Kap 18 Omar😁

93 7 2
                                    

Vi sitter på stranden just nu eller jag halvt hänger i Ogges arm för att få han att sluta sola och hänga med och bada med mig. Han skrattar åt mig men drar lätt ner mig så jag ligger på hans varma bröst. Jag sprattlar och sparkar för att få han att resa sig upp.

Efter vad som känns som evigheter ställer sig han upp och går ut i vattnet. Han har ett fast grepp om mina lår då han fortfarande inte litar på att jag klarar av att gå utan kryckorna. Men jag har i alla fall börjat kunna röra lite på mitt lår och foten men knät är nästan helt fast...

Väl så långt ut att Ogge nästan inte når botten så kysser han mig. Lugnt och kärleksfullt. Jag kysser han tillbaka och vi står där med djup ögonkontakt innan vi går upp på hotellrummet. Väl där inne så puttar Ogge ner mig i sängen och ställer sig på armbågarna över mig. "Låt mig älska med dig." Viskar han sensuellt i mitt öra och jag känner hans hårdnad mot mitt ben. Jag nickar innan mina läppar kraschas och allt går snabbt.

Några timmar senare

Vi ligger där helt svettiga och kladdiga efter vad vi precis gjorde. Jag har dock vänt mig om och vi myser. Jag kysser Ogges hals som nu är fylld med sugmärken. Jag är noga med att kyssa exakt varenda en. Jag kan nästan känna hur han flinar där han har händerna på min rumpa. Jag ligger på han på mage medans han ligger på rygg. Jag vandrar ner med läpparna till hans svaga punkt på nyckelbenet och kysser gång på gång. Tillslut så drar han upp mig så jag kysser han läppar innan vi går in i duschen och duschar tillsammans.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så jävla ankward att skriva sånna scener när man inte är ensam så det är inte klokt😅😅

Akuten igår... Heh... Ligamenten i min vänsterhand är typ krasch så jag får ha detta gipset i en vecka...

 Ligamenten i min vänsterhand är typ krasch så jag får ha detta gipset i en vecka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Quiet~OgmarWhere stories live. Discover now