Ma trezesc cu o durere de cap îngrozitoare, iar capul meu sta pe o perna foarte tare, îmi ridic capul pentru a îmi așeza perna mai bine, dar constat ca nu este o perna este un piept de baiat și nu orice baiat, chiar Christian. Ma ridic din pat și ma uit buimacă la camera unde ma aflu, patul este negru, pereții sunt gri, pot spune ca era chiar o camera la fel de întunecată ca ochii lui Christian, care doarme dus. Ma uit pe noptiera și văd o pastila și un pahar cu apa, iar lângă un bilet.
,,Draga Eleni, ți-am lăsat o pastila de cap pentru ca m-am găsit ca o sa te doară după ce te trezești. Eu am plecat la munca, dar o sa o găsești pe Jeni, servitoarea casei. Cu drag Olivia, mama lui Christian"
O doamne nu se poate sa se fii întâmplat asta, nu se fii putut sa ma fii culcat cu Christian, ma uit la ce am pe mine și observ ca sunt in perechea mea de boxeri și intr-un tricou foarte mare. Decid sa i-au pastila și sa îl trezesc pe Christian.
Eu: Christian trezește-te.
Îl zgâlțâi puțin și văd ca tot nu se trezește.
Eu: TREZEȘTE-TE IDIOTULE, ODATĂ!
Tip și sar in pat, ar arunci ma trezesc cu o perna in cap și normal ca mi-am pierdut echilibrul și am căzut pe jos.
Eu: AUUUU.
Chris: Asta îți trebuie dacă ma trezești, idioato. Acum ridica-te, baia este acolo dacă vrei sa îți faci un duși, îmbracă-te și hai sa te duc acasa.
Spune el absolut indiferent, atât de indiferent, iar eu mor de nervi și de Rușine, pentru ca pana mea, sunt in niște boxeri și o bluza. Ma ridic repede in picioare și ma așez in fata lui.
Eu: Nu plec nucaieri pana nu îmi explici ce caut la tine in camera. Spun și bat nervoasa din picior.
Chris: Nu mai spuneai asta aseară când voiai sa ma săruri. Nimic de explicat, doar ca m-am gândit ca dacă îți fac o favoare, și tu la rândul tău o sa îmi faci o favoare.
EU: Și ce favoare mi-a făcut TU. Și in niciun caz nu am vrut sa te sărut, și iaccc
Spun și arat cu degetul spre el in timp ce plescăi din buze. Fata lui era la fel de nepăsătoare și inexpresivă.
Chris: Sa nu îți pierzi virginitatea cu Eliot. Eu zic ca am făcut ce trebuia, nu Eleni.
Ok, asta este foarte stânjenitor, și pun pariu ca sunt la fel de roșie ca un rac.
Eu: De unde știi tu ca mie nu îmi place de Eliot.? Hâm.?
Chris: Sa fim serioși Eleni, tu niciodată nu o sa vrei o aventura, tu vrei o relație serioasă,bla bla bla. Iar favoarea pe care o vreau o sa o aflii cant este timpul. Pana atunci ai vrea sa te grabesti, am și eu alta treaba decât sa stau după fundul tău.
Ma uit suspicios la el, apoi intru in baie, îmi dau hainele jos și las picăturile fierbinți de apa sa îmi danseze pe piele, i-au un jel de dus cu aroma de căpșuni și îmi dezmierd pielea. In cincisprezece minute sunt gata, dar deșteaptă de mine a uitat sa își i-a niște haine. Dar spre norocul meu îl aud pe Christian ca mi-a lăsat haine pe pat și ca ma așteaptă jos. Aștept sa se audă ușa, apoi ies, aburul inpingandu-ma de la spate. Pe pat zăresc o pereche de colanți și încă o bluza la fel de larga ca și cea in care am adormit. Îmi caut rochița cu care am fost îmbrăcată aseară, și pana la urma o găsesc aruncată intr-un colț al camerei. Lângă rochie îmi găsesc și geanta, bag repede rochia și tricoul in care am dormit in ea, cu gândul de a spală tricoul și a îl aduce inapoi, îmi i-au și pantofii cu toc in mânâna și cobor pe scările, bineinteles din marmura. Îl observ pe Christian la baza scărilor vorbind la telefon.
Chris: Da, ti-am zis ca îmi i-au mașina și ne vedem in port la ora 23:00, da concurez, pa.
Ma vede și pornește spre ieșire, când deschide ușile mari de lemn, soarele își face apariția imediat, astăzi chiar este o zii călduroasă, iar eu am întârziat la lucru, și mai și trebuie sa vorbesc cu mama, cred ca o sa îmi tina o ditamai morala. Ne urcam in mașina lui, un Camaro SS superb.Eu: Șii, de unde știi unde locuiesc?
Chris: Dacă vrei sa îmi spui unde locuiești, as știi. Bănuiesc ca locuiești la periferia orașului.
Eu: Da, ce bine bănuiești, spun și intorc capul și ma uit la geam.
Dar ceva ma tot bântuie, el oare face curse ilegale? Întrebarea îmi sta pe limba, iar liniștea dintre noi este apăsătoare, așa ca îmi fac curaj, curaj pe care in momentul asta nu ar trebuii sa îl am și îl intreb
Eu: Scuze ca îți pun întrebarea asta, dar făci curse ilegale.?
Acesta își întoarce privirea spre mine, este aceeași privire Misterioasa și sumbra, clar nu am pus bine întrebarea. Dar se pare ca hotărârea mea,din nou nu știu de unde naiba o am, îl îndeamnă pana la urma îmi da un răspuns.
Chris: De ce, vrei sa ma dai pe mâna poliției.
Da, fix asta voiam, imediat cum ajungeam acasa ma duceam la poliție și îl pâram pe el.
Eu: Nu, doar ca mașinile este una din pasiunile mele și ma gândeam dacă ai putea sa îmi spui si mie unde se țin cursele.
Acesta se uita din nou la mine, iar pe fata lui se citește amuzamentul. Așa este, și mecanica este una din pasiunile mele pe lângă desen, tatăl meu, înainte sa moara, fiind mecanic, ma învățat și pe mine, iar de atunci am început, după scoala, sa lucrez cu el la mașini, dar pana a murit acum patru ani, am suferit mult, pentru ca tata era un bărbat cu sufletul mare și tot timpul am socializat mai mult cu el decât mama, pierderea lui ma zdruncinat foarte tare, încă nu mi-am revenit din șoc, dar mama încearcă sa ma facă din nou sa zâmbesc cum zâmbeam atunci.
Chris: Ție, îți plac mașinile, acum o sa îmi spui ca știi și sa le repari.
Eu: Chiar știu. Și ai grija la ce ora vii diseară, nu predau somnorosilor, vin la 12.
Acesta se mai uita puțin după ce cobor și chiar când vreau sa închid usa vocea acestuia ma oprește.
Chris: In port , la ora 23:00 începe prima cursa, ai grija cum te îmbraci.
Spune și imediat pornește cu viteza spre nu știu unde. Pana la urma diavolul poate fii îmblânzit. Urc grabita scările pana la micul meu apartament și bag cheia in broasca. Deschid incet usa și observ ca nu este nimeni, însă un bilețel este Atașat de usa frigiderului.
,,Draga mea, am fost foarte îngrijorată pentru tine, dar trebuie sa îți spun ca o sa fiu plecată cu lucrul in Miami timp de 10 zile, așa ca dacă vrei sa îmi scrii, îmi Piți trimite o scrisoare la adresa de pe spate. Te pup, cu drag mama."
Super acum trebuie sa stau și singura 10 zile, Mersii mult mama. Alerg la mine in camera amintindu-mi ca am întârziat la lucru. In zece minute sunt gata, și decid sa iau autobuzul ca sa ajung mai repede.
Mat: Ai întârziat!
Asta a fost singurul lucru pe care l-am auzit când am intrat in cofetarie. Iar când ma uit in ochii mătușii Helen pot vedea răutatea și disprețul. Clar am încurcat-o.
Eu: Ma scuzati, doar ca nu am auzit ceasul, și-ți am fost la petrecere aseară și am ajuns tarziu. Spun și îndrept spre vestiar fără sa mai aud un răspuns. Când ma intorc observ ca nu mai era matusa, dar era Victoria care presupun ca o sa ma întrebe ce s-a întâmplat între mine și Christian.
Vi: Șiiii, Eleni, am auzit ca ai plecat cu Christian de la petrecere.
Eu: Da, nu s-a întâmplat nimic, doar ma dus acasa.
Raspun sec și îmi continui treaba, adică de a servii clienții cu prăjituri și cafea.
Vi: Doar atât, imposibil, toată lumea știe ca erai moarta de beata, iar Christian presupun ca avea chef de o mica aventura.
Ok, deja ma scoate din sărite.
Eu: Scuze ca nu s-a întâmplat asta, acum dacă ma scuzi Victoria am de servit clientiii. Următorul, va rog.
Chem următorul client și aștept nerăbdătoare sa plec și sa ma duc la pista.Aștept comentarii despre carte. 😁😁
CITEȘTI
BLAKE EYES
Teen FictionEleni, o simpla fata care a muncit de când se știe, are doar o prietena buna și studiază la un liceu public din oraș. Insa visează sa ajungă la scoala Black, iar visul ei devine realitate, este primită in scoala datorită inteligentiei ei. O sa lase...