Îmi pierdeam mințile. Trăisem mai bine de 3 săptămâni fără să-l văd sau măcar să aud vești despre el. Nu m-a căutat de atunci, a renunțat la toată gașca din vina mea. Nici cu Thomas nu mai ținea legătură. Nu îl mai întâlnisem nici accidental. Îmi era dor.
Stăteam în pat și încercam să-mi concentrez atenția la cartea pe care o citeam, dar mă durea al naibii de tare plecarea lui din viața mea. Joseph era alături de mine, dar i-am spus că nu vreau o relație, l-am rănit și pe el, dar contrar la toate astea a continuat să fie alături de mine, ba chiar s-a devenit a fi cel mai bun prieten al meu, după Ivy.
Am acceptat să ies la un suc cu Ivy, Thomas și Jospeh fiindcă se îngrijorau că nu mai ies din casă, ba chiar îmi spuseseră că au o surpriză pentru mine. Îmi mai făcuseră surprize, dar erau doar mâncare, deci nu mă așteptam la prea mult. Nu mi-am pus interesul nici în aspect. Doar m-am schimbat de pijamale într-o pereche de panataloni lungi și largi și un tricou alb.
-Hei, prietenii. I-am salutat pe Joseph și Thomas. Unde este Ivy?
-O să vină imediat.
-Ăm.. ok.
-Cum mai ești?
-Super.
-Mă duc să-ți iau ceva? Limonadă cu mentă, miere și puțin ghimbir?
-Mă bucur că nu uiți niciodată.
J mi-a zâmbit și a plecat pentru a-mi lua limonada. Nu avem nicio viața în mine, nu eram în stare să port nicio conversație.
-Ai idee cât stăm aici? Aș vrea să merg acasă.
-Și să-ți plângi de milă? Râde.
-Termimă, Thomas!
-Doar vreau să te fac să râzi.
-Mă rog, ce tot face Ivy de nu vine? Nu trebuia să veniți amândoi?
-A mers să-ți ia surpriza.
-Iar se duce să cumpere înghețată sau pizza? Serios, nu mai dați banii pentru mine. Mă descurc.
-Nu, Ela. De data asta nu e mâncare.
-Wow, m-ați uimit. Atunci ce e? Un caine? O pisică? O rochie frumoasă?
-O să vezi când ajunge Ivy.
-Măcar este ceva din ce am spus mai sus?
-Nu, nu chiar.
Joseph s-a întors cu limonada mea. Am stat încă vreo 20 de min și doar ne uitam unii la alții. Ei mai vorbeau între ei însă, eu eram paralelă. Voiam să se termine mai repede ieșirea asta pentru a pleca acasă.
-Ela! Vine Ivy! Mă anunță Thomas.
Mi-am întors capul pentru a o vedea. Mă așteptam să aibă ceva în mână, dar adevărata surpriză era în spatele ei. Era Damian.
Am făcut ochii mari și nu-mi venea să cred. Ivy a trecut pe lângă mine și l-a lăsat pe Damian să se pună în fața mea. Parcă nu-l mai văzusem de o viață. Stăteam nemișcată și îmi venea să plâng, dar nici puterea asta nu o mai aveam. L-am îmbrățișat strâns în cele din urmă.-Mi-ai lipsit. I-am șoptit eu.
-Și tu mie, dulceață.
Atunci nu am mai putut și am dat drumul lacrimilor. M-a strâns puternic în brațe apoi m-a ridicat pentru a mă săruta.
-Știți, nu mai bine mergeți să discutați între 4 ochi? Intervine Ivy.
Mi-am amintit că nu eram doar noi 2, așa că m-a lăsat jos și m-am întors către ei.
-Mulțumesc. Pentru tot.
Le-am zâmbit apoi am plecat cu Damian. M-a luat de mână până la mașină lui. Drumul a fost tăcut. Îl priveam subtil și încă nu-mi venea să cred că îl pot avea din nou.
-Ești bine?
-Acum da. I-am răspuns și m-am așezat aproape de el pe canapea.
-Ți-am lipsit?
-Și încă cât.
-Și tu mie. S-au întamplat destule de atunci.
-Ce anune?
-Am renunțat la Aria.
-Vorbești serios? De ce?
-Era doar o curvă, nu mi-am dat seama. A rămas gravidă cu unu care a plătit pentru sex.
-Nu înțeleg care era treaba cu ea, Damian. Poți să-mi explici?
-Ok, fie. Poate trebuie să știi asta. Este mai mare cu 2 ani decât mine, când aveam vreo 14 ani am făcut-o prima dată cu ea. Mă rog, ne cunoșteam de ceva timp și era ziua lui Thomas. Băusem și totuși cateva pahare la vârsta aia însemnau ceva. Am început să ne sărutăm până am ajuns să facem sex. De atunci am devenit prieteni cu beneficii. Ea îmi mi-a spus că face videochat pentru bani, era dintr-o familie haotică, dar doar atât. Se pare că nu făcea doar asta și eu ca prosul am futut-o atâta timp.
-Îi dădeai bani pentru asta?
-Nu. Îi dădeam bani, dar nu pentru asta. Voiam să o ajut.
-Era atât de specială pentru tine doar pentru că ai făcut-o prima dată cu ea?
-Nu știu, Ela. Serios. Pur și simplu mă atrăgea.
-Cum ai aflat că e gravidă?
-A venit la mine într-o seară. Mi-a vomitat în baie apoi a leșinat. Normal că n-am stat ca prostul și am dus-o la spital. Acolo i-a spus că e gravidă. Mi-am băgat piciorul și am plecat apoi am blocat-o peste tot.
-Și ai acceptat să te vezi cu mine doar pentru că nu o mai aveai pe ea?
-Nu. Mi-am dat seama că te-am pierdut și nu puteam accepta asta. Am văzut în astea 3 săptămâni că nu pot sta fără tine chiar dacă mă disperi uneori.
-Poți să-mi explici și de ce aveai stările alea atunci?
-Ah, da.. mai trebuie să-ți spun ceva. Ok, eu sunt bipolar. Cred că știi despre ce vorbesc odată ce vrei să te faci psiholog.
-Serios? Ai bipolaritate?
-Cam da. Devin uneori nebun, cum ai zis-o și tu. Dar încerc să mă controlez doar că e puțin cam greu.
-Trebuia să-mi spui asta mai devrem, Damian.
-Nu contează. Nu este târziu nici acum. Oricum, mă ierți pentru tot ce ți-am zis până acum? Am fost cam dobitoc.
Am râs scurt apoi m-am pus peste el. Mi-am dat jos tricoul și l-am sărutat apăsat.
-Tu ce crezi?
-Ah, îți vine să crezi că de 3 săptămâni nu am mai făcut nimic?
-Wow, nu m-ai înșelat. Râd și îl sărut iar. Crezi că pentru asta meriți un premiu?
-Dacă tu ești premiul, te vreau chiar acum.
Mi-a dat pantalonii jos și m-a tras mai aproape de el. Mă mișcam deasupra lui pentru al înnebuni puțin. Mi-a prin părul și mi-a tras capul pe spate. Mi-a scos sutienul și a început să-mi sărute sânii din ce în ce mai puternic, lăsându-mi și cateva urme violet. Gemeam la atingerile lui. Mi-a lipsit atât de mult. S-a ridicat apoi m-a trântit pe canapea pentru a fi el superior acum. S-a pus peste și a intrat puternic în mine. I-am gemut numele, asta satisfăcându-l și mai mult.
-Te iubesc, Elora!
-Și eu te iubesc, Damian!
CITEȘTI
Acum , Damian !🔞
Teen Fiction▪ Aceasta este prima carte din seria " Pasiune și Sex" . Fără sentimente, doar plăcere. ✔🔞