Julie Sophie's synsvinkel:
Jeg sad og betragtede hvordan Liam og Calum snakkede sammen, og de snakkede også med de andre endda?
"Hey, det er Valentins dag på fredag!" Udbrød Niall. Jeg sukkede opgivende, da Liam og Calum straks kiggede på mig.
"Jarh, men jeg gider ikke gøre noget stort ud af det... I må godt, men jeg gør det ikke!" Svarede jeg hurtigt. "Men du elsker jo Valentins dag?" Lød det fra Calum.
"Ikke mere" Svarede jeg bare.
(Tre dage senere)
Det var Valentins dag idag og jeg stod og kiggede ud af vinduet på de smukke par, der blev ført væk i limousiner.
Calum's synsvinkel:
Jeg stod i døråbningen og kiggede på Julie, der kiggede på alle parrene. Jeg kiggede trist i jorden og gik ind til Liam, som tilfældigvis sad i stolen hos Lou.
"Liam, find din smoking frem! Du skal ud med Julie!" Sagde jeg afklaret. Han kiggede undrende på mig. "Men hun vil jo ikke?" Jeg nikkede. "Tro mig, det vil hun!" Svarede jeg.
Han rejste sig op af stolen, men blev stående. "Hvad med Julie?" Lou kom hen. "Hende klarer jeg!" Svarede hun og tog sit make up bælte på.
Jeg nikkede til Liam. Han begyndte så at gå igen.
Julie Sophie's synsvinkel:
Lou kom ind og fortalte mig at jeg skulle styles, hvorfor havde jeg ingen anelse om.
"Nå, skal du så på en date i aften?" Jeg sukkede. "Nej, jeg holder mig væk... Calum og Liam vil bare skændes igen, hvis jeg går ud" Hun nikkede forstående.
"Du er ret heldig! Én fra One Direction og én fra 5SOS kan li' dig for den du er... Ret mange piger drømmer om det!" Jeg kiggede på hende i spejlet og fniste.
"De kæmper jo om dig" Jeg nikkede. "Så er du klar! Jeg skulle også gi' dig det er tøj, og de her sko" Jeg tog tingene i hånden og gik hen til et omklædningsrum.
Da jeg havde klædt om, gik jeg ud til Lou igen. Hun smilede stolt og tog et billede af mig. Jeg fniste lidt. "Kom!" Sagde hun og trak mig i armen.
Jeg blev trukket udenfor, hvor der stod to personer i mørket. Da vi kom tættere på, kunne jeg se at det var Liam og Calum. Liam så rigtig flot ud, og Calum så normal ud.
"Julie Sophie Peterson, vil du være min valentines date?" Spurgte Liam formelt og gav mig en rose. Jeg kiggede over på Calum, som nikkede smilende.
"Ja, det vil jeg gerne, Liam James Payne" Han smilede bredt. Lou klappede glad og spændt. "Hvad har fået jer til at enes med det her?" Liam kiggede på Calum, som rakte hånden.
"Når man holder meget af nogen, handler det kun om at personen skal være lykkelig" Lød det bag mig fra Lou. Calum nikkede sig enig.
Jeg gav ham et kram inden jeg fulgte med Liam ind i den limousine, der var bag dem.
BINABASA MO ANG
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson