Kap 25 Omar🛌

89 4 2
                                    

"Godmorgon baby!!" Hör jag Ogges glada röst och jag vänder mig genast om och trycker min kudde mot öronen. Jag kan höra hur han skrattar innan han drar bort kudden från mitt ansikte och börjar konstant kyssa mig på halsen just där det kittlas mest. Jag rycker bort mig själv innan jag snabbt känner hur Ogge kittlar mig. Jag skriker till och snabbt trycker mina läppar mot hans för att få han att vara tyst och sluta. Han skrattar när vi dragit ifrån och säger "Dags för skola babe." Jag suckar men går upp och drar på mig kläder och hans hoodie innan jag går ner för att äta frukost.

Jag kan höra hur han skrattar åt mig när han också kommer ner men då smiter jag in på toa för att göra mig helt klar innan jag går för att ta på mig skorna.

Väl där så står Ogge och väntar. Jag tittar förvånat på han då han brukar åka direkt efter att ha väckt mig. "Jag börjar senare idag så jag hinner köra dig." Säger Ogge som om han läst mina tankar. Jag nickar och drar på mig mina sneakers innan vi går ut till bilen.

Väl framme vid skolan så kysser jag Ogge snabbt en gång på läpparna och vinkar. Han ler och säger hejdå innan han åker iväg mot sitt jobb.

Jag hinner knappt komma in i skolan innan jag hör Felix skrika på mig och kasta sig över mig. Jag skrattar men kollar frågandes på han. Han drar med mig långt iväg i korridoren till en plats där ingen är innan han säger "Vi får snart sommarlov!!!!" Jag ler men nickar som att han ska fortsätta. "Ooooooch Oscar och Ogge har bokat en resa till London i 2veckor!!!!" Jag stirrar förvånat på han innan jag ser att vi har rast samtidigt som Ogge så jag kan ringa då.

När vi väl har haft ett antal lektioner så går jag och Felix ut och sätter oss för att ringa Ogge på FaceTime. Han svara ganska snabbt med ett "Hej älskling och Felix!!" Jag vinkar och tittar på Felix då han vet precis vad det är jag vill säga. "Jag berättade om London resan för Omar imorse och nu undrar han om det verkligen är sant att vi åker dit??" Ogge skrattar men svarar "Ja det är väll klart?!? Jag vet hur mycket du älskar Harry Potter babe så vi ska gå på Harry Potter muséet en dag. Jag klappar exalterat med händerna då Felix håller mobilen. Ogge skrattar igen men fortsätter prata med oss en stund innan vi måste till lektion och Ogge måste jobba.

När vi senare har slutat skolan har jag ett sms från Ogge "Kom till mitt jobb när du slutar. Puss😘" Jag ler men börjar gå mot Ogges jobb. Väl där så ställer jag mig utanför och skickar ett meddelande till Ogge "Slutat??" Snabbt så hör jag hur dörren öppnas och Ogge drar in mig. "Jag slutar om typ 10 men du kan sitta här inne." Säger Ogge och drar med mig till baksidan som verkar vara där deras rum dom har rast är.

Efter 10min kommer Ogge tillbaka och byter om. Precis när vi ska gå sedan så hör jag någon ropa Ogges namn. Han kollar ditåt och jag likaså. Min blick landar på en hyfsat ung kille men ändå äldre än Ogge med ganska kort hår och ser ut att vara lika lång som Ogge. "Vem är det du har med dig då??" Säger han och går fram till oss. "Det är Omar, min pojkvän." Svarar Ogge och vänder sig till mig "Det är Leo, min bästa kompis av alla arbetskamrater." Jag ler som ett "hej" mot Leo men Leo fortsätter prata med Ogge "Vi alla får ledigt i sommar och tänkte att detta är sista skiftet innan sommar vi jobbade tillsammans så ha så kul i sommar!!" "Detsamma." Svarar Ogge innan dom ger varandra en bro-hug och vi går.

Jag åker hem tillsammans med Ogge, som är mycket trevligare än att gå, och när vi väl kommer hem så kommer min kompis Anton, som går på en annan skola, hem till oss och hämtar mig. Vi åker till studion och skriver lite på en låt som vi börjat på. Hela texten blir klar och vi börjar på ackorden innan det blir för mörkt och vi åker hem.

~~~~~~~~~~~~~~~
Grattis på födelsedagen Flixi!!!!!!❤️ Även om han inte läser detta så ville jag säga de hihi❤️

DET ÄR FUCKING IMORGON!!!! TeddyWeasley04 !!!!!!!!! OMFG!!!!!❤️

Quiet~OgmarWhere stories live. Discover now