Capitolul 9

1.6K 77 0
                                    

Trrrr. Trrrrrrrr.
Eu: Gata m-am trezit, nu trebuie sa zbieri așa.
Ma ridic leneșă din pat și încerc sa ma uit pe ecranul micului meu telefon, 5 apeluri pierdute de la mama și 15 de la Draga mea prietena Giny, după cele 15 apeluri cred ca chiar este disperata, așa ca o apelez.
C.t deschisă
Gi: O, doamne, slava cerului, credeam ca ai pățit ceva, ce s-a întâmplat vineri seara, nu am mai vorbit deloc.
Eu: Sunt bine Giny. Și nu s-a intamplat nimic vineri, Christian ma adus acasa la el și am adormit, iar dimineața am plecat. In rest nu s-a întâmplat nimic.
Gi: Și faptul ca ieri ai fost la curse ilegale, nici aici nu s-a întâmplat nimic?
Eu: Xonia.
Gi: Da, Xonia, cum ai-ți putut sa plecați de nebune, si va adus acasa tot Christian, sa îți aduc aminte ce ți-am spus prima dat când ne-am văzut. Nici măcar sa nu te uiti la el, și tu ce faci te urci la el in mașina.
Eu: OK, GINY, ajunge, Christian nu este atât de rau pe cât arată ca este.
  Gi: Și cu Eliot ce se întâmpla, ma sunat și a zis ca nu mai vrei sa vorbești cu el.
  Eu: Eliot este doar un prefăcut, s-a dat pe lângă mine și a încercat sa ma ademenească in patul lui.
  Gi: Uite, îmi aduc aminte perfect ca am zis  ca nu au inima, dar Eliot chiar suferă ca nu mai vorbești cu el, și el chiar nu a vrut sa se culce cu tine. Eu zic sa ii dai o șansa și sa îl suni sa vorbești cu el. Eliot chiar s-a schimbat de când ai venit tu. Îți trimit numărul lui, suna-l, Ok!
  Eu: Am încredere in tine Giny, sper sa nu ma dezamăgești.
Gi:   Și despre Christian,eu zic sa nu mai discuți cu el, chiar este periculos Eleni, acum trebuie sa plec cu fratele meu la niște prieteni, vorbim mai tarziu.
   Eu: Pa.
   C.t încheiata
     Toată discuția cu Giny ma bulversat total, dacă ar fii adevărat ce zice, atunci de ce Christian m-ar minții, doar ca sa ii îndeplinesc o afurisita de favoare. Primesc sms cu numărul lui Eliot, dau sa îl sun, dar observ ca este 11:00,așa ca decid sa ma pregătesc și sa îl sun pe Eliot după ce plec de la Christian. Ma duc la baie îmi fac rutina de dimineața, îmi prind parul intr-o coada de cal, îmi dau cu puțin fond de ten, rimel și un strugurel de buze și ma imbrac in ceva lejer.

   Îmi i-au toate cărțile de chimie și părăsesc casa, încui și cobor repede treptele blocului care mai are puțin și cade

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Îmi i-au toate cărțile de chimie și părăsesc casa, încui și cobor repede treptele blocului care mai are puțin și cade. Pentru ca mai am jumătate de ora, decid sa o i-au pe jos, astăzi este chiar o zi însorita, păcat ca trebuie sa ma întâlnesc cu diavolul și astăzi. După cum am preconizat, la ora 12:00 am ajuns la impunătoarei lui casa. Bat politicos la usa și îmi Răspunde o femeie in jur de 40 de ani, imediat cum ma vede se da la oparte.
X: Christian este sus, drăguța, încă doarme, dacă vrei îl pot trezii eu.
Eu: Nu este nevoie, Multumesc.
Spun și încep sa urc incet treptele de marmura care cred ca sunt spălate de doua ori pe zi, altfel nu îmi explic cum de strălucesc tot timpul. Ajunsă la usa neagră, gândindu-ma ca încă doarme, am intrat fără sa bat la usa, și mare greseala am făcut, penteu ca in fata mea a apărut un Christian cu parul ud și cu un prosop in jurul talie, ochii mei au poposit pe abdomenul lui bine lucrat care era acoperit ici colo cu micile picături ce veneau de la par. Imediat cum îmi revin, îmi acopăr ochii.
Chris: Chiar nu îți place ce vezi?, te-ai holbat la mine doua minute, chiar eram curios când o sa termini.
După ce ca eram destul de roșie, acum chiar ca am avut ce-a mai jenant lucru.
  Eu: Nu am timp de aroganta ta, te rog pune ceva pe tine și hai sa începem odată.
   Chris: Gata, mulțumită?
    Îmi i-au mâna de la ochi și ma așez pe micul scaun de la birou.
Chris: Nu ai vrea sa facem altceva, chiar nu am chef sa fac chimie.
   Spune el atât de plictisit, de parca mie îmi face plăcere sa ma văd cu el duminica.
  Eu: Christian,am venit la tine sa învățam nu sa ma uit la film.
  Chris: Cine a zis ca ne uitam la film. spune și face o fata perversa, ok, asta chiar este ce-a mai jenanta zii a mea.
  Eu: Ok, cred ca plictiseala ți-a tulburat mințile, acum stai naibii jos, nu mori doua ore.
  Chris: Doua ore, ai inebunit, trebuie sa ma văd cu băieții peste o ora.
      Ha, eu încerc sa îl fac sa treacă clasa, iar pe el îl deranjează ca întârzie la o întâlnire între prieteni.
  Eu: Dacă crezi ca eu chiar sunt bucuroasa ca sunt aici, închisă cu tine in aceeași camera, respirând acelas aer, ești nebun. Eu încerc sa îl ajut le tatăl tău, omul era disperat, voia și el un fiu model ai ai ieșit tu, cu cine semeni așa, raule.
  Chris: Și încă nu ai văzut destule, scumpo.
    Ok, tonul ala ma speriat de groaza, simt cum mici fiori de spaima încep sa apăra, iar ochii nu ma ajuta deloc, presimt ca și el observa teama din ochii mei.
  Chris: Relaxează-te Eliiii, am glumit, parțial. O, haide sa ne apucam o data de lecțiile astea.
    Eu: Foarte bine Christian, chiar începi sa te descurci din ce in ce mai bine, și se spre ca cele doua ore au trecut.
    Doua ore chiar relaxante, in care Christian și-a arătat  și partea buna, nu doar latura întunecată, ma ridic incet de pe scaun, îmi strâng cărțile și îmi i-au la revedere de la Christian, nu înainte sa îmi amintească ca ma așteaptă după scoala in sera. Ies din casa și îmi aduc aminte ca trebuie sa îl sun pe Eliot.
   C.t deschisă
  Eli: Insfarsit, uite Eleni chiar vreau sa vorbim, unde ești.
  Eu: Acum am plecat de la casa lui Christian.
Eli; Ce căutai la el acasa
Eu: Stai calm Eliot, tatăl lui mi-a cerut sa îl ajut la chimie, îți trimit adresa casei mele. Așteaptă-ma in fata blocului.
  Eli:Ok
  C.t închisă
    Nu i dau seama dacă am greșit invitându-l pe Eliot acasa la mine, m-am gândit ca exista totuși o explicație pentru tot ce s-a întâmplat zile astea.
   Ajunsă văd cum Eliot stătea trist la baza scărilor. Imediat cum ma vede se ridica in picioare
  Eu: Hei, haide sus, se uita vecinii.
    Aproba din cap și ma urmează pana in micul apartament, când Închide usa după el se pote vedea oarecum uimirea, adevarul ca ma simt C-am incomod, dar vreau sa dispară toate secretele dintre mine si Eliot ca sa putem sa începem o prietenie, dar dacă este adevărat de mi-a zis Christian chiar nu o sa vreau nuci sa îl văd.
Eu: Stai pe canapea, și te ascult.
Eli: O sa încep cu începutul, de prima data când te-am văzut la ore am știut ca este ceva diferit cu tine și faza cum ca te-ai mutat din partea cealaltă a orașului nu am crezut-o, știu cum ne crezi Eleni, fițoși, și mofturoși, crezi ca totul este perfect in viata noastră, dar nu este așa, și am crezut ca dacă stau cu tine o sa i-au o pauza de la toți oamenii celebri și mofturoși. Și așa a și fost, recunosc ca prima data te-am plăcut, și acum te plac, dar ca pe o prietena foarte buna și nu știu ce ți-a zis Christian, dar chiar nu ți-am făcut nimic in seara aia, doar voiam sa te chem in camera sa îți dau un lănțișor in semn de prietenie, iar ,,desteptul" de prietenul meu a crezut ca o sa profit de tine. Când am urcat scările sa mergem la mine in camera, el te-a luat pe sus și te-a dus la mașina, din ziua aia nu am mai vb cu el, și nici cu......tine. Imi cer iertare Eleni, dacă am greșit, chiar vreau sa fim prieteni.
WOW, a fost un discurs foarte lung, și chiar nu îmi pare rau ca am purtat aceasta discuție cu el, mi-am dat seama ca Eliot chiar este un prieten bun. Așa ca nu mai stau pe gânduri și îl iau in brațe.
Eu: Și eu îmi cer scuze ca m-am îndoit de tine, doar ca ai dreptate, și îmi era frica pentru ca deveneam prieteni și poate tu îmi ziceai ca ce ai face tu cu una ca mine.
Ne despartim din îmbrățișare și Eliot se uita la mine, dar apoi ma apuca rasul.
Eli: Ce, am ceva le fata? Întreabă e speriat.
Eu: Nu, doar ca ce favoar as putea sa ii fac eu lui Christian.
Spun și Eliot se uita nedumerit la mine și parca i-as fii spus ca sunt regina Angliei. Ce-a ce ar fii cam ciudat.
Eu: Christian a zis ca dacă mi-a făcut o favoare, trebuie sa iii fac și eu, și ca un on ce nu suport sa rămână dator, am acceptat, dar acum ca știu adevarul nu o sa mai ii fac nicio favoare.
Eli: Iar a intrat in probleme, dar ce ai putea sa ii dai tu.
Eu: Ma întâlnesc cu el mâine după scoala.
Eli: Bine, sa ma anu ți și pe mine, telefonul meu este deschis tot timpul pentru tine.
Îl conduc pana la usa, apoi ne mai luam odată in brațe și pleacă. Acum patule păzea ca vin.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum