DUPĂ CINCI ANI
Soarele puternic nu încetează sa mai bată,iar eu încerc cu greu sa îl privesc pe director, care înmânează diplomele de absolvire. Nu îmi vine sa cred ca am terminat facultatea, nu îmi vine sa cred ca au trecut cinci ani.
Pasesc grabita spre ieșirea din institut care mi-a fost și casa timp de patru ani. Îl văd și s-ar repede la el in brațe, mi-a lipsit și chiar nu credeam ca o sa vina.
Eu: Ai venit!
Chris: Cum puteam sa ratez ocazia asta iubito. Odată in viata absolvi facultatea.
Eu: Zici tu? Acum ce facem, chiar mi-a fost dor de tine.
Chris: Vorbim in fiecare zi pe Skype. Și ne-am văzut ieri.
Eu: Te-am văzut ieri in carne și oase după cinci ani.
Chris: Iar in acești cinci ani, dragostea mea pentru tine este la fel de mare. Apropo, astăzi o sa ai o mica surpriza.
Eu: Iar? Nu crezi ca am primit deja prea multe?
Chris: Niciodată, plus ca este una într-adevăr importantă.
Îl mai sărut odată și pornim spre mașina lui. Acești cinci ani au trecut cât zeci de ani departe de el. El fiind in Franța, iar eu in Los Angeles, am crezut ca o sa ne fie greu, dar dragostea noastră ne-a ținut împreuna. După ce am plecat la facultate mama a rămas cu Andre, care a ajuns sa fie nou el soț, m-am bucurat extrem de mult pentru ea, iar eu cu Tony ma inteleg exact ca o sora și un frate. Cu Giny vorbesc in fiecare zii, ea a ajuns in Spania la o facultate de design, unde și-a găsit și ea insfarsit sufletul pereche. Cam și Rosé au ajuns la aceeași facultate, cea ce rezulta ca relația lor încă mai tine, iar Tony a ajuns cel mai bun prieten al lui Chris, greu de crezut, dar da, mai ales ca au stat împreuna in camera la facultate.
Chris parchează mașina in fata unui restaurant select din centrul Los Angeles-ului. Chiar are sa îmi spună ceva important de ma adus aici. Dar eu nu sunt îmbrăcată cum trebuie, am doar o rochița de vara Galbena pe mine. Intram și spre mirarea mea nu era nimeni. Oare or avea probleme cu mâncarea? Eu nu prea as vrea sa ajung pe la spital.
Eu: Chris, de ce nu este nimeni?
Chris: Ai sa vezi, tu doar aseazate.
După ce ne-am asezat la masa, barmanul ne-a adus doua Porții de paste, totul a decurs normal pana când a venit un om cu o vioara și a început sa cânte, apoi Chris s-a ridicat de la masa și s-a pus in fata mea, așezându-se in genunchi. Oare........ chiar o sa ma ceara in căsătorie?
Chris: Nu știu dacă îți dai seama, dar acesti ani in care am stat despărțiți, au însemnat o tortura pentru mine. Nu mai puteam sa te sărut, sa te ating și sa îți simt pielea fina și calda, iar asta ma făcut sa inebunesc, credeam ca o sa ma uiti și nu o sa mai vrei sa fii cu mine după ce îți găseai pe altcineva mai bun, dar încă o data mi-ai arătat ca greșesc și ai făcut in așa fel încât sa fiu fericit și fără tine prin preajma. Iar asta ma adus aici, in punctul in care mi-am dat seama ca ești aerul meu, și fără tine nu as putea trai, de aceea as vrea sa te intreb ceva. El, vrei sa te căsătorești cu mine?
Stai, derulează, Chris tocmai ma cerut in casatatorie, iar eu stau stana de piatra. In ochii lui se poate citi emoția, și in acelas timp frica. Frica ca poate o sa îl refuz, dar nu știu cum poate gandii așa când știe ca are toata dragoste mea.• răspundei odată băiatului, nu îl mai chinui• da, ai dreptate
Eu: DAAAAA, chiar vreau sa ma căsătoresc cu tine.
***********
Va dați seama ca după a început o totala tevatura cu nunta. Care a avut loc intr-o pădurice, Adică la iarba verde. Și câteva poze de nunta:
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...