Jag gnyr till när jag vaknar av en otrolig smärta i min rumpa. Ännu värre än första gången faktiskt. Jag ställer mig upp och går halvt kvidande ner för trappan där jag möter Ogge i soffan kollandes på nyheterna.
När han ser hur jag går springer han fram till mig och börjar genast prata snabbt "Mår du bra?!? Ska jag ringa sjukhuset?!? Jag-" Jag avbryter han mitt i allt genom att kyssa han sedan skriva "Jag mår bra sluta oroa dig." Han suckar men tar försiktigt upp mig i hans famn och bär mig tillbaka till sängen. "Men Ogge jag är törstig!!" Skriver jag när han lägger ner mig. "Ja men jag är din betjänt idag då du inte får gå ett enda steg." Jag skrattar lite åt han innan jag skriver "Frukost och vatten sedan vill jag ha kramar." Han flinar men svarar "Absolut ers majestät" Jag skrattar samtidigt som han går. Han kommer tillbaka ungefär 10minuter senare med två rostade smörgåsar med sylt på och en vattenflaska med vatten i. Han sätter sig bakom mig och ställer brickan i mitt knä då han dragit upp mig lite. "Varsågod, frukost, vatten och kramar." Säger han sedan. Jag skrattar men äter upp min frukost innan jag lägger mig ner på sängen igen. "Nu vill jag ha en kyss." Skriver jag. "En kyss ska bli." Säger Ogge och vinklar upp mitt ansikte innan han kysser mig. Jag ler in i kyssen. Han är underbar min Ogge. Bara min...
Jag vaknar senare på dagen och känner hur behöver av att duscha stiger så jag försöker resa mig upp men Ogge håller kvar mig. "Vad är det du vill min lilla prinsessa??" "Duscha" skriver jag snabbt ner och orkar inte bry mig om att han sa prinsessa istället för prins. Han nickar och lyfter upp mig och in på toan innan han tar av mig mina kläder och tar av hans samtidigt. Jag kollar frågande på honom innan han svarar min blick med "Vaddå jag tänker ju inte lämna min prinsessa ensam??" Jag tittar surt på han vid ordet "Prinsessa" men det slutar inte så bra då Ogge skrattandes bär in mig i duschen. Jag brister också ut i skratt innan jag vänder mig om och trycker mig mot han. Jag bryr mig inte om att hans kön trycks mot min mage men han verkar tycka att det är jobbigt då han slår snabbt på vattnet och lyfter upp mig i en bekväm kram.
Nästa dag har jag inte ont. Idag dock så måste vi gå ut för vi skulle spela minigolf med Foscar. Jag gillar inte minigolf då jag är sämst på det men Ogge tycker det är kul så jag hänger med för hans skull.
Väl där så har Foscar redan betalat allt och vi kör igång direkt. Jag klarar dom första 4ganska lätt medans Ogge klarar dom skitlätt. Jag räcker ut tungan åt han då jag nästan precis lyckas få i den i 5:te hålet men han får hole in one. Han skrattar åt mig men vi fortsätter vidare. Senare när jag blir sur för att jag missar ett hål helt så hjälper Ogge mig vid nästa han ställer sig och håller händerna runt mina för att placera dom rätt och förklarar precis hur man ska göra och jag får min första hole in one. Jag hoppar runt av glädje och han flinar åt mig.
När vi väl är klara så vinner Ogge och jag kommer sist. Jag surar mot Ogge och han skrattar åt mig innan han frågar "Mår du bättre om du får glass??" Jag lyser genast upp och nickar förtjust. Han skrattar och drar med Oscar för att köpa samtidigt som jag och Felix "pratar" om allt som hänt sedan sist.
Efter en stund kommer Oscar och Ogge tillbaka och Ogge säger "Här har du tröstpris min lilla dåliga förlorare till prinsessa." Jag tittar på han med en "är-du-seriös??" Blick innan jag äter min glass. Självklart har Ogge lärt sig mina favoriter under denna tiden, choklad och vanilj, vi lutar oss mot en vägg eller rättare sagt Ogge lutar sig mot väggen och jag mot han medans han och Foscar pratar.
När dagen sedan är slut är jag också slut när vi kommer hem och klänger mig fast vid Ogge. Han flinar men lyfter upp mig och är noga med att sätta händerna precis på min öppning och klämma till lite extra. Han flinar innan han springer upp för trappan och vi gör det igen. Vi älskar.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Så kul att ni gillar denna boken!!!😻
YOU ARE READING
Quiet~Ogmar
Fanfiction"Do you need the sound of someones voice to fall in love or is it their presence and their personality?" Eller där Omar föds med ett fel på stämbanden och träffar Ogge och blir kär i han. Tänk bara på att det händer rätt mycket i början!!! Inspirera...