Julie Sophie's synsvinkel:
Jeg fik mandet mig op og kæmpet mig hen til den nærmeste stol. Jeg kiggede mig selv i spejlet. Make uppen rendt ned af mine kinder imens mit tøj var helt forvredent.
Jeg rettede alt til igen og gik så ind til drengene, som lå i sofaerne imens Niall og Michael dansede til noget musik.
Jeg gik hen til Calum og satte mig, så jeg puttede mig ind til ham. Han kunne ikke rigtigt forstå hvorfor jeg gjorde det, men han tænkte vidst ikke videre over det.
Jeg lukkede øjenene imens jeg inhalerede hans duft.
•••
Lou havde sin hund med på tourne, og jeg havde så fået til opgave at passe den. Jeg elskede den lille søde hund, så det havde jeg intet imod.
Jeg havde besluttet mig for at gi' den et bad, så jeg sad i brusekabinen og skyllede Molly, som hunden hed.
Ashton kom ind og da han så mig, grinte han højt og helligt. "Hvad laver du dog?" Spurgte han imellem grinende.
"Jeg vasker Molly!" Jeg grinede også lidt. "Hvorfor?" "Fordi dyret er beskidt?" Svarede jeg og prøvede at skrubbe Molly igen.
Men det ville Molly ikke... Hun hoppede op af badekaret og hen til Ashton, så hun gjorde ham våd. "Molly, altså!" Hvinede han, da hun løb igennem hans ben.
Molly kom tilbage og hoppede ned til mig igen. Jeg grinede imens jeg prøvede at undgå hans blik.
Han tog et billede af mig og lagde det på Twitter.
@Ashton5SOS: Julie and the little puppy made me wet :( @JulieSPeterson
Jeg rejst mig op og løftede Molly hen i håndvasken. Jeg føntørrerede hende og satte hende så ned på gulvet. "Hej Ashton og Julie!" Jeg genkendte stemmen.
"Mr. Stones?" Lød det bag mig fra Ashton. "Jeg ville lige snakke med Julie, hendes bror ringede." Jeg vendt mig skræmt rundt. "Nej, han har ej?" Jeg rystede strengt på hovedet.
"Jo, han har. Kom så!" Jeg gik stille med ud på gangen, hvor han straks trak mig om bag en væg. "Du har gjort det godt! Nu skal du ha' din belønning!" Sagde han med er smøret smil.
Jeg rystede grædende på hovedet. Han tog sin hånd op foran min mund imens han stille trak mit tøj af. Man kunne høre nogen kom gående, så han skyndt sig at løbe.
Jeg satte mig bare ned i gråd og udmattelse. "Julie!" Det var Liam.
YOU ARE READING
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson