Sprawa organizacyjna
Od razu przepraszam wszystkich jeśli będę szorstka czy cuś.
Mam chyba okres buntu czy coś takiego bo wszystko mnie denerwuje i pyskuje...więc no...z góry sorki ^^" (szczególnie @Szafir123 )wymień użytkownikaPerspektywa Geno
Siedziałem obok Reapera dalej go głaszcząc
Akurat czemu lubi mój dotyk mogę się kiedyś spytać...
Ale to kiedyś
Nie terazTeraz sobie czytałem książkę
A bardziej księgę...
Czy jak to tam nazwać
Stare, grube, ale czytelne i to się liczy prawda?Tak czy inaczej był to spis AU, rola tych które nie są oficjalne i inne takie.
Na przykład QuantumTale...chyba dobrze to mówię?
Praktycznie to AU nie ma swojego podziemia więc nie jest oficjalne.
Ale te dzieciaki latają po światach i pomagają różnym osobą.Albo anty-void.
Praktycznie to nie AU!
Tylko pusta przestrzeń!
Ale jest tam dużo osób!
Na przykład taki Ink.
Z ryciny wynika że to ten szkielet z szalikiem i plamą na policzku!
Jest on obrońcą AU.
A jego przeciwnik to Error
Taki czarny co ciągle ryczy.
W sensie tak wygląda!
...
Nie wiem czemu tu jest napisane że Ink ma kolorową cipke a Error żółtego kutasa, ale lepiej w to nie wnikać póki co...Tak czy inaczej jest dużo właśnie takich ciekawostek.
I...
Jednej informacji nie rozumiem.Co to są multiversa?
Chyba muszę od początku przeczytać......
Trochę mnie martwi że jest tu więcej opisów genitalii...kto to pisał!?
...
Dobra chyba mam.
Od UT, US i UF czyli Undertale, Underswap i Underfell wychodzą trzy universa i na przykład w fellverse nie ma Dreama i Nightmare, nie to że wiem kim oni są, w swapuniversum wszyscy są pozamieniani a zwykłe multiversum to jest to w którym ja jestem.
I do tego tu też są linie czasowe?
Wow.
Dużo tego.
To jest multiversum 3003...
I ma tu krótkie rozpiski innych...
Na przykład w multiversum 123 Fresh to pedofil a w multiversum 404 Error daje dupy......
...lepiej posprzątam dom
CZYTASZ
Śmiertelna przyjaźń ... a może coś więcej? [ZAKOŃCZONE]
FanfictionNo to sobie robimy AfterDeath. A może i nie. Niezbyt idą mi takie klimaty. Mam nadzieję że książka się spodoba. Do zobaczenia w rozdziałach!