Julie's synsvinkel:
"Nej, Cal! Man kan ikke poppe popcorn i solen?" sagde jeg og satte mig ned ved siden af ham på fortovet. "Er du sikker?" spurgte han grinende.
Jeg nikkede. "Kom, lad os gå ind til de andre!" sagde jeg og rejste mig. Jeg hjalp ham op også gik vi ind.
"Min teori er bekræftet... Man kan ikke poppe popcorn på en vej i London!" Sagde jeg og tog posen ud af hånden på ham.
"Vi har været her i en time, og Calum har allerede prøvet på noget umuligt? Det er en ny rekord!" sagde Luke.
Jeg grinede lidt og satte popcornene igang i mikroovnen. Jeg gik derefter ind til de andre og satte mig på en stol.
En akavet tavshed spredte sig hurtigt i rummet, da ingen vidste hvad de skulle sige? Det er sker ikke normalt, men okay... Vi har ikke set hinanden siden, ja, siden jeg flyttede fra Australien.
"Nå øhm... Skal vi tage hen til koncerten?" Forslog Ashton, for at det ikke skulle blive at for akavet... -Det var det faktisk allerede?
Vi andre nikkede og vi rejste os så.
•••
Vi var kommet hen til Wembley Stadium, hvor de skulle spille i aften. Pigerne der ventede på at blive lukket skreg, da de så 5SOS.
De skreg også mig op i hovedet, så jeg var tæt på at blive døv?
"Hvorfor kan I ikke ha' fans, der er stumme eller forkølet?" spurgte jeg, da vi kom ind. "De er ikke nær så sjove, når de ikke siger noget!" svarede Calum grinende.
Vi kom ind til et stort rum, hvor der var stylister, tøjeksperter, osv, stod over det hele og inde midt i rummet stod fem drenge uden trøjer? -Ikke et dårligt syn, hvis du spørger mig!
Da de fik øje på mig, fik de hurtigt trøjer på igen. -Øv...
De kom over til os og kiggede chokeret ned af mig? Er jeg en alien eller hvad? Siden de kiggede så meget på mig?
"I må gerne kigge, men ikke røre!" Jokede jeg for at få deres opmærksomhed.
"Oh undskyld! Hej, vi er One Direction!" sagde Niall venligt og rakte hånden ud.
"Julie Sophie." svarede jeg og gav hans hånd et klem.
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Ja, @BigPaynoGirl og jeg har lavet FF's til hinanden❤️ Så det her var første kapitel af min til hende❤️ Håber du kunne li' den❤️❤️🙈
-Louis' Girl xx
YOU ARE READING
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson