Este dimineața, o dimineața de luni oribila, numai gândul ca o sa ma întâlnesc cu Christian îmi da fiori, după cearta noastră de luni nu a mai dat niciun mesaj,astăzi a zis ca o sa vina sa ma ia, dar degeaba vine. Oricum am in plan sa îl ignor, complet. Îmi fac rutina de dimineață, ma imbrac cu uniforma, ii dau un sărut dulce mamei și ies pe usa, așa cum ma așteptăm netotul de Christian ma aștepta lângă mașina lui. I-am aruncat o privire apoi mi-am continuat drumul, dar mâna lui mi-a prins brațul, degețelele lui parca erau încinse, pentru ca pielea de unde ma tine ardea, parca mai avea puțin și lua foc.
Chris: Unde crezi ca pleci, iubito.
Nu ii răspund, mai ales ca a folosit și apelativul ala nenorocit.
Chris: Eleni, nu ma enerva de dimineața, haide sa ma ergem la Scoala vom întârzia. tac, încă tac.
Chris: Bine, dacă tu vrei așa.
In gândul meu era, yeyyy ai scăpat te lasă odată in pace, dar nu, puteam eu sa scap de el, ma luat ca pe un sac de cartofi și m-a aruncat pe umărul lui.
Eu: Punema imediat jos, diavole.
Bineinteles ca am început sa dau din mâini și din picioare cu scopul ca poate îl lovesc și îmi da drumul, dar omul zici ca este făcut din beton.
Chris: Continua sa dai din picioare, îmi oferi o priveliște de neuitat.
Și atunci mi-a picat cerul in cap, cât de proasta sa fiu sa uit ca am rochie, cât de proasta, pana la urma ma opresc și îl las sa ma așeze pe scaunul pasagerului, îmi mai pune și centura, afurisitul, mi-a închis usa și mi-am zis, acum este acum Eleni poți sa fugi pana ajunge el in mașina, dar din nou nu s-a întâmplat asta, pentru ca omul pe lângă ca este făcut din beton mai are și o super putere a vitezei, iar degetele mele nu ma ajuta, afurisita asta de centura parca a bătut-o in scânduri. Ma las păgbasa pemtru ca este clar ca nu mai are niciun folos, și sunt atenta pe geamul mașini care se pune in mișcare.
Drumul a fost unul linistit niciunul nu a scos vreun cuvânt și asta nu a putut doar sa ma bucure, ei ajuns Christian a trebuit sa ma i-a de mâna, și știam ca nu îmi va da drumul așa ca am pășit in scoala, Giny se afla la dulapul ei împreuna cu Cameron, l-am tras pe Christian sa mergem spre ei, dar nici nu s-a clintit, clar ca după cearta cu Cameron nu ar prea vrea sa îl văda, le șoptesc un scuze și continui ca fiu trasa de Christian pana in clasa. Chiar nu știu de ce ma las tarata de el. Trebuia sa îmi impun punctul de vedere, dar nu eu trebuia sa tac și ii mai hrănesc orgoliul. Ajunsă in clasa m-am pus in banca mea obișnuita și am așteptat sa vina profesoara, dar in loc de ea a venit Bela. Ce mai vrea și afurisita asta iar.
Bel: Aculta târfă, cred ca nu ai înțeles mesajul, Christian nu își permite sa fie ch una ca tine, o sa ii scadă reputația.
Eu: Eu, târfă, ha, știi ce Bela chiar am chef sa îl văd pe director.
Nu mai apuca sa proceseze ce am spus și am sărit in parul ei plin de extensii, chiar am smuls unele din ele și le-am aruncat prin clasa, dar nu se lasă și nu știu cum a făcut, dar acum ea este deasupra mea și chiar îmi i-au un pumn frumușel, nu durează mult pana sa ne despartă cineva, ma ridic repede de pe podea și o scuip pe nenorocita asta, care este ținuta de unul din băieții din echipa de fotbal. Iar eu eram ținuta de Cameron care nu știu de unde a apărut, dat fiind faptul ca el nu are ora cu noi.
Bel: Da-mi drumul odată Trent, o sa o omor, cățea nenorocita.
Eu: Tu ai tupeul sa ma jignești, da-mi drumul Cameron mai am câteva extensii de scos din capul ei.
Prof: Bela și Eleni, imediat in biroul directorului. Iar restul la ore, ACUMM.
Am pășit încă mârâind spre director.
Eu: Poți sa îmi dai drumul Cameron m-am calmat, du-te la ora .
Cam: Da, se vede asta din fumul pe care îl scoți pe nas, îmi este frica ca o sa scoți și foc pe gura.
Eu: Foarte amuzant, nu glumesc, du-te la ora.
Se uita suspicios la mine, apoi pleacă spre clasa lui, eu intru și dau de nimenialtul decât domnul Black, care ma privea dezamăgit. De ce naibii ma privea așa nu este ca și cum nu as fii in stare sa fac asta.
Dir: Luați loc domnișoarelor, apoi va aștept sa îmi Spune-ți de ce ați început sa va bateți in clasa, iar mai ales, domnișoara Wish, ce cautai tu acolo, din cate îmi aduc aminte nu aveați ora cu clasa aXIa.
Bel: Domnule director, venisem sa îmi văd o prietena, apoi Eleni mi-a aruncat vorbe grele cum ca as încerca sa îl fur pe Christian și a început sa ma tragă de par, uitați-va și dumneavoastră ce mi-a făcut in cap.
Spune și începe sa plângă, nu pot sa cred cât teatru, cât teatru.
Eli: Nu va supărați, dar par eu genul de persoana care ar sării la bătaie din nimic, mai ales pentru Christian.
Chris: Ma simt rănit, pisicuțo.
Îmi intorc capul rapid și dau de un Christian amuzat, ce i se pare amuzant din cauza lui nebuna asta a venit la mine și am început sa ne batem, când îl privesc acum chiar scot fum pe nas.
Dir: Christian, de ce nu ești la ora, din cate știu ai chimie și nu prea ești chiar atât priceput la aceasta materie.
Chris: Da, ma scuzati domnule director, dar am venit sa îmi i-au iubita pentru ca este clar ca nu ea este de vina.
Eu: Va rog, domnule director, mai bine datimi ore de detenție peste program, decât sa plec cu aceasta persoana.
Spun și gesticulez spre individul ce sta rezemat de usa cu o fata neutra, semn ca a revenit vechiul Christian. Cel fără sentimente, știți voi.
Dir: Nu o sa stau acum sa aflu cine a început, o sa primiți toți trei detenție după ore.
Eu: Poftim, pe el de ce îl băgați in detenție, el nu a făcut nimic.
Dir: Pentru ca a lipsit de la ora și pentru ca a intrat fără sa bată, cea ce este foarte nepoliticos, acum dacă ma scuzati am niște acte de semnat.
Eu: Bine, dar dacă îmi vedeți cadavrul pe jos, ascuns intr-un colț rece și întunecat al camerei sa știți ca el este de vina.
Spun și ies repede pe usa in încercarea de a scapă de Christian care pun pariu ca o sa vina după mine, dar nu s-a întâmplat asta, când m-am uitat in spate vedeam ca iese împreuna cu nenorocita aia de Bela, de ce sta cu ea.• geloasa?• ce nu, adică, nu știu• îți spun eu ca asta este, cineva este îndrăgostiiiittt• nuuu, doamne, de Christian, in nuiun caz, nu o sa ma îndrăgostesc de el nici dacă îmi cumperi zece case. • da, cum zici tu• tu lasă îndrăgostitul, gândește-te cum sa facem sa scăpăm de Christian,aaaaa....... gata, îmi aduc aminte ca l-am auzit cântând in clasa de biologie, poate dacă îl șantajez ma lasă in pace. • visează in continuare, nu o sa se întâmple, o sa te strivească ca pe un mic gândăcel• Speranța moare ultima.• Ufffff•
Gi: Hei, ești bine.
Eu: Hâm
Gi: Te holbezi la usa asta de trei minute.
Îmi scutur puțin capul și observ ca toți elevi au ieșit de la ore, iar eu într-adevăr stăteam și ma holbam la usa de la baia fetelor.
Eu: Da, scuze, trebuie sa plec.
Gi: Unde
Eu: Sa scap de diavol.
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...