Julie Sophie's synsvinkel:
"Men Julie, jeg kan ikke leve sådan her..." Jeg kiggede bekymret og forvirret på ham.
"Jeg kan ikke leve med mine følelser for dig! De er alt for stærke, og at se dig med Liam gør mig...-"
Jeg tyssede på ham ved at ligge en hånd på hans kind."Jeg ved det godt" Han vidste nok ikke helt at jeg vidste det? Lige en mindre detalje...
Jeg rykkede mit hovede tættere på ham og gav ham er lidenskabeligt kys på munden. Han gengældte kysset. Jeg trak mig og gav ham en krammer.
Han gengældte krammet. Jeg lagde mit hovede på hans skulder. Jeg kiggede over mod døren, hvor Ashton og Spencer stod.
Spenc smilede et lettet smil og lavede thumbs up til mig.
•••
"Julle!" Hvinede Michael, da han så mig. Han løb hen og svingede mig rundt i luften i et kram. "Jeg kan ikke få luft!" Gispede jeg mast.
"Oh undskyld!" Svarede han og satte mig ned. "Overlever du?" Calum jokede selvfølgelig. Jeg nikkede og grinede lidt.
•••
Drengene havde soundcheck, så jeg placerede mig sammen med Spenc på første række og så på. De sang English Love Affair, og som den omskriver Calum er, lavede han det om til Australian Love Affair.
5sos drengene havde forstået det, men 1D drengene fattede minus.
@JulieSPeterson: Love is in the air and they really don't get it...
Liam fattede det hurtigt. Han fik bandet til at spille en melodi også begyndte han at synge oveni.
Han sang Loved You First. Calum så vred ud, men det gjorde Liam også, og før jeg vidste af det, stod de og kiggede vredt på hinanden.
Jeg løb op på scenen. "Calum? Calum, kig på mig. Gå. væk. fra. ham!" Han sukkede vredt og trådt lidt væk fra Liam, men Liam gik bare efter ham.
"Liam, stop!" Sagde jeg og kiggede vredt på ham. "Vil I ikke nok stoppe, begge to?!" De kiggede over mig og hen på hinanden med død i øjenene.
Liam vendt sig om og gik vredt ud af rummet. Jeg kiggede på Calum, som stadig så vred ud. "Jeg sagde jo at det ville såre nogen..." Spencer kiggede undskyldende på mig.
"Calum, kunne du ikke bare styre dig en gang?" spurgte jeg trist. Han kiggede i jorden. "Jeg finder ham" sagde jeg og prøvede at følge hans fodspor hen til der hvor han var.
YOU ARE READING
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson