Capitolul 13 - editat

22.5K 778 52
                                    

Era perioada aceea din an când toată lumea avea o vacanță. Părinții mei erau plecați în Elveția, Ivy și Thomas aveau o frumoasă excursie în Italia. Eu doar stăteam și mâncam înghețată. Voiam să mă distrez, dar o petrecere fără Ivy nu era tocmai o idee prea bună. Prin urmare, mi-am făcut ordine în gânduri și am ales să-i scriu lui Damian.

"Hei"

"Cum știi, toți sunt plecați în perioada asta și habar n-am ce să fac."

"N-ai chef să facem ceva?"

Am așteptat un răspuns. Și am așteptat. Și după vreo 30 de minute primesc o notificare.

"Vrei să o facem în 3?😂"

"Ești idiot. "

"Păi sunt cu Aria, dulceață. "

"Pf, ok."

"Nu te supăra. "

"O fuți în timp ce-mi dai mesaje?"

"Pot face mai multe lucruri deodată, da.😂"

"Voi merge la o petrecere cu ceilalți din gașcă. Mai vorbim. "

Poate pare josnic sau nu știu cum să numesc asta, dar eu cu Damian am devenit prieteni cu beneficii. M-am resemnat și am ajuns doar la asta. Am acceptat. Am pierdut. Însă n-am pierdut tot, încă mă face să mă simt al naibii de bine. Mereu îi dau mesaj sau el mie și ne vedem, ne satisfacem amândoi și asta este tot.

Ne-am strâns un grup mic de oameni care, de fapt, eram prieteni acum. Odată ce Ivy mi-a făcut cunoștință cu prietenii lui Thomas și Damian, am devenit și eu una de-a lor.
În seara asta doar 5 erau dornici de o petrecere. Cloe se plictisise de seriale și voia o seară în care să se distreze; Rose  tocmai se desparțise de iubitul ei și  voia să-i arăte că a trecut peste, fiind o femeie liberă; Andy care era fostul Rosei și voia să fie și el acolo, probabil planuise să combine ceva; Jackson care o plăcea pe Cloe de ceva vreme și tot voia să i-o tragă, dar nu găsea niciodată momentul bun; Joseph, fratele lui Cleo.

Era ora 23 și toți ne aflam la casa unui băiat din liceu care dăduse o petrecere, ai lui nefiind acasă weekend-ul ăsta. Stăteam întinsă pe o canapea, cu picioarele pe Joseph și așteptam să-mi vină rândul la joc. Sincer, era un joc tâmpit, dar alte variante nu prea aveam.

—Elora! Hmm.. să vedem. Ai sau n-ai făcut sex cu o persoană din camera asta?

—Păi, Brad, aș fi fost bucuroasă dacă mi-aș trage-o cu tine, dar, din păcate, beau un pahar.

Regulile erau aiurea rău. Dacă nu ai făcut ceva, trebuia să bei un pahar cu alcool, dacă refuzai ieșeai. Unii erau aproape morți pe scaune din cauza  vieții lor prea plictisitoare. Ajunsese să fie ora 1. Dansam alături de Joseph și încercam să-mi scot gândurile legate de Damian. Joseph avea mâinile pe fundul meu acoperit de o rochie mulată neagră.

—Elora?

—Hm?

—Nu vrei să continuăm asta într-o cameră?

Voiam să mă distrez puțin cu el, dar nu voiam să și fac sex. Trebuia doar să-l amăgesc puțin și apoi să mă fac dispărută. Dacă Damian era ocupat, voiam să-mi condimentez și eu puțin viața.

—Sună bine. 

L-am luat de mână și am intrat în prima cameră liberă pe care am nimerit-o. L-am împins pe pat și mi-am dat rochia jos, rămânând doar în lenjeria mea neagră.
M-am întors cu spatele pe motiv că vreau să mă uit în oglindă însă, de fapt, îl lăsam puțin să mă privească.

—Am auzit că mă placi. E adevărat?

Mă întorc brusc și mă opresc lângă pat. M-am uitat atent la el. Nu era mai prejos decât Damian. Era frumos, într-adevăr. Avea un păr șaten deschis, ochi căprui și niște gropițe superbe.

—Poate. Râde apoi dă să se ridice. Îl împing iar jos.

—Nu, nu. Zâmbesc eu.

—Nu-mi place când femeile fac asta. Râde și mă sărută apăsat.

—Nu îți place ca o femeie să te domine? Păcat. Mie îmi place să fac asta.

M-am pus peste el și am început să mă mișc ușor. Îl priveam și îmi mușcam buza. Arăta bine. A avut timp să-și dea cămașa jos și tot ce ieșea la iveală era perfect.
Îi vedeam dorința nebună în ochi. M-am aplecat și l-am sărutat pe gât, lăsându-i un semn frumos. Am coborât pe piept și abdomen, câștigând câteva gemete de la el.

—Cât mai vrei să mă înnebunești?

Am zâmbit scurt și mi-am dat jos sutienul. Mi-a privit sânii apoi a dat să-i atingă. L-am oprit.

—Nu, nu.

—Tu vrei să mor aici?

-Regulile mele, Joseph.

M-am ridicat, spre surprinderea lui și m-am dus la baie.

-Hei! Țipă el.

Nu i-am răspuns. M-am uitat la reflexia mea în oglinda din baie. Nu știam ce să fac, mă simțeam de parcă l-aș înșela pe Damian. Dar și el făcea asta cu altele. Eu de ce să nu o fac? Nu suntem împreună. "Fără sentimente, doar plăcere". Asta ne spuneam mereu înainte de a face sex.

M-am întors din nou la Joseph, acum, compet goală.

-Și..? M-am ridicat la nivelul așteptărilor tale? Îl întreb în timp ce mă plimbam prin cameră.

- Uită-te la penisul meu și cred că îți va răspunde el la întrebare.

-Da.. pare fericit. Râd.

A fost un momemt de liniște între noi, apoi îl văd că se ridica și vine repede spre mine. Mă ridică și mă lipește puternic de perete în timp ce mă sărută puternic.

-Hei! Ce faci?

-Nu mai pot aștepta, ok? Te vreau!

A intrat puternic în mine, eu gemând. Mi-am ridicat privirea spre el și l-am sărutat și eu.

Acum , Damian !🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum