Capitolul 11

1.5K 70 0
                                    

Sa înceapă teroarea, nu am dormit toată noaptea, iar dimineața bineinteles ca am fost un zombi, mi-am făcut rutina de dimineața și m-am îmbrăcat cu uniforma, am mâncat un mar si pana și ala mi-a rămas in gât, am vorbit cu mama și am coborât scările blocului pentru a merge la scoala, dar ,,minunatul"meu
,,iubit", ma aștepta in fata blocului sprijinit de capita mașina  lui superba
Eu: Nu trebuia sa vii sa ma iei, ne întâlneam la scoala.
Spun rece și indiferenta, deschizând portiera si intrand in mașina, sub privirea lui confuza, imediat cu am închis usa s-a trezit și el din transă și a urcat pe locul șoferului.
Chris: Am zis ca povestea noastră sa fie mai reala, nici măcar nu mi-și spus buna dimineața, chiar așa.
Ha, ce amuzat pare de aceasta situație, eu mor și pe dinăuntru și pe dinafara, si pe el in doare fix in fund, ca sa o zic drept. Nu mai vreau sa ii dau apa la moara și ma intorc cu capul spre geam, gândindu-ma cum o sa reacționeze prietenii mei când o sa ma văda la Brat cu bădăranul asta. In cinci minute ajungem, cobor din mașina, și pot simtii privirile acide celor din jur, nu era destul ca ma-am dat jos din mașina lui, acum ma i-a și de mâna.
  Eu: Ce făci?
   Spun in șoaptă, încercând sa scap de strânsoarea lui, dar ma tine foarte strâns.
   Chris: Îmi țin iubita de mâna, ce fac. Eleni, asta face un cuplu, se tine de mâna, se țin in brațe, se săruta, dacă nu ai avut nicio relație in viata ta nu este vina mea.
      O doamne cum a dat-o pe asta, se joaca dur, bine, și eu pot sa joc ca el, ce gluma buna, nu pot, mai ales cu glumele mele vechi. Și iacc, nu o sa îl sărut pe tipul asta, nu vreau sa am primul meu sărut cu el.
  Eu: Dacă crezi ca o sa te sărut visezi, te las sa ma ții de mâna, nu întinde coarda.
Chris: Cum spui tu. Aaa, Eliot, Giny, nu v-am văzut de la petrecere. Și de atunci eu cu Eleni am ajuns împreuna.
    Acum este acum, pe hol ne-am întâlnit chiar cu cine nu am vrut, cu Eliot și Giny. Sa înceapă catastrofa.
  Eu: Hei. Spun eu incet, încercând sa ma ascund in spatele lui Christian, in timp ce privirea lui Giny era ațintită asupra mea, iar Eliot îl privea pe Christian cu ura.
  Eli: Oo, se pare ca Eleni nu si-a dat seama încă cât de nesimțit ești, de a acceptat sa fie iubita ta. Și sa fim serioși Christian, tu nu ai avut și nici nu o sa ai sentimente pentru o fata. Eleni, spune-mi te rog ca te-a șantajat.
    Chiar asta s-a întâmplat Eliot, dar nu pot sa spun, ahhhh, o sa inebunesc.
Eu: Îmi pare rau Eliot, dar eu chiar îl iubesc pe Christian.
    Ma urăsc, ma urasc ca am scos cuvintele acelea pe gura, niciodată nu o sa se întâmple, nu o sa îndrăgostesc niciodată de el.
Gi: Eleni. Spune Giny incet și i se poate citi mila pe chip, de ce ii este mila, oare sunt chiar  o mincinoasa așa proasta?
  Chris: Acum dacă ne scuzati, trebuie sa o conduc pe Eleni in clasa.
    Ma duce, de fapt ma târăște pana in clasa, apoi da sa ma sărute, dar intorc capul și ma pupa pe obraz, mârâie puțin, apoi pleacă, intru și eu si ma așez in ultima banca de la perete, și imediat apare și Giny, care se aseaza lângă mine, decid sa nu o bag in seama pentru ca știu ca sunt o mincinoasa groaznica.
  Gi: Acum ma icnori, mai întâi nu mi-ai spus ca ești ,,îndrăgostită nebunește" de dementul de Christian, iar acum ma icnori, așa a ajuns prietenia noastră.
  Oh, ce fac, nu pot sa îmi ignor prietena timp de o luna, nu ma lasă inima.
  Eu: Îmi cer scuze Giny, chiar nu am vrut sa se întâmple asta, chiar țin mult la tine și la prieteni noastră, la fel cum țin și la Eliot și l-a prietenia cu el.
   Gi: Atunci de când brusc ai devenit îndrăgostită de el, Eleni, te minți singura dacă crezi ca te-ai îndrăgostit de el, acum o zii îl urai, mai ales după ce ai discutat cu Eliot.
  Eu: De unde știi ca nu îl iubesc, pentru ca eu chiar...țin la Christian.
   Spun cu un nod in gât ultimele cuvinte, la Christian nu țin nici ca prieten, dar ca iubit, după cate mi-a făcut, nu pot sa ma gândesc la el decât ca la un diavol. Giny da sa spună ceva, dar este oprită de profesoara care intra in clasa. Oricum o sa aibă timp sa îmi facă capul calendar după ore, când începem sa pregătim decorariunile pentru bal.
*******
Eu: Scuze Christian, dar trebuie sa ma o ajut pe Giny cu decoratiunile, ne vedem mâine.
Acum ma aflu in fata școlii încercând sa scap de Christian care pare sa ia prea in serios relația asta,săraca Giny sta in mașina de zece minute Așteptându-ma, iar eu nu mai scap odată de idiotul asta.
Chris: Ok, iubito, dar sa ma suni când ajungi acasa.
Nu mai încearcă sa ma sărute pentru ca a încercat asta de trei ori astăzi și s-a mulțumit doar cu doua săruturi pe obraz, iar celălalt nu sa întâmplat pentru ca i-am spus ca sunt bolnava, cea ce clar nu a crezut, dar a lăsat-o balta. Se rezuma doar de a ma lua in brațe și de am spune la revedere, ma urc repede la Giny in mașina și pornim spre locul unde scoala o sa organizeze petrecerea. Cam in douăzeci de minute de mers am ajuns, este o clădire pătrată și goală, chiar avem de munca.
   Gi: Eu ma gândeam sa abordam tema marinareasca, adică sa facem o cârma și sa o lipim pe scena, sa folosim mult albastru.
    Nu suna rau, dar trebuie sa fie ceva de vis, pentru ca termini anii de liceu, care au fost spectaculoși, unde ai trăit multe experiențe noi, ceva de vis, ceva de vis, asta este.
   Eu: Ma gândeam sa folosim albastru, dar nu albastru ocean, ma gândeam sa folosim un albastru ca cerul nopții și sa facem niște stele, iar pe pereți sa pune o poza cu fiecare absolvent care a fost important in scoala, și sa facem și un filmuleț pe care sa îl arătam la sfârșit. Ce zici.
    Gi: Cea mai buna idee pentru un bal de absolvire, o sa chemam o trupa, o sa facem regele și regina balului, iar formele de la mese pot fii in forma de stea căzătoare . Și poate și o fântâna in mijloc.
   Eu: Ok,  cred ca este prea mult și scena și fântâna, trebuie sa alegi una din ele, iar eu zic scena.
  Gi: Ok, scena rămâne. Prietene ca înainte?
    Nu pot sa cred ca după tot ce am făcut ea mai vrea sa fie prietena cu mine, și sunt așa o proasta ca o mint, poate intr-o zi o sa îmi fac curaj și o sa ii spun tot adevarul, intr-o zi.
   Eu: Întotdeauna.
   Spun și ne luam in brațe, apoi începem sa facem schița pentru bal. După trei ore de munca, am decid sa plecam acasa, am invitat-o pe Giny sa doarmă la mine, dar a refuzat spunând ca o sa îl ajute pe fratele ei la ceva, pentru ca mâine începe și el scoala. Dar a promis ca joi doarme la mine, mi-am luat la revedere de la ea și am urcat leneșă scarile ce duceau la micul meu apartament, dar ceva mi-a atras atenția, un buchet de trandafiri albi și rozi.

   Iar înăuntru erau un mic bilețel roz, pe care scris caligafric

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Iar înăuntru erau un mic bilețel roz, pe care scris caligafric.
     ,, Pentru cea mai buna ,,iubita". Cu drag al tău C
   Aaaahh, băiatul asta se joaca cu nervii mei, acum ceva timp era prea protectiv, acum îmi trimite flori, și nici măcar nu este cineva sa fii văzut asta, ce credea ca  o sa pun o poza pe Instagram sau ca o sa îl i-au cu mine la scoala. I-au buchetul de trandafiri, pentru ca este foarte frumos, și îl pun intr-o vaza, arunc bilețelul și decid sa ma întind puțin in pat, apoi sa o sun pe mama, dar somnul pune stăpânire pe mine și  adorm instantaneu.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum