Capitolul 16 - editat

19.8K 757 59
                                    

Adormisem în patul lui Damian după ce am stat aproape 1 oră jumate să-l aștept. Era în jurul orei 17 când se aude ușa de la intrate. Se pare că ajunsese într-un sfârșit. M-am ridicat repede și am mers în sufragerie pentru o serie de întrebări pentru el.

-Ce dracu ai făcut, Damian? Cred că au trecut vreo 4 ore de când ai plecat!

-Păi, m-am dus la Joseph, i-am aranjat puțin fața apoi, fiindca tot eram nervos, am fost să beau ceva. Surprinzător a fost că totuși nu m-am calmat nici cu băutura. Așa că am decis să merg la Aria. Ne-am futut apoi am plecat.

-Serios? Eu te așteptăm aici și tu te-ai dus la Aria!

-Ți-am zis că poți să pleci.

-Ești un idiot, nebun și psihopat. M-am săturat de tine și de toate prostiile pe care le faci, jur!

-Nu te ține nimeni legată de mine.

-Dacă nu mă țineai legată de tine nu aveai nicio problemă cu Jospeh! Ai spus că mergem pe principiul doar sex, fără sentimente, fără responsabilități, fără angajamente.

-Și asta cu fără sentimente merge la tine, nu? Se vede de la o poștă că ești în limbă după mine, Elora.

-Și ceea ce mi-ai spus a fost o minciună sau ce? Ai spus că mă iubești!

-Te iubesc pentru că îmi oferi plăcere, mă asculți. Atâta tot.

-Crezi că sunt jucăria ta sau ce?

-Nu. Doar că am crezut că ai înțeles cum stă treaba între noi.

-Tu ești cel care nu a înțeles! De ce nu mă lași să fiu în preajma lui Joseph sau a oricărui alt băiat?

-Fiindca nu vreau, ok? Eu nu mă culc cu curve. Nu am chef să-mi bag pula în tine după ce au facut asta și alții.

-Ești nebun, jur!

-Ori îmi accepți regulile, ori te cari.

-Aceste reguli le ai și pentru Aria?

-Da. Doar că ea doar se dezbracă pentru bani, nu se aruncă în patul oricui.

-Nu înteleg ce ai față de ea.

-Nu te privește, ok?

-Aș fi vrut să nu te fi cunoscut!

-Pot să te las în pace, să știi. Tu alegi dacă mă accepți așa sau nu.

-Eu nu mai pot. Prefer să renunț la toată asta.

-Oricum era doar sex.

M-am uitat în ochii lui preț de câteva secundă apoi m-am ridicat și am plecat. Luasem hotărârea să-l las în pace, să fac o pauza din tot haosul din viața mea. Voiam o perioadă doar pentru mine, o perioadă în care să mă dedic persoanelor cu adevărat importante.

Am luat primul taxi pe care l-am văzut și am plecat spre casa lui Joseph. Sincer îmi era și rușine să dau ochii cu el după faza cu Damian. Am bătut la ușa și mi-a deschis Cloe, sora lui.

-Ce cauți aici?

-Voiam să-l văd pe Jospeh..

-Ela, nu vreau să te superi, dar sincer mai bine renunți la el. Damian l-a bătut destul de rău doar pentru că "ești a lui".

-Cloe, nu este nimic între mine și Damian.

-Dacă nu era nu se mai ajungea aici.

-Trebuie să mă crezi! Serios. Vreau să-l văd pe Joseph, te rog.

-Ok, fie. Este sus, în camera lui.

I-am zâmbit lui Cloe în semn de mulțumesc și am urcat la Joseph. Am ciocănit de câteva ori iar în cele din urmă am auzit un "intră". Imediat cum am deschis ușa l-am văzut în pat. Era plin de vânătăi pe față.

-Joseph! Am țipat și am mers repede spre el.

-Ela?

-Îmi pare sincer rău pentru ce ți-a făcut nemernicul ăla.

-Poți să-mi explici și mie ce e între voi?

-Acum nu mai este nimic. Eram prieteni cu beneficii, doar făceam sex, atât.

-Și atunci de ce m-a luat la bătaie dacă făceați doar sex?

-Fiindcă e un om nebun. Avea niste reguli tâmpite, nu aveam voie să mă vad cu altcineva. Acum l-am lăsat baltă, nu mai vreau să-l văd.

-Înțeleg.

-Tu ce faci? Ești bine?

-Da, sunt ok. Mă doare fiecare părticică din corp, dar sunt bine. Râde.

-Atunci o să mergi cu mine mâine, nu?

-Nu știu ce să zic. Adică dacă înainte nu aveam fața pentru bogătașii ăia, acum nici atât. Sunt plin de vânătăi. Nu vreau să te fac de râs.

-Ești așa din vina mea, J. Și nici măcar nu-mi pasă ce vor crede oamenii de acolo. Te rog, chiar vreau să mergi cu mine.

-Nu știu, Ela..

-Îți cumpăr o brioșă cu ciocolată și cireșe, aia pe care o iubești tu cel mai mult.

-Cea de la magazinul ăla din centru?

-Chiar de acolo.

-Bine. M-ai cucerit.

Am mai stat puțin cu Joseph fiindcă nu voiam să-l las așa singur apoi am plecat fiindcă deja se făcuse târziu și mama începuse să-mi trimită mesaje.
Am ajuns acasă pe la ora 20. Am luat cina cu ai mei apoi am mers să o sun pe Ivy. Ea știa ce să fac în situația asta.

-Alo?

-Ela? Ce faci, măi?

-Nu prea bine. Dar tu?

-Ce s-a întâmplat? Mă întreabă ea îngrijorată.

I-am explicat tot ce s-a întâmplat azi până la cel mai mic detaliu.

-Ăla e nebun? Doamne ferește!

-Chiar nu știu ce să fac, Ivy. Simt că mă mint singură. Chiar îl iubesc pe Damian, dar țin și la Joseph și mă simt vinovată pentru ce a pățit.

-Nici nu știu ce să-ți spun, ce sfat să-ți dau. Știi și tu că Damian e doar un dereglat, schimbă fetele una-două. Însă, Joseph,  cred că poți avea ceva frumos cu el.

-Îmi vine să mor când mă gândesc că nu o să-l mai am pe Damian. Simt ceva special pentru el, nu știu, sunt confuză. Ivy!! Ajută-mă.

-Eu zic că tu ești cea care trebuie să aleagă. Trebuie să închid. Ai grijă de tine!



Acum , Damian !🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum