Capitolul 10 - editat

25.8K 963 185
                                    

Pentru seara asta am hotărât să ne relaxăm împreună la un foc de tabără. Damian și Thomas au plecat să strângă niște lemene pentru foc, în timp ce, eu cu Ivy am rămas la cabană. Voiam să le facem o surpiză și am început să gătim niște clătite.

 —Ivy?

— Iar ai greșit rețeta? Se apropie ea repede.

— Nu, nu. M-am gândit la ceva după discuția aia de dimineață.

—Să nu-mi spui că vrei să plecăm, doar pentru că Damian a spus chestiile alea!

 —A, nu. Ba din contră, m-am gândit că o voi face în seara asta .

—Stai, ce? Tu vorbești serios? Țipă ea fericită .

— Da, Ivy. Adică cred că am început să am sentimente pentru el ..

— O, Doamne! Sunt așa mândră de tine! Mă simt ca un părinte d-ăla care și-a văzut copilul făcând ceva remarcabil! Râde apoi mă îmbrățișează.

— Știi, îmi e puțin frică..

 —O să doară puțin la început, ce-i drept, dar după o să mori de plăcere!

 —Crezi că ar trebui să mă îmbrac într-un fel anume?

—Doar o lenjerie super sexy !

—Dar n-am nimic la mine..

—Nu ai nici măcar acasă, dar aici. Of, de asta sunt eu prietena ta. Mi-am luat una nouă special pentru excursia asta și voiam să o port astăzi, dar e ok. Tu ai mai multă nevoie de ea decât de mine. 

— Mersi, Ivy!

Era în jurul orei 10 și noi eram afară, în jurul focului. Beam și râdeam. Însă ceva mă neliniștea, faptul că urma să mă dezvirginez nu era un gând prea liniștitor în capul meu. Nu cred că mai era un lucru ce trebuia planificat. Nu mă mai vedeam în stare pentru asta acum.

— Situația asta mă stresează la maxim! Îi șoptesc eu luI Ivy.

—Nu înțeleg de ce! Ar trebui să te calmezi și totul o să fie bine.

— Dacă nu o să iasă bine? Dacă nu o să știu ce să fac ? El a facut-o cu zeci de fete până acum. Dacă nu mă ridic la standardele lui? Dacă nu îi par atrăgătoare? Ivy! Ajută-mă!

— Nu pot să te ajut ca în clasa a 6-a când exersam amândouă pentru primul sărut. Râde. O să fie totul ok, ești frumoasă, corpul tău e bestial, porți o lenjerie superbă. Nu-ți mai face atâtea griji! Doar fă-o și gata!

— Mor pe dinăuntru. 

— Iubitule, ma gândeam să mergem până sus. Îi spune Ivy lui Thomas.

— Haide, frate, mă părăsești? Se plânge Damian.

 —Scuze, amice, dar tentația e mare.

O ia în brațe pe Ivy și intră cu ea în cabană, rămânând doar eu cu Damian. După un scurt moment de liniște, în care privirile noastre s-au intersectat, Damian se ridică și îmi întinde mâna pentru a mă ridica și eu.

 — Ar trebui să intrăm și noi, s-a făcut destul de târziu.

—Da, ai dreptate.

După ce am stins focul, am urcat în cameră. Damian și-a dat jos tricoul, l-a aruncat pe undeva prin cameră apoi s-a pus în pat . L-am privit și am închis ușa.

— Poți să stingi, te rog, lumina? Vreau să dorm.

Nu i-am răspuns, ci doar mi-am dat rochia albă cu flori portocali jos, fără să mă opresc din a-l privi. Mi-a rămas la vedere doar corpul acoperit de lenjeria lui Ivy. Mi-am desfăcut părul apoi am înaintat spre pat, unde Damian mă privea uimit.

 —Elora , ce faci?

— Acum nu sunt beată. Sunt conștientă de ce vreau să fac . Chiar vreau să mă trezesc mâine dimineață și să știu că tu ai fost primul. Nu voi avea niciun regret.

— Ești sigură?

— Mai sigură ca niciodată!

M-a privit o clipă  în ochi apoi s-a ridicat repede și m-a luat în brațe. M-a sărutat cu atâta dorința și m-a lipit puternic de perete. Ne unisem într-un sărut atat de pasional, încât ne despărțeam doar din cauza aerului. Îl voiam, mă voia.
M-a prins de păr și apoi m-a mușcat de gât, eu gemând.

— Ela ? Rostește el încet.

— Da..? Abia mai puteam scoate un cuvânt.

 —Chiar vrei să ți-o trag?

— Da!

M-a trântit în pat, mi-a desfăcut sutienul și a început să-mi sugă sânii, mușcând în același timp pentru a lăsa și câteva semne în urmă. Gemeam. Îmi plăcea. Însă îl voiam mai mult.

 — Dulceață? Îți amintești când ți-am zis că o să te fac să mă implori pentru a ți-o trage?

Mi-a dat și chiloții jos și și-a trecut mâna peste zona mea intimă.

— Vrei să ți-o trag , Ela?

— Mhm ! Răspund eu printre gemete.

— Ăsta nu e un răspuns, dulceață! M-a lovit peste fund apoi a râs.

— Da , Damian!

— Atunci imploră-mă daca vrei să fac asta !

— Te implor !

— Acum ?

— Acum, Damian!

I-am văzut fața satisfăcută apoi m-a sărutat ușor pe buze. Și-a dat jos pantalonii și a intrat puternic în mine, eu gemând puternic.

 —N-ai idee cât am asteptat asta!

Mă simțeam al naibii de bine. Era un sentiment atât de plăcut. L-am tras mai aprope și mi-am pus mâinile în jurul gâtului lui pentru a ne putea sărută. Mi-am înfipt unghiile în spatele lui când a început să se miște mai repede, oferindu-mi și mai multă plăcere.

Într-un sfârșit și-a dat drumul apoi s-a așezat lângă mine, luându-mă în brațe.

— Ai fost minunată, dulceață!

Acum , Damian !🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum