Gata, am terminat și tura pe ziua de astăzi, acum ma aflu in camera mea și ma pregătesc, îmi ondulez parul și îl las pe spate, la machiaj optez pentru punțin fond de ten, tuș, rimel și un ruj nud.Apoi ma decid sa aleg ceva din ce mi-a cumpărat mama.
Îmi i-au tenesi in picioare și decid sa o sun pe Xonia, știu ca și ei ii plăceau cursele.
C.t deschisă.
Eu: Hei, Xoxo, ce faci.
Xo: Bine, mor de plictiseala, ce este cu tine de nu te-ai culcat.
Eu: Ce ai zice dacă am merge la o cursa.
Xo: Tu, la o cursa, ce gluma buna.
Eu: Virbesc serios Xonia, in douăzeci de minute sa fii la mine.
C.t încheiata.
Bun, acum sa ma întind și eu puțin in pat.
Xo: Trezește-te naibii o data, mai pus sa ma pregătesc degeaba?
Deschid ochii incet și găsesc fata prietenele mele buna care pare mai suparata ca niciodată.
Eu: Da, scuze, doar am vrut sa ma întind puțin in pat, dar se pare ca ma luat somnul. Ok, cât este ceasul?
Spun și ma ridic speriat din pat, ma uit in oglinda și observ ca nu este nicio schimbare, mai îmi așez puțin parul și gata.
Xo: 22:40, de ce.
Eu: Pentru ca la 23:00 trebuie sa fim acolo, acum mișcați fundul mai repede o sa întârziem.
Xo: Dar pe cine vrei sa vezi de ești așa grabita, o sa mai fie și alte curse, și ce este cu tine îmbrăcată așa.
Eu: Pe nimeni, doar ca nu am mai fost niciodată și as vrea sa văd și cum începe, nu cum se termina. Și tu vorbești de mine, uita-te la tine.
Xonia avea C-am acelas machiaj ca al meu, decât ca in loc de rujul nud, ea îl avea roșu, iar parul era îndreptat și haine:După ce ieșim, închid usa și pornim grăbite in stația de autobuz pentru ca încă nu am mașina, știu sa conduc ,dar economiile mele încă nu sunt suficiente , norocul nostru a fost ca am ajuns chiar când autobuzul a ajuns in stație. După cincisprezece minute am ajuns, in port erau tot felul de ciudați, unii beți, alții Drogați, alții stăteau pe capita mașinilor lor și se sărutau cu cate doua fete, de ce ai face așa ceva. Prin mulțime ma uit după Christian, dar sunt trasa de mâna chiar unde voiam, la linia de start.
Xo: Cu plăcere.
Eu: De unde știai ca voiam sa ajung aici.
Xo: Pentru ca de aceea ai venit la cursa sa vezi cursa și participanții, nu sa ii vezi pe iaia cum se droghează.
Nu ii mai răspund și sunt atenta la mașinile care au început sa scoată fum, o fata îmbrăcată cu niște pantaloni foarte scuti și un sutien flutura doua steaguri, iar când din microfoane se aude START, mașinile pornesc in cea mai mare viteza. In timp ce ascultam cumințică cum decurge cursa, o mâna se atinge de brațul meu. Când intorc capul îl văd pe Eliot, mai are și curaj sa vina in fata mea după tot ce mi-a făcut.
Eli: Hei. Nu ai mai vorbit cu mine de ieri și credeam ca te-ai supărat pe mine.
Eu: Nu, nu am nimic. Spun rece și imininorc privirea in alta parte, nevrând sa ii aud minciunile.
Eli: Asta crezi ca este nimic, nici măcar nu vrei sa te uiti la mine, ce e cu tine Eleni.
Spune și ma trage brusc spre el astfel sa îl privesc in ochii aia verzi și..........ahhh, a vrut sa se culce cu tine Eleni, revinoti.
Eu: Acum eu am ceva, nu ești tu cel care ma bruscheaza, și sa nu uitam ce ai vrut sa îmi faci la petrecere, te credeam prieten.
El se uita confuz la mine, și acum eu sunt cea care face asta, se comporta de parca nu as știi ce vorbesc.
Eli: Ce ți-am fac..........
Xo: Uite Eleni,a câștigat un baiat pe nume Christian. O, hei, nu știam ca vorbești cu cineva.
Spune Xonia in timp ce se întoarce cu tot corpul spre noi, privindu-l curios pe Eliot.
Eu: Nu, Eliot tocmai pleca.
Ridica mâinile in semn de exasperare și se face nevăzut in mulțime, ma mai uit câteva secunde după el, apoi îmi îndrept sprivirea spre podiumul de unde băiatul care a vorbit in microfon ii da banii lui Christian.
Xo: Eli, fii sinceră, de ce am venit aici.? Pana acum ceva timp nu erai așa disperata de mașini, lăsai ca aceasta pasiune sa zboare pentru ca îți aducea aminte de tatăl tău, ce s-a întâmplat?
Acum chiar ar trebuii sa ii spun ce s-a petrecut in săptămâna aceasta, dar îmi aduc aminte ca nu este locul potrivit, așa ca o trag afara din mulțime, și aveam de gând sa mergem la stația de autobuz, dar îmi aud numele strigat, îmi intorc capul și dau de acei ochi căprui.
Chris: Eleni, hei, pana la urma chiar ai venit, credeam ca este doar o scuza ca sa vezi unde ma duc in seara asta.
Eu: Șiiii de ce m-ar interesa așa mult persoana ta?
Intreb cu o oarecare aroganta pentru ca îngâmfarea lui da pe afara.
Chris: Pentru ca, sunt cam in centru atenției in întreg orașul.
Hmmm, in centrul atenție in tot orașul, asta înseamnă ca îl caută și poliție suptil mod de a spune ca este un ,infractor.
Eu: *tuse* Xoni tu simți asta, a, da, este aroganta domnului din fata mea.
Nu îmi vine sa cred ca el chiar a chicotit, doamne trebuie sa îmi notez unde, Christian Black chiar a surâs.
Chris: Spune-i prietenei tale sa îți mai dea niște Glume de-ale ei, Eleni, știi s-au C-am învechit ale tale.
Sunt roșie de furie, si in acelas timp de jena pentru ca îmi dau seama ca are dreptate, chiar nu vreau sa ajung ca matusa Petunia, și acum mai spune glumele alea cu Cioc Cioc.
Eu: Pana la urma ce vrei Christian, chiar vreau sa ajung acasa.
Chris: Super, va duc eu.
Eu: Ți-e ce îți iese.
Spun gândindu-mă ca el chiar nu face nimic fără sa primească ceva in schimb. Și chiar nu prea am chef sa merg cu autobuzul.
Chris: Se mai Adaugă la favoarea pe care o sa ți-o cer.
Ok, omul asta este de-a dreptul malefic, chiar nu vreau sa ii fac vreo favoare, eu chiar nu vreau sa mor.
Eu: Termina cu secretele și spune-mi ce favoare vrei, dar sa știi ca dacă mintea aia a ta mica gandeste ca o sa vreau sa ma arunc de pe bloc sa știi ca greșește.
A doua oară când îl văd zâmbind, wow, chiar facem progrese.
Chris: Numai tu puteai sa te găsești la asta, o sa aflii luni după scoala, in sera. Acum mașina este acolo, după mine.
Eu: Ce gentleman.
Nu mai spune nimic și se urca in mașina pe locul șoferului, eu ma așez pe locul pasagerului, iar Xonia in spate.
Eu: Eu chiar nu vreau sa mor, așa ca dacă ai de gând sa mergi cu cea mai mare viteza, o sa ma dau jo.......
Nu mai apuc sa îmi termin fraza pentru ca acesta gonește pe sosea. In cinci minute suntem acasa, slava cerului întreg, pentru ca mâine trebuie sa ma duc sa îl meditez pe Christian, mi-am cerut scuze de la Xonia ca nu o pot primii la mine in seara aceasta. Am urcat obosita scările, apoi am descheiat usa, bla bla bla, apo somn.
CITEȘTI
BLAKE EYES
Подростковая литератураEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...