Capitolul 14 - editat

21.5K 729 154
                                    

Telefonul meu zăcea pe podea. Suna de vreo 5 minute fără oprire. Mi-am ridicat capul și m-am trezit goală într-un pat străin. Am încărcat să-mi amintesc ce se petrecuse. M-am ridicat și am răspuns la telefon.

"-Unde dracu ești, Elora?"

"-Hă? Ce? Damian?"

"-Te-am sunat ca disperatul până acum. Mi-a trimis Brad mesaj că cică ești în camera lui goală și nu știe ce să facă, în pula mea."

"-Am adormit pe aici. Calmează-te."

"-Și mă rog, cu cine te-ai futut de ai ajuns așa?"

"-Nu înțeleg de ce țipi la mine și de ce ești atât de afectat de situație. "

"-Elora, te faci dracu de râs. Cu cine te-ai culcat?"

"-Joseph."

"-Pf, când pun mâna pe el, o să-și dorească să nu fi mers la petrecerea aia."

"-E viața mea, Damian! Aleg cu cine vreau să mă fut, la fel cum faci și tu."

Aveam nervii întinși la maxim. I-am închis fiindcă deja îmi stricase dimineața. M-a apelat încă de 2 ori, dar i-am închis. Mi-am strâns lucrurile și am ieșit din camera lui Brad.

-Scuze că te-am făcut să aștepți după mine. Îi spun eu în timp ce ieșeam din casa lui.

Am făcut o baie lungă și relaxantă imediat ce am ajuns acasă. Mă tot gândeam la grija pe care o avea Damian de dimineață pentru mine. Poate începe să aibă și el sentimente pentru mine sau poate doar vrea să pară că-i pasă.
După ce am ieșit din baie mi-am controlat telefonul. Primisem câteva mesaje de la el.

"Voiam să te ajut, Elora. Și tu îmi închizi telefonul."

"Te sun după și iar nu îmi răspunzi. Sunt prostul tău sau ce?"

"Dacă nu mai vrei să ai de-a face cu mine, spune-mi, drăguță. Pot să mă car și să-ți las viața în pace."

Citeam printre rânduri și mi-am dat seama că nu am facut bine ceea ce am făcut. Aproape plângeam de teama de a nu-l mai avea.

"Aș putea trece mai pe seară pe la tine?"

"Mai ai chef să te fut sau ce?"

"Doar să vorbim, ok?"

"Fie. Vii când vrei, nu mă ridic azi din pat."

Era așa grea situația cu Damian. Uneori îmi dă speranțe, alte ori îmi spulberă tot. Ivy posta în fiecare zi minim 2 poze cu Thomas din vacanța lor iar eu doar îmi plângeam de milă.

Sincer, aș vrea să-mi găsesc pe cineva, să uit de Damian, să trec peste toată faza asta cu el fiindcă deja mă consumam prea mult. Și chiar dacă am pus suflet în toată asta, ar fi mai rău dacă m-aș trezi la realitate mai târziu și o să mă simt ruptă în bucăți.

Era ora 21 și așteptam cuminte ca Damian să-mi deschidă. Purtam o rochie vișinie destul de mulată și niște adidași.

-Credeam că nu mai apari.

-De ce nu? Întreb în timp ce mă fac comodă pe canapea.

-De obicei nu apari așa târziu. Oricum, îți aduc ceva?

-Un pahar de vin ar fi genial.

-Și asta e ciudat. De obicei nu accepți.  Prost te-a învățat Joseph.

-Nu înteleg ce ai cu el! Mă ridic eu nervoasă.

-Nu am nimic, dulceață. Mi-ar plăcea să-i rup capul, atât.

-E vina ta! Tu erai cu scumpa ta Aria, ok? Vrei să aștept mereu după tine?

Începuse să respire din ce în ce mai repede. Era nervos. M-a apucat de păr și mi-a șoptit la ureche :

-Încetează să te mai comporți ca o curvă dacă nu vrei să creadă lumea că ești una.

Mă uitam speriată la el. Mi-a dat drumul până la urmă și a plecat în bucătărie.

-Scuze că te-am enervat.. spun eu încet în timp ce intru în bucătărie.

-Chiar m-am săturat, Elora! Parcă sunt obligat să stau non stop cu tine, să mă fut doar cu tine, să-ți mai țin și de grijă. Ce dracu?!

Am tăcut. Avea dreptate. Nu trebuia să aibă niciun angajament față de mine.

-Păi, cred că.. eu o plec.

-Cum vrei.

M-am întors în sufragerie când îi aud pașii în spatele meu. M-a luat pe sus și m-a dus în camera lui apoi m-a aruncat în pat.

-DE CE MEREU ÎMI ÎNTINZI NERVII LA MAXIM, ELORA?

Mă speria tonul vocii lui. Am înghițit în sec și am continuat să-l privesc.

-Să nu mai spun și de faptul că te-ai culcat și cu Jeoseph!

Încă îmi dădea fiori. Cauta cu mult interes ceva în sertar, fără a se mai uita la mine.

-Tu vrei să devi o curvă, Elora? Mă întreabă și se apropie de mine cu niște cătușe.

Am tăcut. Abia mai respiram.

-Spune! Vrei să devii o curvă?! Mă întreabă încă o dată în timp ce se punea pe mine și îmi lua mâinile pentru a-mi pune cătușele.

-Damian.. rostesc eu încet.

-Asta să-ți fie învățătura de minte.

Mi-a prins mâinile cu ajutorul catușilor apoi a început să mă dezbrace. M-a întors pe spate, acum fiind complet goală. Mi-a prins părul și mi-a tras capul, eu gemând de durere.

-O să fii cuminte, da?

-Damian..

-DA?

-Da..

Deja frica punea stăpânire pe mine. Inima îmi bătea al naibii de tare și nu mă puteam gândi la ce putea să-mi facă. S-a ridicat de pe mine și și-a scos cureaua pantalonilor. Mi-a șoptit încă o dată să stau cuminte apoi mi-a apucat fundul și îl masa ușor.

-Au ! Am țipat eu când cureaua lui a făcut contact cu pielea mea.

-Nu mai țipa, dulceață. Doar ne distrăm puțin.

A continuat să mă lovească până fundul meu a fost destul de roșu încât să fie satisfăcut. Câteva lacrimi chiar mi se scurseseră pe obraji din cauza durerii.

-Ridică-te. Îmi spune după câteva minute.

M-am ridicat cu greu deoarece mă durea fundul îngrozitor. Aveam încă mâinile legate. Acum stăteam goală în fața lui. Nu mima nicio expresie. Doar mă analiza din cap până în picioare.

-Dulceață, mă faci să mă simt și eu bine puțin? Mă întreabă în timp ce mă mângâia pe obraz.

-Poftim..?

-Zic că vreau să mi-o sugi, Elora.

Mi-am ridicat privirea spre ochii lui și vorbea serios.
Am dat din cap în semn afirmativ și m-am pus în genunchi în fața lui.

Acum , Damian !🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum