Ma: Trezirea mica sărbătorită. La mulți ani!
Ma trezesc speriata și dau peste nimeni alta decât mama, care ma așteaptă cu un turn înalt de clătite, in care a pus o lumânare. Poate asta sa nu fie o trezire specială.
Eu: Mersii mult mama, te iubesc.
Ma: Și eu scumpo, acum îmbrăcate, eu cu Andre te așteptăm la micul dejun.
Iar Andre, credeam ca a plecat, omul asta nu mai are și el casa. Au ieșit și ei la o întâlnire și se cred căsătoriți, ce oameni.
Îmi scutur puțin capul și intru in baie, îmi fac rutina de dimineața și ma imbrac cu niște pantaloni scurți de blugi și un top galben. Intru in Bucătărie somnoroasa și dau peste aceleași fete vesele. Chiar sunt curioasa de unde atât bucurie.
An: La mulți ani Eli. Eu cu mama ta avem o mica surpriza pentru tine.
Ma: Pe mine de ce ma bagi, tu i-ai luat-o.
Okkk, ce pisici mi-a luat omul asta. Ma cunoaște de abia o zii, doar nu îmi cumpara o casa. Îmi face semn spre geam, ma îndrept plictisita, iar când trag jaluzele, imaginea din fata mea, ma lasă muta de uimire. Este mașina visurilor mele cu o funda mare pe capota.Eu: A...asta e..este a mea.?
Ma: Da, Andre a insistați sa ti-o cumpere.
Eu: Dar este foarte scumpă, și, si tu ma cunosti de abia de o zi, de unde...
Ma: Cred ca ar trebuii sa te așezi scumpo, avem ceva de discutat.
Am aprobat și m-am asezat încă uimita fata in fata cu cei doi amorezi.
Ma: Acum doua zile, nu a fost prima mea întâlnire cu Andre. Eu îl cunosc de un an, mai exact de când am fost sa vorbesc cu directorul tău. El aștepta sa își ia fiul de la scoala, și din greasa am dat peste el. Așa am ajuns sa vorbim și sa ieșim la întâlniri tot mai dese, pana, am decis amândoi sa fim împreuna. El te cunoaște de un an de zile, doar ca am crezut ca o sa te superi pe mine, și am așteptata ceva timp, pana am fost sigura ca ești pregătită.
Totul era înceata, mama niciodată nu a ascuns ceva de mine, mai ales atât de important, totuși este vorba despre doi oameni maturi care dacă vor in secunda următoare se pot și căsători, și-i, dacă fac asta înseamnă ca o sa am un frate vitreg? Nu, asta nu se poate intapla, mama nu trebuie sa se căsătorească.• iar egoista, de ce nu o lași pe mama sa fie fericita, merita asta• dar, dar ai dreptate, câteodată chiar sufăr grav de egoism. Mama ar trebuii sa fie fericita, plus ca dacă o sa plec, ea o sa rămân singura, și nu vreau asta.
Eu: Mama...... nu ma supăram, bine, da, poate câteodată am momentele mele de egoism, dar niciodată nu as fi vrut sa nu fii fericita. Dacă tu crezi ca Andre este bărbatul potrivit, atunci nu ma impun.
Ma: Te iubesc mult, chiae sunt norocoasa ca am o așa fiica.
Eu: Și, ce facem astăzi.?
Ma: Cum adică ce facem. Tu nu ar trebuii sa ieși cu prietenii tai.
Eu: Sunt plecați,toți, nu știu cum, dar sunt.
An: Ce ai zice dacă ai venii sa iei prânzul cu noi. Adică eu, mama ta și fiul meu. Ar fii un moment bun sa va Cunoaște-ți.
Eu: Da, suna bine
An: Poți sa te îmbraci, este ora unu, deci.
Eu: Da, o sa fiu gata imediata. Și Andre , Mersii mult pentru mașina, o ador.
Îl i-au in brațe, apoi merg repede la mine in camera unde ma schimb. Dar in ce, încă nu l-am intrebat unde mergem, la prânz, dar unde. O sa îl cunoasc și pe fiul lui, care este coleg de scoala cu mine, cum aputut mama sa ascundă asta așa bine.
Pana la urma, decid sa îmi las parul pe spate, sa ma machez puțin și sa ma imbrac:Intru in Bucătărie, unde toată lumea era gata. Am coborât si am vrut sa ma urc in mașina, dar am observat ca nu ma urma nimeni.
Eu: Ce se intapla, va ești frica de cum conduc?
Ma: Cred ca ar trebuii sa îl lași pe Andre sa conducă de data asta, pana te mai obișnuiești cu mașina.
Eu: Haide mama, putina încredere.
An: Are dreptate scumpo,plus ca este ziua ei.
După un oftat lung din partea mamei, am urcat in mașina toți, eu la volan, Andre pe locul pasagerului, iar mama in spate. Decid sa nu merg repede, cu totuși ca nu am mai condus o mașina de mult timp, încă ma pricep. Ajunși la destinație, adică la casa lui Andre care este o vila imensa, la fel ca cea a lui Chris, coboram din mașina. Credeam o sa mâncam in oraș, dar priveliștea de aici nu ma supăra deloc.• Hello, ai iubit toanto, dacă afla Chris ca te uiti după alții, vai de tine• da, ai dreptate, dar nu eu vreau asta, ochii mei vor.
Sa va explic și eu ce văd. Văd un baiat de vârsta mea, cred ca este fiul lui Andre, care iese din piscina. Va dați seama ca băiatul arată foarte bine, dar nimeni nu îl întrece pe Chris.• și totuși te uiti după el• hei, pedeapsa penteu ca ma lăsat chiar de ziua mea, nici măcar nu cred ca știe ca astăzi este ziua mea, da barem sa ma și sune.
An: Hei, fiule, încă nu ești gata?
X: Buna ziua Patricia. Scuze tata, dar alți întârziat și am zis sa mai înot puțin.
An: O, Tony, ea este Eleni, fata Patriciei.
Eu: Deci sa inteleg ca eu sunt singura care a aflat de abia acum despre toată relația asta?
To: Cred ca da. Incantata de cunoștința, apropo, a fost super balul.
Eu: Mersii, dar te știu de undeva. Joci fotbal nu?
To: Corect. Am auzit ca este ziua ta, la mulți ani.
Eu: Te-as lua in brațe,dar ești cam ud.
To: Nu este nimic, puțină apa nu o te omoare.
Și cu astea spuse, îmi înconjoară talia cu mâinile lui musculoase. Ma bucur ca este un copil normal, cu totuși ca trăiește intr-o casa mare și are mulți bani, nu este așa fițos, mai ales ca joaca și fotbal in echipa noastră de la scoala, și toată lumea știe ca toți băieți de acolo sunt niște aroganți neciopliți. Ne așezăm la masa și începem sa vorbim, adică mama cu Andre, iar eu cu Tony
To: Și, tu ești iubita lui Christian, ha.
Eu: Da, de ce?
To: Oare ar trebuii sa stau departe? Nu prea vreau sa îmi iau bătaie.
Eu: O haide, Chris s-a schimbat. Nu mai este bătăușul ala fără sentimente.
To: Spune asta băieților care au fluierat la tine la bal. Au încasat un pumn frumos in fata.
Eu: Aaa, cred ca a făcut-o din greseala.
Acum mai scoatel El, și eu care credeam ca nu o sa se mai atingă de oameni din cauza mea. O sa port o discuție și cu el. Încă nu am uitată ca trebuie sa îmi dea răspunsul la întrebare.
Eu: Și, unde vrei sa studiezi?
To: Prima data m-am gândit ca vreau sa studiez aici, dar pana la urma am decis împreuna cu tata sa merg in Franța.
Eu: Ce aveți toți cu Franța. Exista multe facultăți in America.
To: Stai sa ghicesc, Christian s-a gândit și el sa plece la facultate și o sa aveți o relație la distanță.
Eu: Încă nu este sigur, a spus ca se mai gândește.
Își arcuiește o sprânceană, iar fata lui era ceva gen: Da, sigur, spera in continuare.
To: Scuze, Eli, dar ti-a mai spus cineva ca ești un pic egoista?
Nu și el, ma cunoaște de abia de o ora și observa și el cât de egoista sunt. Bravo El, ai făcut o impresie buna. Decid sa schimbam subiectul, pentru ca clar ma supăra adevarul. La un moment dat, mai pe seara, am primit un mesaj de la un anonim. Okkkk, What is this.La medie este Tony
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...