Det har nu gått två veckor och jag har fått komma hem från sjukhuset och jag har inte sagt ett enda ord. Jag är ganska glad ändå att Ogge erbjöd sig att packa min väska åt mig då jag har legat sjuk i influensa sedan 2dagar efter att vi kom hem. Jag blev frisk igår men orkar så mycket. Jag ligger i sängen med Ogges kudde och gosar in mig i den då den luktar precis som Ogge. Ogge sitter på golvet nedanför och packar våra kläder och lite saker jag skrivit upp att jag vill ha med som typ min dator, laddare, mobil, hörlurar, mitt block och en penna sedan fick han packa precis vad han ville.
Klockan 8på morgonen är vi redo att åka. Ogge hade lyckats boka ett flyg som var relativt tomt. Det var nästan bara vi. Det var kanske 10till. Så när vi kom ut ur flyplanet så gick det väldigt snabbt. Våra väskor kom ut först och vi hittar snabbt till vårat hotell som vi ska ha i dom kommande 4veckorna. Jag kollar snabbt igenom rummet och blir väldigt imponerad då jag ser hur stort och fint det är. Alla detaljer går i vitt, grått, silver, guld eller svart. Jag börjar packa upp mina kläder som Ogge packat och inser snabbt att han packat ner nästan bara shorts och linnen. Jag vänder mig mot Ogge som bara sitter och flinar när han kollar på mig. Jag skaka på huvudet och inser till min lycka att han packat några av mina långa jeans med hål på knäna och några av mina hoodies.
När jag packat upp allt så går jag fram till Ogge och sätter mig framför han i sängen mellan han och hans mobil men ändå så han kan se den. Jag tar tag runt hans händer och går in på annteckningar och skriver in "Varför packade du ner massa linnen och shorts när du vet att jag kommer ha tjocktröja och jeansen??" Han skrattar och jag flinar. "För att jag förhoppningsvis skulle kunna få se dig i linne och shorts eftersom du är så jävla snygg i det." Jag rodnar och vänder mig om samtidigt som jag trycker mig mot han. Han skrattar åt min plötsliga rörelse och lägger ifrån sig sin mobil innan han lägger armarna över min rygg istället.
Vi ligger där och bara är i säkert 2timmar innan jag sätter mig gränsle över Ogges mage istället och pekar ut mot stranden då hotellet passande nog ligger precis vid havet. Han skrattar då han fattar vad jag menar innan jag ivrigt hoppar av hans mage och skyndar mig för att leta upp ett par badshorts och en tröja jag kan ha på mig i vattnet. Ogge, som inser att hans vilja inte spelar någon alls roll i detta samtalet, suckar men byter om till badshorts han med. Jag sitter där på hans rygg och ler hela vägen dit.
När vi sedan slänger handdukarna på sanden och går ut i vattnet går vi ut så långt så jag får stå på tå för att för att nå botten men det är inga problem då jag typ hänger på Ogge. När jag hänger där så säger Ogge "Jag älskar dig för alltid vad som än händer. Du är mitt allt." Efter det krashar våra läppar ihopa och vi står där ute i solnedgången, som det blivit, och kysser varandra. Lugnt och passionerat. Vi drar ifrån när vi båda behöver andas och utan att öppna ögonen lutar jag pannan mot hans så våra näsor krockar.
När vi stått där ute i minst 1timme blir jag trött och gäspar ljudlöst. Ogge skrattar åt mig men hjälper mig in och in på hotellrummet där jag genast byter om och slänger mig i sängen. När Ogge senare lägger sig framför mig i sängen så drar han genast mig så nära det går och jag trycker mig så nära det går. Jag slänger mitt vänsterben över hans höft, med hjälp av mina armar, och armarna runt hans nacke. Jag flätar långsamt in fingrarna i hans nackhår innan jag somnar. När jag vaknar känner jag att Ogge fortfarande sover så jag släpper mina händer och börjar måla med fingerspetsarna på hans bara bröstkorg istället.
Tillslut känner jag hur han rör sig och hur han säger godmorgon innan han kysser mig under örat. "Vad fint du målar." Säger han efter en stund då han inspekterat mitt finger. Jag rodnar och kryper upp lite så jag kan kyssa han. Jag vill också kunna säga "Jag älskar dig." Precis som du... Tänker jag. Jag tittar ner igen och fortsätter måla medans jag tänker på hur jag ska kunna visa vad jag känner... Men jag kommer inte på något... Jag måste vara den värsta pojkvännen någonsin...
~~~~~~~~~~~~~~~~
Stukade troligtvis handleden igår.... Lyckat...
YOU ARE READING
Quiet~Ogmar
Fanfiction"Do you need the sound of someones voice to fall in love or is it their presence and their personality?" Eller där Omar föds med ett fel på stämbanden och träffar Ogge och blir kär i han. Tänk bara på att det händer rätt mycket i början!!! Inspirera...