ადვოკატი(=5=)

718 76 20
                                    

მესამე პირი:
ლამაზად მოწყობილ მისაღებში 7 ბიჭი ისხდა და საუბრობდა.

-ნამჯუნ ხომარ იცი რას შვებიან ადვოკატები?-იკითხა ჯიმინმა.

-საბუთებს და მტკიცებულებებს აგროვენ რა ხდება?-თქვა ნამჯუნმა.

-კიდევ 1 სარჩელის შეტანა მოგვიწევს.

-რა სარჩელის?-იკითხა თეჰიონმა.

-ვიღაცას შუგას სახე ჩაუსვია ფოტოშოპით რაღაც ამაზრზენ ფოტოებზე და ოთახში ქონია ჩამოკიდული. ეს კი შეურაწყოფაა! -ბიჭები პირდაღებულები უყურებდნენ ნუ ქუქის და იუნგის გარდა. ქუქმა უკვე იცოდა ხოლო შუგა საშინლად გამწარებული იყო ამ ამბის გაგების შემდეგ.

-აიშ! ეს ხალხი სულ გაგიჟდა?! ვანახებ მე მაგას!-აყვირდა შუგა.

-დაწყნარდი რა შუგა! ვიღაც ქეთიმ ისე ცემა ეხლა ციხეში ზის და სასჯელს იხდის.-ჩაერთო საუბარში ქუქი.

-მოვაგვარებთ მაგასაც.

-ხო კარგია ეხლა წადით დაისვენეთ გვიანია.-თქვა ჯინმა.

-კარგი დედიკო ჯინ.-თქვა ჯიმინმა და ოთახში მოკურცხლა.

-აიშ! -თქვა ჯინმა. თან ბრაზობდა და თან ეღიმებოდა მათ მიერ დაძახებულ "დედიკო ჯინზე".

ანასტასიას pov:
-ანასტასია გამოდი შენთან არიან!- დაიძახა ბადრაგმა და დაკითხვის ოთახში ამოვყავი თავი. ჩემს წინ 30 წლამდე ბიჭი იჯდა ადვოკატის ფორმაში გამოწყობილი.

-კარგი ანასტასია მოდი ჯერ გაგეცნობი. მე შენი ადვოკატი ვარ ბატონი სუკი და შეგიძლია უბრალიდ სუკი დამიძახო.

-კარგი გისმენთ უბრალოდ საქმეზე გადადით.

-აქ იმისთვის ვარ, რომ დაგეხმარო აქედან გასვლაში. ამისთვის კი საჭიროა, რომ ყველა კითხვაზე პასუხი გამცე.

-კარგი, მაგრამ რატომ მეხმარებით?

-ასე ვთქვათ ერთმა ანგელოზმა გამომგზავნა აქ. კარგი დავიწყოთ. იმყოფებოდა თუ არა იქ ვინმე თქვენს გარდა, როდესაც ჩანთაში საქონელი ჩაგიდეს?

-კი 2 კონსულტანტი გოგონა და 1 კიდევ სალაროსთან იჯდა.

-ამიღწერე ისინი.

-ერთს მოკლედ შეჭრილი თმა ქონდა და დამაგრებულ სანიშნეზე ემა ეწერა. მეორეს გრძელი და დატალღული თმა ქონდა სახელზე ქლოე ეწერა ხოლო მესამეს საშინლად წითელი ბუნებრივი თმა ქონდა და სახელი არ ეწერა.

-კარგი გასაგებია თავისუფალი ხარ.-მითხრა და საკანში დამაბრუნეს მალევე კი ქეთი გაიყვანა ბადრაგმა.

ქეთის pov:
ბადრაგმა დაკითხვის ოთახში გამიყვანა. სკამი გამოვწიე და ზედ დავეხეთქე, რის შედეგადაც ჩემს წინ არსებული ბიჭის ყურადღება მივიქციე.

-ანუ ქეთი შენ ხარ. მე სუკი ვარ შენი ადვოკატი. -მითხრა საქმიანი ხმით.

-სუკი ხარ თუ სუპი ჯერ ეგ გამაგებინე აქ ვინ გამოგზავნა?-ვუთხარი და მის გაკვირვებულ სახეს წავაწყდი.

-ბიგჰიტმა. აბა ეხლა მომიყევი რა მოხდა.-მითხრა და მოყოლა დავიწყე. დიდად არ მსიამოვნებდა, მაგრამ იქნებ აქედან მალე გავაღწიო ჩემს გოგონებთან ერთად.

-ერთი მდიდარი ბიზნესმენის შვილი ვცემე, რადგან საშინლად შეურაწყო ჩემი საყვარელი მომღერალი მისი ქცევებით. შემდეგ კი მისმა მამიკომ საქმეები ჩააწყო და აქ ვარ.

-კარგი გასაგებია და ახალს რამეს დაამატებ?

-არა. -მოკლედ მოვუჭერი პასუხი და საკანში დავბრუნდი...

voice/ხმა(დასრულებულია)Where stories live. Discover now