What did just happend?

1.3K 56 3
                                    

Julie Sophie's synsvinkel:

"Hvad laver I?" spurgte jeg langsomt med et undrende blik. De stod og så ud som om de kunne slå nogen ihjel?

"Ikke noget. Absolut ingenting." svarede Liam mystisk og gik langsomt ud. "Hvad skete der lige der?" Jeg kiggede på Calum men han kiggede bare vredt efter Liam.

"Hey, Calum?" Jeg tog fat i hans kind og drejede den forsigtigt tilbage så han kiggede på mig. "Hvad skete der? Du ser ud som om du kunne dræbe Liam?" Han pustede af vrede.

"Det kunne jeg også!" svarede han arrigt og gik med knyttet næver.

Så stod jeg der. Julle alene i verden...

•••

"Øh, Harry, ik?" Han nikkede. "Må jeg lige spørger dig om noget?" Han nikkede smilende og fulgte efter mig lidt væk. "Øh, ved du om Liam og Calum er uvenner?" Hans blik ændrede sig.

"Julie, for at sige det pænt, jeg kan ikke fortælle dig noget om det!" Han tog fat om mine skuldre imens han svarede. Han gav mig et medlidenheds blik og gik hurtigt væk igen.

Hvad forgår der?

"Ashton!" kaldte jeg hurtigt, da jeg fik øje på ham på gangen. Han så mig og løb så sin vej. Mærkeligt?

•••

Louis, Niall, Michael, Luke og jeg sad og spiste, da Louis stillede et usikkert spørgsmål; Hvorfor giver du Calum undskyldende og skyldige blikke hele tiden?

Jeg sank min mad hurtigt og slap mit bestik. "Løgnen eller sandheden?" spurgte jeg sukkende. "Sandheden." "Inden jeg flyttede til England, var Calum og jeg oppe og skændtes fordi han skulle på tourné med jer, og jeg bebrejdede ham for at forlade mig i en hård tid."

Jeg holdt en pause.

"Jeg ved jo godt nu at jeg ikke kunne bebrejde ham for det, men det førte til at vi ikke snakkede sammen før for tre uger siden..." Så. Sandheden er ude.

My World || c.h & l.pWhere stories live. Discover now