Julie Sophie's synsvinkel:
"Liam, han klarer den ikke! Ellers ville han ha' været vågnet nu!" Udbrød jeg og rejste mig ivrigt op fra stolen. "Er du sikker?" Han smilede og pegede om bag mig.
Jeg vendt mig hurtigt rundt og så så Calum sidde op i sengen og kigge rundt. Jeg styrtede ind af døren og hen til ham. "Calum! Jeg er så ked af det! Jeg skulle ha' smidt det ud da jeg havde chancen!"
Han kiggede undrende på mig. "Det var ikke din skyld... Det var min egen?" Jeg rystede på hovedet. "Bar godt at du er okay!" Svarede jeg lettet.
Liam kom ind. "Undskyld at jeg afbrød jeres date..." Jeg grinede. "Det gør ikke noget" Svarede Liam og smilede betryggende.
•••
Calum sov, da klokken havde slået midnat. "Jeg bliver her i nat, du kan bare gå..." Sagde jeg og kiggede på Liam. "Er du sikker på at du klarer den her i nat?" Jeg nikkede. "Tak for en god halv date!"
Han nikkede. "I lige måde! Godnat" Han gav mig et kys på kinden inden han gik. Jeg gik ind til Calum igen og satte mig i en stol.
Han svedte meget, så jeg tog en klud og tørrede hans pande af. Det var ligsom om han havde en ond drøm. Han vrikkede lidt med hovedet inden han hurtigt slog øjenene op.
"Er du okay?" Spurgte jeg bekymret. Han nikkede. "Er du alene?" Spurgte han tilbage. Jeg nikkede også. "Havde du en ond drøm?" Spurgte jeg. Han nikkede igen. "Ja, det signalerer det her sved vidst også?"
Jeg grinede lidt. "Vil du gøre mig en tjeneste?" Spurgte han lidt alvorligt. Jeg nikkede. "Hvad skal jeg gøre?" Spurgte jeg.
"Lig dig hos mig, så jeg kan mærke din varme. Kun den her gang, den her ene nat!" Jeg nikkede og lagde mig ved siden af ham. Hans dyne var dejlig varm, det samme med hans krop.
Jeg lå med hovedet på hans bryst. "Calum?" Jeg kiggede op på ham. "Mhm?" Han kiggede ned på mig.
"Du ved godt at du altid vil være min bedste ven, ikke?" Han smilede. "Lige over, Julle, lige over..." Han lagde armene om mig imens jeg sukkede.
"Vi er så mærkelige..." Han grinede. "Nogen skal jo være de skæve!" Svarede han grinende. Jeg nikkede og grinede.
(Næste dag)
"Klarer du den?" Spurgte jeg, da vi gik hen til bilen. Calum nikkede. "Jeg er så sulten!" Klagede han og satte sig ind.
"Vi finder noget mad nu" Svarede jeg og drejede ud fra parkeringspladsen. Vi fandt hurtigt en café, hvor vi kunne få noget at spise.
Jeg tog et billede af Calum og lagde det på Twitter.
@JulieS_Peterson: Only for hungry people, right ? @Calum5SOS
BẠN ĐANG ĐỌC
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson