მესამე პირი:
-გილოცავთ ამიერიდან ცოლ-ქმრად გაცხადებთ... -ბელა და ქუქი უამრავი განხილვის შემდეგ დაქორწინდნენ და უკვე პატარა პრინცესაც წამოეყვანათ. ლილიენს გოგონა ეყოლა. ბავში რომ წამოიყვანეს "მერე რა წაიყვანეთ რაში მჭირდება მოღალატე ქმრისგან შვილიო"-განუცხადა.-ჰეი გვრიტებო აბა ბავშვს რას ვარქმევთო? -იკითხა ქეთიმ და მას უკან შუგაც მიყვა. ანასტასია და ნამჯუნი ჩახუტებულები ისხდნენ.
-პირველი:გვრიტები არ ვართ და მეორე:ბავშვს სახელს მე ვარქმევ მარტო. -განუცხადა ანაბელამ და ბავშვთან ერთად "წყვილის ოთახში" გავიდა.
ანაბელას pov:
პატარასთან ერთად ოთახში გავედი და დავაძინე, შემდეგ კი სახელზე ფიქრი დავიწყე.-მინა. -ვიყვირე უცებ რაზეც ოთახში ქუქი დაფეთებული შემოვარდა.
-მშვიდობაა?-იკითხა.
-კი უბრალოდ ბავშვის სახელი მოვიფიქრე და მაგიტაც ვიყვირე. -ვუთხარი და ბავშვის ახლად ნაყიდი ტანსაცმლის დალაგებას შევუდექი.
-შემაშინე სამაგიეროდ! კარგი და რას არქმევ?-მითხრა და ჩემთან ახლოს მოიწია.
-მინას. -ვუთხარი და მალევე დავასრულე დალაგება.
-შენ ქმარსაც უნდა მიხედვა. -მითხრა მკაცრი ხმით.
-ქუქ კარგად იცი ამას რატომაც დავთანხმდი! -ვუთხარი და გვერდი ავუარე, მაგრამ ხელში ჩამჭიდა და სხვა ცარიელ ოთახში გამიყვანა.
ქუქის pov:
ანაბელს ხელი ჩავჭიდე და ცალკე ოთახში გავიყვანე.-შენი აზრით მეხუმრება?! ცოლი მხოლოდ იმიტომ არ მომიყვანია, რომ დაქორწინებული მერქვას. -ვუყვირე რაზეც შეხტა.
-ბოდიში მაგრამ მე შენ ცოლად არ გამოვდგები... ეს რატომ გავაკეთე? იმიტომ რომ საჭირო იყო გამეკეთებინა. -მითხრა და ოთახი დატოვა.
-იდიოტი ხარ ქუქ. -ვუყვირე ჩემ თავს და სახლი დავტოვე.
ანაბელას pov:
ოთახიდან გამოვედი და უბრალოდ ფიქრი დავიწყე. ვუყურებდი მინას და უბრალოდ ვფიქრობდი სწორად მოვიქეცი?-ჯანდაბა ანაბელ ყველას ცხოვრებას რატომ უნგრევ? -ვთქვი და ბავშვი საწოლში გადმოვიყვანე, შემდეგ კი მის გვერდით დავწექი და დაძინებას შევეცადე.
დილით...
დილით როდესაც გავიღვიძე ბავშვს ჯერ კიდევ ეძინა. მალევე შევამჩნიე ქუქი, რომელიც საწოლში ბავშვის გვერდით იწვა და კისერზე ნათლად ეტყობოდა პომადის კვალი. თითქოს გულში რაღაც ჩამწყდა, მაგრამ რას ველოდი?! ჩემს ადგილზე ბალიში დავდე და აბაზანაში შევედი ნამდვილად მჭირდება განტვირთვა.
ცხელ წყალში ვიწექი და არ ვიცი რა გამეკეთებინა. მიყვარს ქუქი, მაგრამ ეს მის კარიერაზე ცუდად იმოქმედებს...1 თვის შემდეგ...
უკვე დავდებიუტდი სოლო მომღერლად და საკმაო რაოდენობით ფანი მყავს. ქუქი კიდევ არ მელაპატარაკება უფრპსწორად ერთანეთს ვაიგნორებთ. მინას მიხედვაში ქეთი და ანასტასია ძალიან მეხმარებიან.-ჰეი პრინცესას გაუღვიძია. დედიკო გვაბრაზებს ხო?! არაუშავს მამიკო ხო მაინც გაქცევს ყურადღებას. -ბავშვს ელაპარაკებოდა და ეფერებოდა მე კი ჩუმად ვუყურებდი.
-წამოდი სალაპარაკო მაქვს. -უცებ ხელი მტაცა ქეთიმ და მისაღებში გამაქანა. კიდევ კარგი აბაზანაშივე ჩავიცვი ტანსაცმელი. მალევე გამოჩნდა ქუქი რომელიც შუგას მოყავდა.
-აბა ეხლავე გაარკვიეთ რა პრობლემა გაქვთ!- თქვა ქეთიმ მკაცრად.
-ვერ მივხვდი რაზე საუბრობ. -ვთქვი მე.
-რაზე და თვითონაც კარგად იცი! 1 თვეა დაქორწინებულები ხართ და ერთმანეთს ხმას არ სცემთ. -ამჯერად შუგამ თქვა.
-ხალხო რა პრობლემაა? თქვენუ აზრით მე მიხარია ასე რომ ვარ?! მიყვარს ქუქი, მაგრამ აბა დაფიქრდით რა მოხდება თუ გაიგებენ რომ მან ცოლი მოიყვანა. -ვიყვირე გაუაზრებლად.
-აი თურმე რაში ყოფილა საქმე! სულ გარეკეთ რა. -თქვა ნამჯუნმა.
-ცალკე ვილაპარაკებთ. -განაცხადა ქუქმა და გარეთ გამაქანა.