Calum's synsvinkel:
Julie var ret nede dagene efter Spencer's oplevelse...
"Julie? Er du okay?" spurgte jeg, da hun sad og stirrede ud i luften imens hun vippede på en stol.
"Hvorfor skulle jeg ikke være det?" spurgte hun og kastede et blik hen på mig. "Fordi du har blanke øjne, bider dig i underlæben og sukker konstant. Medmindre du har dårlige lunger, er det ikke normalt!"
Hun kiggede ned i bordet igen. "Der er ikke noget galt, Calum! Jeg er bare... Mig selv! Fuldstændig mig selv..." Hun trak blikket ned mod sine fødder igen.
"Julie, det var ikke din skyld..." mumlede jeg trøstende. "Jo, Calum! Jeg skulle ha' taget ham med mig! Aldrig ha' ladet ham være alene..." svarede hun på renden til at knække sammen som bly.
"Julie, han skulle jo prøve det på et eller andet tidspunkt..." Jeg rejste mig og satte mig på knæ foran hende. Hun kiggede på mig som om jeg havde stukket hende en løgn.
"Tænk at du gider at trøste mig efter hvad vi har været igennem?" Jeg kiggede undrende på hende. "Jeg vil da altid trøste dig?" Svarede jeg betrykkende.
"Det samme vil jeg..." svarede hun med et lille smil. Jeg fnes et pigefnis og satte mig hen på stolen igen.
•••
Julie og jeg skulle hen til de andre, men selvfølgelig var der flere fans end der var fortorv...
Julie Sophie's synsvinkel:
"Calum! Vi elsker dig!" råbte flere og flere. Nogle af pigerne rev i mit hår, så jeg blev rykket lidt tilbage. Jeg gav et et lille hvin fra mig, da 5SOS Fans er meget stærkere end jeg troede?!
"Julie!" råbte Calum og trak mig helt ind til ham, så jeg kunne komme helskindet igennem flokken. Jeg kunne mærke hans hjerterytme, som gjorde mig rolig og tryg.
•••••••••••••••••••••••••••••••
Julie Sophie og jeg har været sammen i denne weekend, og jeg må sige at jeg aldrig har haft sådan en skøn weekend!💖 Jeg elsker og savner dig, Julle Sulle💖💖👭
-Louis' Girl xx
YOU ARE READING
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson