Julie Sophie's synsvinkel:
"Rettere sagt, ned i gulvet!" Rettede jeg hurtigt. "Hvordan bar du dog ad med det?" Spurgte Harry med lukkede trætte øjne. "Spencer nedlagde mig..." Mumlede jeg flovt.
"Okay, nu når vi alligevel er oppe, så fortæl hele historien!" Sagde Niall og satte sig ordentlig op. "Okay, Spencer og jeg tumlede også slog jeg hovedet ned i gulvet..."
Jeg trak en dyb indånding. "Jeg fik et kort blackout og pludselig kunne jeg huske alt! Bolden, Stenen, mit blackout, Calum der kalder, alt!" Forklarede jeg ivrigt.
"Så Spenc kørte mig til lufthavnen og jeg tog så det første fly til Toronto, hvor jeg er nu! Og ja, vagterne lukkede mig ind!" Tilføjede jeg. Jeg var helt forpustet?
"Okay? Så du valgte at komme klokken lidt over 4 om natten?" Jeg nikkede ivrigt. "Du er så skør!" Svarede Louis og lagde sig ned igen.
(Næste dag)
Zayn og jeg stod og snakkede om Liam's humør. "Jeg synes du skal vide at Liam kun er sådan fordi han for en måned siden slog op med Sophia, og nu er han også blevet droppet af dig..."
"Men jeg fik også kun den bold i hovedet fordi jeg kiggede hen på Liam, som lå og surmulede!?" Forsvarede jeg.
"Du må snakke med ham" Jeg kiggede på Zayn igen. "Mig? Jeg kommer bare det til at gøre det værre! Og Calum flår ham levende, hvis jeg siger et ord til ham?!"
Han sukkede. "Okay... Så prøver jeg" Han havde tænkt sig at hjælpe mig? Jeg nikkede. "Tak, Zayn..." Sagde jeg stille inde han vendte sig om og forvandt rundt om hjørnet.
Jeg sukkede og gik ind i backstagerummet, hvor Harry lå og sov på sofaen. Jeg grinede kort og tog et billede af ham.
@JulieSPeterson: I guess he sleeps because of me ? @Harry_Styles
Jeg vedhæftede billedet og tweetede det. Bagefter gik jeg ud efter Calum. "Hej Ashton! Har du set Calum?" Jeg stak hovedet ind af døren og smilede venligt.
"Har ingen anelse? Har du mødt Josh, One Direction's trommeslager?" Jeg rystede på hovedet. "Hej! Julie Sophie, men folk kalder mig Julle eller Julie" Jeg hilste venligt.
"Jeg er Josh" svarede han med et venligt håndtryk. Jeg nikkede forstående. "Nå, men hvis I ser ham, så sig lige at jeg leder efter ham" sagde jeg og smuttede hurtigt igen.
Jeg gik længere ned af gange, hvor jeg så to mænd. Jeg gispede og gemte mig bag væggen. "Velkommen mr. Stones. One Direction teamet er glade for at ha' dig med!" Shit!
Jeg kunne høre at de kom hen imod mig, så jeg valgte at løbe.
CZYTASZ
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson