunt pe sus, alții pe jos, dansând, fumând, sau chiar și drogandu-se. Sunt trezita din gânduri de o mâna calda care cred ca sta de ceva vreme acolo, ma intorc și dau de nimeni altul decât Eliot.
Eli: Hei , cum este petrecerea. Eleni arați foarte bine. Nu uita ca îmi datorezi un dans, spune și îmi face cu ochiul.
Eu: Hei, da, ai făcut o treaba super cu petrecere, și cum sa uit.
Spun și ii zâmbesc, apoi ma uit după Giny care slava domnului încă se afla in spatele meu.
Gi: Hei, Eliot, ai putea te rog sa ne aduci ceva de băut, eu vreau un suc de portocale cu puțin whisky. Eli, tu ce vrei.
Eu: Și eu la fel, te rog.
Eli: Orice pentru tine frumoaso.
O, iar începe cu drăgălășenia lui, rezista Eli, ce este cu tine.
Gi: Eli, nu uita, actori de la Hollywood, așa era și Peter, și pana la urma după o luna ma înșelat, știu ca par băieții perfecti, dar amintește-ți nu exista așa ceva.
De unde știa ca ma gândesc la așa ceva, adevarul ca a trecut o săptămâna, iar eu cu Giny devenim din ce in ce mai apropiate. Intorc capul și îl văd pe Christian cum se dădea la o parasuta de pe aici. Mintea mi-a zburat la discuția noastră de după-amiaza, tot nu îmi vine sa cred ca o sa îl meditez pe îngâmfatul ala. Îmi scutur puțin capul și ma uit după Eliot care pare sa aibă probleme cu adusul băuturilor, așa ca decid sa ii s-ar in ajutor. I-au una din băuturi și ne îndreptam amândoi inapoi pe canapeaua pe care ne așezase-m in urma cu puțin timp, îl observ și pe Peter care stătea pe canapea lângă Giny.
Gi: Insfarsit, credeam ca nu mai vii.
Eu: Sunt aici, spun și ma așez lângă Giny, iar Eliot se așeza-se foarte periculos de mine, cu mâna pe spătarul canapelei și cu capul pe ea. Era așa de drăguț, dar amintește-ți Eli vrea doar sa te folosească. I-au o înghițituri din băutura portocalie și simt cum gâtul meu începe sa fie acoperit de flăcări, parca era un pic de whisky, decid sa las băutura pe mica măsuță de cafea și sa fiu atenta la ce se întâmpla in jur, dar este destul de greu când Eliot se tot uita la mine.
El: Ți-a mai spus cineva cât ești de frumoasa. O, am uitat, Eli mai incolo vreau sa îți arat ceva, sus.
Nu, Eliot, te rog nu ma dezamăgii, și cred ca mai bine i-au și un cuțit de la Bucătărie. Știți voi, in caz de nevoie. Stam ce stam pana DJ pune Moving to Miami , iar Eliot ma i-a de mâna și ma duce pe ringul de dans, fix pe melodia asta și-a găsit el sa dansam. Din întâmplare îl zăresc și pe Christian care se uita la mine in timp ce Bela se tot freca de el, ce scârbos. Așa ca i-am zis lui Eliot ca merg pana la bar și ma intorc intr-un minut mi-am comandat doua shoturi, le-am dat peste cap(pentru curaj, bineinteles) și m-am întors la Eliot, am început sa îmi unduiesc și eu corpul pe lângă Eliot care ma priviri-se uimit un minut, dar apoi a început sa mi se alăture. Mai mi-am întors o data capul spre Christian care părea absolut himnotizat de dansul meu. După ce am terminat de dansat, am fost la bar și mi-am comandat încă un Shot, apoi încă unul și încă unul.
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...