Capitolul 13

1.4K 76 0
                                    

Eu: Și C-am asta s-a întâmplat, Giny, chiar îmi pare extrem de rau ca te-am mințit, nu vreau sa pierd prietenia cu tine din cauza unui idiot.
Ma uit la Giny cu speranța ca ma va putea ierta, însă ochii ei in care pana mai deunăzi puteai vedea orice emoție, acum nu mai vezi nimic, sunt așa confuza și in acelas timp dezamagita, de mine însămi, cum am fost si in seara in care a murit tata, am fost dezamagita de mine ca nu am putut sa îl protejez, din vina mea a plecat de-a casa noaptea, și așa a făcut afurisitul ala de accident, tota viata mea de când m-am mutat la liceul lăsat idiot, a luat-o in jos, foarte in jos. Am așteptat și m-am uitat in ochii ei pana când a vorbit.
Gi: Oh, scumpo, ai trecut prin atâtea, chiar îmi pare extrem de rau, prima mea intenție a fost sa luam o pauza din a mai fii prietene, știi,  mie nu îmi prea place sa fiu mintita, mai ales ca ai crezut ca voi spune cuiva, dar ești o parte din mine, adică eu cel puțin te consider sora mea, și chiar nu pot sa te las.
   Auzind acestea am sărit repede in brațele ei și am început sa plâng, pana la urma am convins-o pe Giny sa doarmă la mine, gândindu-ne cum sa scăpăm de aiuritul ala, dar totul a fost in zadar, absolut totul. In timp ce vorbeam soneria a început sa sune, eu nu prea așteptăm pe nimeni, așa ca am deschis și ce am văzut in fata ochilor ma lăsat muta.

    Erau puși intr-o cutie frumos aranjata, peste 20 de trandafiri roși, și câțiva negri care formau litera E

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Erau puși intr-o cutie frumos aranjata, peste 20 de trandafiri roși, și câțiva negri care formau litera E. Iar lângă era un ursuleț din plus ce ținea un bilețel.
  Gi: Ce drăguț, se pare ca cineva are un admitratoooorrr.
  Nu prea cred ca este un admirator cu totuși ca as fii vrut.
Eu: ,,Îmi cer iertare pentru comportamentul meu de astăzi, sper ca putem continuam ce am început, cu drag al tău:C"
   Citisem se scria pe micul pilele din mâinile ursuletului, iar fata lui Giny nu mai era așa vesela ca la început, cu totuși ca nu ar trebuii sa le primesc, cum nu ar fii trebuit sa le primesc nici pe celelalte, le înșfacă de pe micul covoraș deteriorat de la usa, împreuna cu Ursulețul bineinteles.
  Gi: Ce faci, ar trebuii sa te duci și sa i le arunci in calul ala sec al lui.
  Eu: Sunt oricum extrem de furioasa pe el, dar nu pot sa stric flori pe capul lui, mi-ar părea rau, chiar sunt frumoase, iar Ursulețul o sa îl dau unei vecine care are o fetița de patru anișori.
   Giny se uita suspicioas la mine, dar aproba din cap, înțelegând ca am dreptate, nu mai stam in fata ușii pentru ca părem ciudate, și intram in casa, las florile și Ursulețul pe masa din Bucătărie și pornim amândouă in camera, sunt franta de oboseala.
  ********
Vineri, Yey, este in sfârșit ultima zii in care ma stresez, mâine ma duc iar la lucru, și partea cea mai buna este ca scap de Christian, am vorbit cu tatăl lui și mi-a spus ca a găsit o metitatoare cu specializare, așa ca nu pot decât sa ma bucur, Eliot încă nu vorbește cu mine, doar saluta, iar Giny a stat NON stop cu mine, Ba chiar a anunțat-o pe mama ei ca o sa stea la mine pana sâmbătă, fapt care ma bucurat extrem de mult. In cele doua zile, Christian îmi făcea cât mai multe cadouri și chiar se comporta drăguț cu mine, dar tot nu o sa îl uit ca mi-a dat viata peste cap intr-un mod neplăcut bineinteles. Acum sunt in camera mea cu Giny, care aproape ca și-a mutat toată garderoba la mine.
Gi: Perfect, acum i-a astea și îmbrăcate, o sa întârziem la scoala. Haide.
Nu mai spun nimic și merg agale pana la baie, unde îmi fac rutina,parul îl las pe state, și îmi dau cu puțin rimel, apoi ma imbrac:

Sa fiu sinceră, hainele erau forte frumoase, iar Combinația excelent aleasa, dar nu puteam sa port așa ceva la scoala, mai ales bustera asta, cu totuși ca este un top, pentru mine este o bustiera

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sa fiu sinceră, hainele erau forte frumoase, iar Combinația excelent aleasa, dar nu puteam sa port așa ceva la scoala, mai ales bustera asta, cu totuși ca este un top, pentru mine este o bustiera. Ies timida din baie și o văd și pe Giny care era și ea gata.

 Gi: Îți sta superb Eleni, ar trebuii sa mai vin pe la tine, sincer chiar nu îmi place ce ai in dulap, dar bine ca am pus-o pe mama sa îmi aducă din haine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gi: Îți sta superb Eleni, ar trebuii sa mai vin pe la tine, sincer chiar nu îmi place ce ai in dulap, dar bine ca am pus-o pe mama sa îmi aducă din haine.
Eu: Eu nu pot sa port așa ceva, uitate și tu cât de scurt este topul asta.
Gi: Poate atragi privirile și scăpăm de idiotul de Christian.
Dau din cap învinsă și o aștept sa își ia si ea ghiozdanul, apoi ieșim și închid usa. De data asta nu a mai fost cazul sa o luam pe jos pemtru ca Cameron ne aștepta cu mașina in fata blocului.
Gi: Hei fratelo. Spune Giny vesela, se vede ca ei chiar au suferit când s-a mutat Cameron, ei chiar țin unu la altul.
Cam: Hei sorme-o, buna Eleni, ce faci.
Ok, asta a fost ciudat, adică Cameron este un tip drăguț și amuzant, dar când s-a uitat la mine parca o sclipire i-a străbătut ochi• și tu parca ești nebuna, cred ca nici nu îți dai seama ce spui• iar tu, credeam ca am scăpat de tine•never, sa îți între bine asta in cap• oh, haide lasă-ma sa ma bucur și eu de ziua asta și de cele doua care urmează, te rog.•bine, doar pentru ca m-ai rugat, dar asta nu înseamnă ca o sa dispr de tot, ai grija ce faci• adio, am sa revin, poate doar mi s-a părut.
Gi: Hello, pământul către Eleni, mai ești aici.
Eu: Da, ce spuneai.
Gi: Tocmai te-a salutat Cameron, fratele meu, idiotul care conduce.
Eu: Îmi cer mii de scuze Cameron, doar ca am fost prinsă in propriiile gânduri.
Cam: Nu face nimic Eli, sper ca gândurile alea nu aduceau necazuri.
Ma uitam la el, și ii observam ochii de un ciocolatiu cum se mai înfruntau din când in când din cauza unui șofer neatent, Cameron era frumos fără îndoiala, dar nu predam am stat de vorba cu el sa îmi dau seama dacă ar merita sa îl plac in sensul de iubit. Ce tot se întâmpla in ultima vreme cu mine, devin ciudata, poate lui Cameron nici măcar nu ii place de mine, și ma vede doar ca o sora, va rog datimi o palma zdravănă, chiar o merit. Ajunși in curtea liceului, ma uit după mașina lui Christian care nu era, semn ca nu a ajuns la scoala, și habar nu am de când ma interesează pe mine ce face omul ala. Intram și ma simteam ca in fiecare zii când intram in liceu, privirile care îmi erau aruncate tot timpul devenise o rutina din viata mea de licean.
Stăteam cuminte la ora de fizica când deodată telefonul meu incepe sa vibreze in buzunarul pantalonilor. Îl deschid incet încercând sa mai arunc și cate un ochi doamnei Oharo, care vorbea de zor despre, nu știu ce renumit filozof.
,, La ora 23 sa fii gata, mergem la curse, vin sa te iau."-Christian.
Super și eh care credeam ca am scăpat de el și restul zilei asteia.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum