Capitolul 15

1.4K 70 2
                                    

A fost o noapte super, am dat câteva ture cu mașina, apoi am ajuns inapoi acasa pe la 1:00, Giny se pare ca esta deja acasa, cred ca a adus-o Felix, am mai stat de vorba pana pe la 2:30 și ne-am băgat insfarsit la somn.
  Gi: Trezirea somnoroaso.
    Ma ridic buimacă din pat și in fata ochilor văd o Giny super vesela, și chiar nu știu de ce.
Eu: Ce s-a întâmplat. Cât este ceasul.
  Gi: Este 12:00, nu mai pune atâtea întrebări și îmbrăcate.
  Eu: De ce, unde mergem.
  Gi: Vine Cameron sa ne ducem la film. A  zis ca s-a simțit foarte neglijat, așa ca am zis sa ieșim toți trei. Ti-am lăsat hainele in baie.
   Da, cam asta se întâmpla de când Giny sta la mine, îmi pregătește hainele și mi le lasă la dus sa ma imbrac cu ele, ma simt ca la cinci ani, când îmi alegea mama hainele, decid sa ii mai răspund, chiar am nevoie de o zii fără Christian prin preajma, mai ales ca ies cu Giny și Cameron doua persoane foarte plăcute. După un dus relaxant ma imbrac cu ce mi-a ales Giny. Și îmi prind parul intr-un coc lejer.

 Chiar are gusturi foarte bune, îmi dau cu puțin fond de ten, pudra ,rimel, tuș și ies din baie, gata de plecare, Giny avea acelas machiaj ca al meu, și era îmbrăcată așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Chiar are gusturi foarte bune, îmi dau cu puțin fond de ten, pudra ,rimel, tuș și ies din baie, gata de plecare, Giny avea acelas machiaj ca al meu, și era îmbrăcată așa.

   Ieșim amândou din casa și îl găsim pe Cameron asezat pe capota mașinii lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ieșim amândou din casa și îl găsim pe Cameron asezat pe capota mașinii lui. Un Lamborghini Aventados.

 Și ea era de asemenea superba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și ea era de asemenea superba. Ne salutam și urcam in mașina cu destinația mall.
Gi: Și la ce film mergem?
Cam: La ce film vreți voi.
Gi: HORROR.
Când am auzit deja micul dejun pe care apropo nu l-am mâncat a început sa iasă, nu sunt cea mai mare fană, Defapt nu suport filmele de groaza, sunt o persoana care se sperie foarte repede și care are o fobie extrem de mare de sânge, așa ca aveam de gând sa spun pas.
Eu: In niciun caz, după ce ca o sa rămân și singura acasa tu vrei sa ma mai uit și la film de groaza.
Gi: O, haide nu o sa se întâmple nimic rau, o sa fim eu și Cameron, nu îți face griji.
Cam: Da, Eleni, ai încredere, dacă este ceva ce nu îți place ieșim noi doi afara, iar pe Giny o sa lăsam sa se uite.
Nu voiam sa le stric distracția cu frica mea așa ca am acceptat, și mare prostie am făcut pentru ca in majoritatea filmului aproape ca m-am urcat pe Cameron. De ce trebuie sa facă filmele alea atât de realistice. Acum ne aflam la KFC, dar chiar când am încerca sa îmi bag un cartof in gura micul meu telefon a început sa îmi bâzâie in telefon, super Christian.
   C.t.deschisa
  Chris: Hei, Eli, ce faci.
  Eu: Bine, uite.....aaa....ma uitam la un film.
  Chris: Sigur?
Eu: DAP
  Chris: Arunci nu te superi dacă vin la tine, sa ne uitam împreuna.
  Eu: Ba, da, pentru ca filmul este la....aaa,.... Giny acasa.
  Chris: Unde ești Eleni, nu ești o mincinoasa prea buna.
  Eu: Offf, de ce te interesează?
  Chris: Eleni, știi ca pot sa aflu unde ești mai repede decât crezi, așa ca nu mai complica situația.
  Eu: Sunt in mall
  Chris: Cu cine?
Eu: Conteaza?
   Chris: Eleniii?!
  Eu: Cu Giny.
Chris: Și cu mai cine.
Eu: Ce te face sa crezi ca mai sunt cu cineva.
   Chris: Zi-am zis, nu știi sa minți, deloc.
  Eu: Cu Cameron
  Chris: Ce cauți cu ala in mall, cred ca am fost suficient de clar ultima data. Vin după tine.
  Eu: Sa nu îndrăznești.
     C.t încheiata
  Șiii am revenit la vechiul Christian, o sa ma facă de ras in ultimul hal, așa ca decid sa ii ridic pe cei doi de la masa cu forța ca sa mergem acasa. Pana la urma când am spus ca mi s-a făcut rau de la popcorn au cedat și am plecat, dar din nou dacă ai viata ca a mea nu ești norocos deloc.
   Chris: Hai Eleni.
  In parcare chiar in fata noastră a apărut Christian, pe bune acum ce noroc sa am ca el sa parcheze chiar unde am parcat și noi. Ma apucat de mâna strâns și a încercat sa ma tragă spre mașina, dar Cameron ma prins de cealaltă mâna, mare greseala pentru el, după ce ca nu îl suporta Christian.
  Cam: Dai drumul, pleacă cu cine vrea acasa.
  Chris: Poftim, nu cred ca am auzit bine, tu tocmai mi-ai vorbit mie.
  Cam: Da, te crezi vreun print sa nu am voie sa îți vorbesc.
  Chris: Cam asta sunt gânganie.
Cam: Haide Eleni lasă-l pe prostul asta sa vorbească singur.
Chris: Acest prost este iubitul ei dobitocule.
Ar trebuii sa fac ceva• logic• și cu cine ar trebuii sa țin• cu niciunul, Daa• dacă nu țin cu nimeni o sa ma intorc acasa pe jos• asta este problema ta acum, ăștia mai au un pic și se iau la bătaie• da ai dreptate trebuie sa fac ceva
Eu: Băieți, AJUNGE. Christian nu poți sa îmi spui ce sa fac, pentru ca nu ești șeful sau mama mea, iar Cameron acest prost chiar este iubitul meu așa ca eu sunt singura care poate sa îl jignească.
Cam: Și cu cine o sa pleci pana la urma Eli.
Chris: Cu mine, logic.spune și ma uit urat la el. Ce?
Eu: Nu o sa plec cu niciunul. O sa merg cu autobuzul. Giny ne vedem luni la scoala.
Gi: Ok, scumpo. Pa
O îmbrățișez pe Giny, ma uit urat la băieți și plec singura, din nou singura.• ce sa îți fac, viata nu este tot timpul buna• cu mine nu este niciodată• îmi pare atâta de rau mentru noi• pentru tine de ce• pentru ca fac parte din tine, prostuto• da, scuze.
Chiar: Haide, urca in mașina.
DAP, se pare ca pana la urma Chris a venit sa ma ia, ce bucurie, yuppyyy, sper ca observați sarcasmul.
Eu: Ce vrei Christian, oricum mi-a distrus și ziua asta, ce mai vrei.
Ma uit in ochii lui și văd doar o sclipire de Tristețe, apoi dispare și aia și îmi ia locul inapoi cea de misterios.
Chris: Sa te urci in nenorocita asta de mașina și sa te duc acasa.
Eu: Am zis ca plec singura, omule, nu mai insista.
Chris: Urca am zis Eleni, nu ma obosii mai tare decât sunt.
Eu: Altfel ce, o sa îmi dai și una.
Chris: AM ZIS SA URCI DRACULUI ODATĂ.
Ok, a fost mai înspăimântător decât filmul ala, ce latura de-a lui Christian a fost asta, una pe care clar nu vreau sa o mai văd vreodată, așa ca ma urc cu teama in mașina, apoi pornește in viteza pe sosea, cu una cu care nu ar trebuii sa conducă, sper sa îl oprească poliția și sa ii ia carnetul. Deja întrece limita, nu vreau sa mor.
Eu: Încetinește, odată, nu vreau sa or din cauza ta.
Spun și văd ca acul încă nu a scăzut Ba chiar a mai crescut puțin, nu știu ce se întâmpla cu el, dar chiar vreau sa înceteze, ma sperie. Nu mai pot, nici nu știu de ce ma aflu pe pământul asta, cârma doar ma chinuie. Asta este rolul meu aici. Plâng? Da se pare ca asta fac.
Eu: Omoara-ne odată, sa scap de tine și de viata asta pe care o am, OMOARA- MA ODATĂ.
Când ma observa, trage pe dreapta și se uita la mine trist, da, chiar pot sa simt Tristețe și mila pe fata aia.
Chris: Eli, nu, îmi pare atât de rau,nu știu ce s-a întâmplat.spune și încearcă sa pună mâna pe mine, dar ma retrag, cât de bipolar poate sa fie.
Eu: Lasă-ma, nu ma atinge, nu vreau sa pui mâna pe mine. Deschide usa sa ies. CHRISTIAN.
Chris: Nu pot sa te las așa pe strada, te duc acasa. Îmi pare extrem de rau, Eleni.
Nu mai spun nimic și ma afund in scaunul mașina încă tremurând. Ma lasă acasa și îmi spune ca vine luni sa ma ia. Intru in casa și ma prăbușesc pe podeaua rece. Din nou o alta zii oribila, ma intreb dacă mai exista vreuna buna.

BLAKE EYES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum