Capitolul 22

1.3K 58 0
                                    

   Daaa, s-a terminat și vacanța de Crăciun, ce bucurie, sper ca se observa ironia. Se pare ca totul a revenit la normal, eu m-am despărțit de Christian, care nu a prea fost încântat de decizia mea pentru ca și-a spart oglinda din camera, cu pumnul, și cine a trebuit sa îl bandajele pe urma, eu, ce surpriza. Lumea nu ma mai bagă inseama odată ce m-am despărțit de el, din nou singura. Oricât m-as bucura sa ii dau lui Christian o șansa știu ca o sa regret, el nu o sa se mai schimbe, și dovada este chiar in fata ochilor mei, ce săruta cu una pe holurile școlii, foarte educat. Asta este, doar o iubire de liceu, așa cum vine așa pleacă. In schimb am devenit mult mai apropiată de frății Kalow, care sunt niște prieteni minunați, doar ca tensiuniea dintre Cam și cu mine ma sperie, îl simt ca vrea sa îmi spună ceva, dar nu o face.
  Gi: Și ce program ai pentru astăzi.
  Eu: Sa te ajut la decorațiuni, dar știi ce mi-a trecut astăzi prin cap.
  Gi: Ce
Eu: Nu am făcut nicio poza pentru fotografiile pe care vrem sa le punem pe perete.
  Gi: Rahat, trebuie sa se ocupe una din noi de asta. Și o sa începem sa facem poze chiar la petrecerea de mâine seara, la plaja.
  Eu: Adică tu, știi ca am vorbit ca nu vreau sa vin, nu vreau sa dau cu ochii de Christian, plus ca știi ca nu mai am bani pentru o rochie.
  Gi: Cu hainele o rezolv eu, iar despre Christian, trebuie da treci mai departe, trăiește-ti viata, așa cu și-o trăiește și el in momentul de fata cu blonda aia.
  Eu: Crezi ca Cam s-ar bucura dacă l-as săruta.
  Gi: Nu ma refeream sa făci ce face și el acum. Tu nu ești ca el, bine, normal ca nu ești, doar ești fata, uite, nu ești ca Bela. Mai bine așa.
   Eu: Da dar o sa fie o poza buna. Nici nu  pot descrie fata lui camd o sa ma văda ca ma sărut cu cineva.
   Cam: Ce sărut?
  Eu: Niciunul, doar o idee pentru bal.
  Gi: Auzi, frățioare, stai puțin cu El pana aduc aparatul foto din dulap.
  Eu: Pe bune, chiar ești de-acord.
  Gi: Pe el, dar trebuie sa fac poza, știi, mai așteaptă puțin.
   Da, puteți sa ne catalogați drept nebune, dar chiar vreau sa îl fac• gelos, da cred ca o sa îți iasă• voiam sa spun ca vreau sa îl fac de ras, pentru ca eu nu țin la el, și pun pariu ca nici el nu tine la mine.• sunteți meniți unul pentru altul, chiar nu vezi• da, de aceea eu urmează sa ma sărut cu Cam și el se săruta cu blonda aia.• gelozie la Orizont, ridicați pânzele mateloți• ce amuzanta ești astăzi• sunt doar bine dispusă, chiar vreau sa văd cum o sa iasă toată harababura asta, noroc• o sa iasă totul perfect, stai liniștita. Da Doamne sa iasă bine.• Ce ziceai•
  Gi: Ok, sunt pregătită, doar trebuie sa ii atrgi atenția lui Christian.
   Spune Giny in timp ce își potrivește aparatul de fotografiat. Nu îmi fac griji pentru atenția lui deoarece a mai tras cate un ochii la mine. Ma intorc spre Cam care pare cam curios de ce o sa se întâmple. Acum este acum. Ma aplec spre Cam care nu se mișcă absolut deloc și încep un sărut la care el chiar Răspunde. Din spatele nostru observ niște Oooooo-uri foarte lungi, semn ca Sărutul nostru nu a rămas neobservat. Ma despart incet de Cam căruia ii apare un mic zâmbet. Ma intorc spre Chris care a rămas blocat cu ochii pe mine și pe Cam, parca privea prin mine, nu la mine. In ochii lui se poate citii dezamăgirea, pentru ce, el a început primul sa se sărute cu aia.
Gi: Nu știu dacă este momentul, dar sa știi ca a ieșit o poza buna.
Ma intorc la Cam care și el părea la fel de dezamăgit, apoi pleacă, bravo Eli, ai încercat sa te răzbuni și uite ce ai ieșit, dar pana la urma de ce a reacționat așa, a fost doar un sărut• pentru el nu a fost, fraiero• ce vrei sa spui• el te iubeste, se vede pe fata lui, iar tu l-ai dezamăgit din cauza unui dobitoc, bravo ție• fir-ar, trebuie sa repar asta.
Eu: Clar nu a fost momentul Giny.
Spun și încep sa fug după Cam. Îl găsesc in parcare fiind gata sa se urce in mașina.
Eu: Cam, așteaptă.
Cam: Ce sa aștept Eleni, sa mai faci o poza. Sper ca a meritat.
Clar este nervos, nu pentru ca se vede pe fata lui, dar mi-a spus Eleni, unde este El sau Eli. A dispărut odată cu Sărutul ala nenorocit, de ce trebuie sa am creierul așa mic.• asta ma intreb și eu de fiecare data• nu complica situație.
Eu: Cam, de ce nu vrei sa îmi spui odată ce ai pe suflet.
Cam: Nu îmi spune ca nu ti-ai dat seama. Ești atenta doar la tine. Nu ai putut observa ca eu te plac, ca sunt îndrăgostit de tine. Și speram atunci când m-ai sărutat sa ai simțit și tu la fel, dar tu ai vrut doar sa îl faci pe idiotul de Christian gelos.
Chris: Are dreptate? Voiai sa ma faci gelos.
Acum scapă Eleni, sunt amândoi, doi băieți care ti-au mâncat sufletul și inima. Așa este, nu mai ai cum sa scapi, trebuie sa spui adevarul, dar care este acela, eu chiar îl plac pe Christian, oare ma gândesc doar la mine, întrebări la care chiar nu știu când voi primii răspunsul. Dar știu ca trebuie sa îndrept treburile apoi sa i-au o pauza de la băieți, aduc prea multe probleme și bătaie de cap.
Eu: Tu ce cauți aici, am de vorbit cu Cam, nu cu tine, tu du-te și continuați activitatea cu blonda aia.
Chris: Deci asta este problema, ești geloasa. Știam eu,suntem potriviți unul pentru altul. Tu chiar nu simți asta?
Cam: Eleni, chiar îl placi?
Eu: Nu știu, dar Cam, încă nu stiu ce sa îți spun, adică îmi ești ca un frate, nu știu dacă simt ce simți tu.
Chris: Adică îți spune sa faci pași și sa o lași in pace.
Eu: CHRISTIAN, și tu te aflii in aceeași zona, Defapt cu tine nici prietena nu sunt.
Cam: Acum cine trebuie sa fac apași.
Eu: Cam, Christian încetați sa va mai comportați ca niște copii și nu va gândiți doar la voi, voi v-ați intrebat vreodată ce vreau și eu, ce simt și eu. Poate nu vreau pe niciunul in viata mea, poate nu sunt pregătită pentru a avea o relație adevarata.
Cam: Cu el ai avut o relație.
Eu: Nu, nu a fost o relație, a fost doar un pariu pus de Christian, ne-am prefăcut ca suntem împreuna
Cam: Nenorocitule, o sa te omor.
Iar atunci s-a dezlănțuit iadul, băieței au început sa se bată, iar Cam încasa mai multă bătaie. Iar eu, eu ce făceam, stăteam și ma uitam socata la scena care se petrece in fata mea, scene de groaza pot spune. Încep sa fug spre casa, fug cum am fugit tot timpul când am avut de rezolvat niște probleme, tit timpul am fost o lasă și nu am avut curajul sa îmi înfrunt temerile și probleme, dar ele s-au adunat, iar acum cad peste mine. Toate s-au intaplat după ce a murit tata, toate au început sa se strângă, iar eu de fiecare data ocoleam subiectele. Acum ce fac, stau și plâng in camera mea, sperând ca pana mâine problemele sa se rezolve singure, știu ca nu o sa întâmple, dar tot sper.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum