Julie Sophie's synsvinkel:
Jeg løb så hurtigt jeg kunne, at jeg slet ikke opdagede at jeg løb ind i Calum. "Wow, er du okay?" Han kiggede undrende på mig. "Ja! Kan vi ikke gå?" Spurgte jeg ivrigt og skubbede ham lidt fremad.
"Hvad er der med dig?" Spurgte han alvorligt denne gang. "Calum, vær nu sød! Gå videre!" Kommanderede jeg. Mr. Stones og de andre mænd kom gående længere nede af gangen.
Jeg skubbede Calum ind i et rum, hvor de andre også var. Mr. Stones og de andre mænd kom dsv også der ind... "Drenge, dette er Mr. Stones! Han er jeres nye assistent!" Mr. Stones gav et venligt vink til drengene.
Jeg gemte mig nærmest bag ved Calum. "Hej Julie Sophie!" Sagde han med et smøret smil i fjæset. "Hej..." Sagde jeg stille og stammende. "Nå I kender vidst allerede hinanden?" sagde manden inden han gik sammen den anden mand.
"Nå, I siger bare til hvis der er noget!" Sagde Mr. Stones og gik ud af rummet. "Hvad er der galt med dig? Du virker helt skræmt og underlig?" Spurgte Calum igen.
"Ikke noget... Jeg... Ikke noget..." svarede jeg sukkende.
•••
Jeg ledte endnu engang efter Calum. Jeg ville fortælle ham det med Mr. Stones. Jeg kunne høre nogen bag ved mig. Personen gik langsommere end mig, men idet jeg satte farten op, gjorde personen også.
Jeg blev bange og begyndte at løbe imens jeg lavede skrækslagene lyde. Personen indhentede mig og tog mig for munden. Mr Stones.
Han tog mig ind i et rum og klaskede mig op af muren. "Du siger ikke noget, er du med?!" Jeg nikkede bange. "Ellers gør jeg det bare igen!" Hviskede han med er lumsk smil.
Han slap mig og jeg så gled stille ned på jorden. "Jeg er sikker på at vi nok skal få det godt sammen!" Sagde han og satte sit jakkesæt pænt igen.
Han forlod mig som jeg var. På jorden. I gråd. Jeg i takt med mit hjertes rytme. "Hjælp mig..." hviskede jeg stille imens jeg kiggede sørgmodigt ud i luften.
Hvad skal jeg gøre nu?
YOU ARE READING
My World || c.h & l.p
Fanfiction"Du var engang en del af min verden, men den del forsvandt sporløst." - Julie Sophie Peterson