მესამე პირი:
ქუქი და ანაბელა ჟურნალისტების კითხვებს პასუხობდნენ.-როდის დაიწყო ეს ყველაფერი?
- 7-8 თვის წინ.-ბელა როგორ შეგაყვარა თავი ქუქმა?
-თავიდან ჯოჯოხეთისგან მიხსნა, შემდეგ კი იდუმალი ბიჭის სტატუსის შენარჩუნება სურდა მაგრამ გამოააშკარავეს.
-მართალია თუ არა,რომ ბელა ციხეში იჯდა? -ქუქმა შეამჩნია თუ როგორ დაიწყო ბელამ ნერვიულობა და ხელი ჩაკიდა.
-კი ასეა, მაგრამ დამტკიცდა, რომ ის არაა დამნაშავე და ეს დანაშაილი მისი ოჯახის დასაცავად აღიარა.-თქვა ქუქმა.
-არ აპირებთ შვილი იყოლიოთ? ან როდის გეგმავთ ქორწილს?-ამაზე ორივეს ჩაეცინა.
-7თვის წინ ვიქორწინეთ და რაც შეეხება შვილს მინა ჩვენი შვილია. უფროსწორად ბელას ძმისშვილი, მაგრამ ორივეს შვილივით გვიყვარს რაც შეეხება მეორე შვილს ვინ გაცდის.-ქუქის ბოლო ნათქვამზე ყველას სიცილი აუტყდა.
-მადლობთ დროის დათმობისთვის. -თქვა წამყვანმა და გადაღებაც მორჩა.
ბელას pov:
-ფრთხილად. -ვუთხარი ქუქს რომელიც გიჟივით მიქროდა.-კარგი რა შენ ხომ ვიყვარს სისწრაფე.-მითხრა და მანქანის მართვა განაგრძო.
-მოვედით. -მითხრა და ავტომობილი სანაპიროსთან ახლოს მდგარ კოტეჯთან გააჩერა.
-რატომ მედირთება?- ვკითხე და ღვედი შევიხსენი.
-სწირად გედურთება. აბა სხვაგან არ მაცდიან გამრავლებას. -მითხრა და წამებში ჩემთან აღმოჩნდა და კორეჯში გამაქანა. სიმართლე გითხრათ არც დავკვირვებივარ მოწყობას, რადგან რომელი ნორმალური ადამიანი დაუწყებს ასეთ დროის კოტეჯს თვალიერებას?!
შუგას pov:
-სად არიან აქამდე?-ნერვიულად დადიოდა ჯინი ოთახში.-კარგი რა ჯინ აცადე მათაც უნდათ ცალკე დრო. თქვა ჯიმინმა.
-არა რა რო ვამბობ ზოზინები არიანთქო არ გჯერათ. -თქვა ანასტასიამ.
-აცადეთ ხალხო შვილი უნდათ.-ვთქვი ეშმაკური ღიმილით.
-აბა აბა. -თქვა ქეთიმ და მდივნის თავზე აძვრა.
-ქეთი ჩამოდი მანდედან არაფერი იტკინო.- ვუთხარი მაგრამ ვინ გისმენს.
-თხა ხარ რა. -უთხრა ანასტასიამ და პატარა პრინცეაა მინასთან წავიდა.
-ქეთ ჩამოდი რა მართლა ბავშვს არაფერი ეტკინოს. -ვუთხარი რაზეც კიდევ ერთხელ მივიღე უარი. ქეთი ჩამკვიყვანე და ოთახში გავაქანე.
-შუგა ჩათვალე მკვდარი ხარ. ამომიღრინა.
ქეთის pov:
შუგამ ძალით ჩამომიყვანა და ოთახში გამაქანა.-კარგი რა მაპატიე და მერე რამდენ სურვილსაც გინდა იმდენს შეგისრულებ. -მითხრა რაზეც ვოროტულად ჩავიღიმე.
2 თვის შემდეგ...
-შუგა ბავშვს ჟოდჟიკას ვარქმევ. -განვუცხადე რაზეც თვალები კინაღამ თვალის ბუდიდან გადმოუცვივდა.-ჰაა... არაა შანსი არაა. -თქვა შეშფოთებული სახითა და ხმით.
-კი არის და პირველ რიგში დედას ეკითხებიან ბავშვის სახელს. -ვუთხარი და ძილი შევიბრუნე.
ქუქის pov:
ბელას გვერდით ვწევარ და შუაში პატარა მინა გვიწევს. ახლად გაღვიძებული მინა ავიყვანე და ჯინს გავუყვანე, რომელიც უკვე მოუთმენლად ელოდა პატარა მინას ვიზიტს. ბავშვი ჯინს დავუტოვე და ბელასთან დავბრუნდი რომელსაც უკვე გაეღვიძა დს ვიდეოებს უყურებდა. მის შემხედვარე ნერწვი მომადგა. მხოლოდ ბიუსჰალტერის და ტრუსის ამარა სძინავს ხოლმე და დანარჩენი არაფერი ადარდებს.ბელას pov:
ქუქი მომშტერებოდა,რადგან საბნის გადახდა და თითქმის სრულიად შიშველი სხეულის გამოჩენა ერთი იყო.-ქუქ ნუ მიყურებ ასე. -ვუთხარი და ვიდეოები გამოვრთე.
-ცოტაღა და მერე ვეღარ გამექცევი. -მითხრა და ჩამეხუტა.
-ვინმე გარბოდა?!. -ვიკითხე და მას მივეკარი.
დასასრული
ესეც ასე... იმედი მაქვს მოგეწონათ და გთხოვთ თქვენი მოსაზრება დამიკომენტაროთ. თუ მოგეწონათ vote♡
მიყვარხართ და სხვა ფიკებით შევხვდებით😊❤