Jag vill aldrig åka härifrån. Jag vill leva mitt liv här i Spanien med Ogge. Jag vill inte den där jävla snön i Sverige men samtidigt så är Sverige charmigt med snö. Ogge väcker mig ur mina tankar genom att kyssa mig. Jag besvarar självklart men när han märker att jag gör det drar han ifrån. "Det hjälper ju om du lyssnar när jag pratar." Säger han med ett skratt. Jag rodnar men kollar intresserat på han. "Det är bara 3dagar kvar här nu sedan åker vi hem på den fjärde." Jag suckar men kryper in framför han och lägger mig med ryggen emot han och hans mobil i handen där jag skriver "Måste vi??" Han flinar men svarar "Ja det måste vi." Jag suckar men vänder mig om och trycker huvudet mot hans bröstkorg.
Vi ligger så en stund helt tysta innan Ogge vänder på oss så han ligger överst och kollar in i mina ögon. "Varför inte ta vara på tiden såhär!!" Säger han och sätter sig på min mage och börjar kittla mig. Jag skrattar ljudlöst men vänder och vrider mig under han. Han flinar och då kommer jag på det. Jag kastar armarna runt hans hals för att trycka ner hans huvud innan jag kysser han med alla känslor jag känner för han. Han blir chockad men besvarar snabbt med minst lika mycket känslor. Han ställer sin tyngd på armarna igen för att inte mosa mig under sig och fortsätter med kyssarna.
Tillslut känner jag hans tunga mot min underläpp och jag ger han inträde i min mun och ger han dominansen direkt.
Vi ligger där och bara kärleksfullt hånglar med varandra innan jag kommer på att Ogge lovat mig att se på "A dog's purpose" idag, jag drar ifrån och tar tag i hans mobil som fortfarande ligger i soffan innan jag skriver in "FIIIIIIIIIILLLLLMMM!!!" Han skrattar men går av mig för att sedan lyfta upp mig och bära mig till sängen för att hämta hans dator. Han lägger försiktigt ner mig på sängen när han fixar med tv:n så han kan koppla in datorn. När han lyckats kommer han tillbaka till mig och lyfter upp mig igen då han satt en stol vid datorn. Jag skriver snabbt in "A dog's purpose" i sökrutan på Viaplay innan jag pekar på vilken det är. Han lyfter upp mig igen för att lägga mig på sängen. När han lyckats få igång filmen sedan så lägger han sig bakom mig igen med armarna runt min midja och händerna vilandes på min mage. Jag lägger mina händer över hans och bara njuter medans vi ser på filmen.
När filmen är slut så gråter jag för att det var så sorgligt. Ogge kollar på mig innan han vänder på mig för att sedan lägga mig i hans famn och hyscha mig. "Det var bara en film baby det var inte på riktigt hundarna lever fortfarande." Jag fortsätter gråta och kramar mig bara hårdare fast runt Ogge. Han suckar och man kan nästan höra hur han tänker. "Ska vi köpa godis??" Jag skiner genast upp i ett leende. Godis har alltid varit min svaghet. Jag hade inte kunnat gå en månad utan godis.
Ogge flinar åt mig innan han tar fram mina kryckor och vi går till affären.
Ogge håller uppe alla dörrar för mig samtidigt som jag ler åt han. Han ler alltid tillbaka och kallar mig "Gullig." Typ vart vi än går då jag har hans alldeles förstora hoodie på mig.
Väl där så tar Ogge ut mina favoriter och hans favoriter. Det roliga är att han inte ens behöver fråga efter mina favoriter längre då han vet det i huvudet efter alla gånger han köpt godis åt oss.
Väl framme på hotellet igen så tittar vi på ännu en film och äter godis. När filmen är slut så vänder jag mig och drar upp mig så jag kan lägga min panna mot hans. Jag ler när jag möter hans blick och blundar. Jag känner hur hans ansikte flyttar sig lite innan jag känner hans läppar pressas mot mina. Jag fortsätter le i kyssen och besvarar. Jag känner hur han lyfter upp mig lite och går ut på balkongen. Jag känner hur kallt det blivit så jag hoppar in igen och drar Ogges hoodie över huvudet. När jag kommer ut igen så flinar Ogge åt mig igen och säger samma ord som alltid "Göllig." Innan han drar in mig i hans famn. Jag ställer mig på tå för att nå hans läppar men når bara hakan och han vänder snabbt ner huvudet och lyfter upp mig. När vi sedan drar ifrån för att få luft lutar jag min panna mot hans igen. Han flyttar sina händer så en hans helt hamnar under mina lår och håller uppe mig medans den andra försiktigt stryker min kind. Jag blundar under beröringen och bara ler.
Han är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig❤️
YOU ARE READING
Quiet~Ogmar
Fanfiction"Do you need the sound of someones voice to fall in love or is it their presence and their personality?" Eller där Omar föds med ett fel på stämbanden och träffar Ogge och blir kär i han. Tänk bara på att det händer rätt mycket i början!!! Inspirera...