Kap 10 Omar💥

131 7 0
                                    

Jag vaknar nästa morgon med Ogge som håller om mig. Det är behagligt. Han hade sagt att han var stolt över mig för att jag försökte prata. Jag vill fortsätta ha det så. Jag börjar måla mönster på Ogges bröstkorg då det gör mig lugn, det är behagligt för han och han har ingen tröja på sig så jag kanske väcker han.

Efter en stund hör jag hans hesa morgonröst. "God morgon finaste." Jag ler och tar fram hans mobil för att skriva "Godmorgon Oggiiiiiss." Han skrattar. "Vad vill du göra idag??" Frågar han sedan. Det ända jag svarar med är att gosa in mig mer mot han. Han skrattar men lägger hakan mot min hårbotten och händerna under min tröja på min svank. Det är mysigt. Vi ligger där helt tryckta mot varandra och bara är.

Jag vaknar senare igen. Vilket jag först då märker att jag faktiskt somnat. Men nu har jag byxor på mig och sitter ute?? Jag öppnar ögonen då jag känner vinden mot kroppen och huttrar till. Jag ser Ogge direkt och ska precis röra mig när han säger "Jag ville ha friskluft men ändå ha dig med mig. Fryser du??" Han pratar väldigt snabbt men jag uppfattar allt. Jag nickar. Han sätter genast händerna på min rumpa innan han reser sig upp och bär upp mig på mitt rum. Jag gnyr lite då han nuddar någon öm punkt från igår. Det var min första gång men det var det värt det var värt att göra det med Ogge.

Han lägger försiktigt ner mig innan han drar sin hoodie som låg på golvet över mitt huvud innan han lägger sig på rygg i sängen. Jag är snabb med att krypa upp över han så jag ligger på han. Han lägger sina händer på min rumpa igen och börjar massera så värken kanske lättar. Han vänder sig till sidan och jag trycker mig emot han igen.

Jag tänker igenom igår och rodnar ganska mycket. Jag hade bara försökt prata ganska många gånger och ibland hade det kommit ut något konstigt ljud och ibland tyst.

1 Vecka senare

Jag och Ogge har varit med varandra jätte mycket nu på senaste. Vi skulle flytta tillsammans till ett hus lite utanför staden. Jag har precis packat klart allt. Jag sätter mig i bilen bredvid Ogge innan jag kysser han på kinden. Han ler och börjar köra. Vi hade lyckats få in alla mina och hans saker på en ända väg till huset. Det var ett ganska stort hus. Det var 2sovrum, 2toaletter, 1kök, 1vardagsrum, 2förråd, 1matsal och ett kontor. Vi hade redan fixat dom flesta möblerna så det var bara våra kläder och något smått från våra gamla rum som skulle in.

Efter en stund var vi framme. Jag gick in med 1låda och började packa upp mina kläder som låg där i. I den hade jag lagt alla mina favoritkläder. När jag är klar med det så hjälper jag Ogge bära in resten. När sedan alla lådor är inne hamnar jag på sängen "Jag är helt slut!!" Skriver jag och kastar blocket på Ogge så han kan läsa. Ogge skrattar åt mig innan han börjar packa upp sina kläder. "Kom nu latmask!!" Hör jag han säga. Jag suckar men ställer mig upp och går bort mot Ogge och packar upp alla mina kläder innan jag återigen hamnar i sängen. Ogge skrattar åt mig igen men lägger sig bredvid mig. Vi somnar där med bara varandra i tankarna.

Nästa morgon ringer Mira på FaceTime. Hon har visst åkt och ska bo på hotell i Stockholm bara för att träffa mig en dag. Jag skyndar mig upp ur sängen innan jag snabbt har gjort iordning mig. Ogge skulle ändå vara med någon av sina kompisar idag. Utan att säga något till Ogge springer jag bort till hotellet Mira skulle sova på. När jag väl är där så ringer jag hon. Hon svarar snabbt "Hej Omar!!!" Jag vinkar och visar att jag står utanför hotellet. "Kommer!!!" Svarar hon innan vi lägger på.

"Vad har hänt i ditt liv då??" Frågar hon när hon kommer ner och jag skriver snabbt in "Jag har flyttat ihop med Ogge." "VÄNTA VA?!?!?!" Jag skrattar ljudlöst åt hennes kommentar och nickar. "Nu innan du tar död på mig med försenad information så går vi till grönan och åker." Säger hon. Jag ler men följer med hon till taxin som i sin tur kör oss till Gröna Lund.

Väl där så går vi snabbt in efter att ha betalat åkband och åker Ikaros. Det var ganska läskigt men det tog snabbt slut så vi åkte Insane och många fler. När vi väl skulle hem så åkte vi till Miras hotell innan jag skulle gå hem.

När jag nästan var hemma så skulle jag gå över vägen. Jag tittade väldigt noga innan men när jag väl stod där ser jag ett ljus på vänster sida och känner en hård smäll i sidan innan det svartnar...

~~~~~~~~~~~~~~~~
Hehe tagga gitarr idag då!!!

Quiet~OgmarWhere stories live. Discover now