Kap 22 Omar🏫

81 4 3
                                    

Jag har börjat skolan igen... Ugh... Åtminstone har jag Felix fortfarande kvar i samma skolan men det är skittråkigt ändå. Förut så hade jag ju motivationen att träffa Ogge nu är motivationen att komma hem och vara med Ogge. Han slutar typ samtidigt som mig dom flesta dagar så han har sagt att han hämtar mig varje dag om han inte skickar något.

Idag var en sån dag han skickade att jag skulle gå med Felix hem?? Jag gjorde som han sa och väl där såg jag hans bil. Han stod i hallen och kom ut direkt när vi kom. Jag tittade frågande på han innan han skrattade och drog in mig i hans armar och viskade "Vet du inte vad det är för dag idag??" Jag skakade på huvudet. "Det är vår 1års dag dummer." Log han.  Jag kollade datumet på mobilen och mycket riktigt det var 20april. Jag står där och stirrar på mobilen innan jag kommer på att jag har visst köpt något. Jag pustar ut innan Ogge säger "Jag har planer vart vi ska åka idag. Vill du hämta eller lämna något hemma först??" Frågar han. "Hämta och lämna." Skriver jag snabbt innan han nickar och kysser mig snabbt och vi sätter oss i bilen.

Väl hemma så lämnar jag min skolväska och tar fram min present som jag gömt hemma under sängen. Jag springer ut igen och Ogge flinar när jag kysser han och ger han paketet. Han öppnar försiktigt och finner ett collage av dom sötaste bilderna på oss. Felix var den som egentligen valde väldigt många bilder med mig men jag valde mest. Han ler och säger "Göllig" innan han kysser mig på läpparna och fortsätter "Jag vet precis vart den ska få sitta." Jag ler då han redan tänkt ut det och ser hur vi kör in på en del av staden jag aldrig varit på. Jag låter Google läsa upp "Vart är vi påväg??" Innan jag lägger bort mobilen. "Det får du se." Flinar han innan han stannar vid kanten av vägen och lutar sig mot mig. Han håller i något detta något går senare uppför mig att det är en ögonbindel då jag inte ser något nästa sekund. Jag kan känna hur han flinar innan han kysser mig på läpparna och vi kör igen.

Väl när han stannar igen går han ut ur bilen och går runt för att öppna åt mig. Han lyfter försiktigt ut mig och sätter ner mig på marken innan han lägger armen runt min midja och vi börjar gå.

När vi väl är inne någonstans så viskar Ogge "3...2...1...0" och drar av min ögonbindel. Jag kan inte annat än att gapa då det är precis en sådan studio jag velat ha hela tiden!!! Jag hoppar upp i Ogges famn och har djup ögonkontakt samtidigt som jag ler.

Väl hemma sedan så ligger vi i sängen och myser innan Ogge frågar "Ska vi kanske avsluta dagen på topp??" Och klämmer till på min rumpa. Jag nickar och allt händer snabbt.

Quiet~OgmarWhere stories live. Discover now