They hate our girls

1.2K 55 2
                                    

Julie's sophie's synsvinkel:

Jeg havde fået bud på at hente noget mad til drengene, så jeg banede mig vej ud igennem afspærringerne og ud til Calum's bil... Men jeg kan egentlig ikke køre? Jeg har ikke noget kørekort?

Jeg gik ind igen, men denne gang råbte fansende efter mig. "Du er skrald!" "Calum hader dig!" "Din bror og dig skal dø!" "Hold dig fra dem!" Jeg kunne mærke tårerne presse på.

Jeg løb igennem alt og fortsatte ind på stadionet, hvor drengene var ved at spille Fifa. Jeg løb ud på et toilet, hvor jeg satte mig op på toilettet og hulkede.

Hvor er de onde! Min bror har intet med det her at gøre! "Julle? Vær sød at lukke op... Please?" Det var Calum.

Jeg græd bare endnu mere, men tilsidst fik jeg taget mig samme til at åbne. Udenfor stod han med en kæmpestor bamse, som var rigtig bamsefarvet...

"Hvad skete der?" spurgte han og omfavnede mig. "Jeres fans..." mumlede jeg imellem hulkende. "Kom, vi taget tilbage til hotellet!" sagde han og trak lidt i mig.

"Men dit soundcheck?" spurgte jeg. "Det er lige meget! Kom!" svarede han og smilede betryggende. Han holdt hans jakke over mig imens vi gik ud til bilen.

"Er du okay?" spurgte Liam i farten. Jeg nikkede imens vi fortsatte udenfor. "Der er hun!" råbte nogen af fansende.

"Hold jer væk fra hende! Sådan her skal vores fans ikke være!" Jeg gemte mig under jakke, så jeg kunne ikke se hvordan han så ud, men han lød vred!

Vi nåede ind i bilen, hvor vi begge pustede ud.

•••

Vi havde kørt lidt, og det var begyndt at regne. "Undskyld..." mumlede jeg imens tårer røg passivt ned af mine kinder. "For hvad?" spurgte han undrende. "For ikke at ha' forsvaret mig selv, og lade dig ta' skraldet..." svarede jeg undskyldende.

"Du kan da ikke gøre for at de hader de piger vi omgås med?" sagde han beroligende. Jeg trak på skulderen.

My World || c.h & l.pWhere stories live. Discover now