ქუქის pov:
ანაბელა ქალაქის ცენტრში წავიყვანე სადაც როგორც ყოველთვის უამრავი ადამიანი ირეოდა.-ქუქი ოპა! დაიწყეს ვინც მიცნო ყვირილი. ანაბელაც იცნეს მე კი უბრალოდ დავიხარე და ვაკოცე. არ მადარდებს რას იფიქრებენ. ფანებს ხომ მისი საყვარელი აიდოლის ბედნიერება სურთ.
-ეს რა იყო?-მკითხა ღიმილიანი და თან დაბნეული სახით.
-პასუხი. არმადარდებს რამდენ ფანს დავკარგავ. -ვუთხარი თუ არა ვიგრძენი რომ ამჯერად მან მაკოცა.
-როგორც იტყვით მისტერ ჯეონ.-მითხრა და სანაპიროსკენ გავიქეცით. მალევე გაისმა ჩემი და აბანელას ტელეფონების ხმა, რომელიც იუწყებოდა, რომ უკვე გავრცელდა ფოტოები.
მესამე პირი:
2საათის შემდეგ:
-უნდა განაცხადოთ, რომ ეს არ იყო სიმართლე. -უთხრა მენეჯერმა.-ამას არ ვიტყვი, რადგან ჩემი ცოლის გვერდით უნდა ვიყო. -განაცხადა ქუქმა და თავისი ხელი ანაბელას ხელს ჩაშჭიდა.
-მოიცადე ვის?- იკითხა გაკვირვებულმა მენეჯერმა.
-სწორედ გაიგეთ! მე და ქუქმა უკვე 1 თვის წინ ვიქორწინეთ.-განაცხადა ანაბელმაც.
-არა რა გადამრევთ თქვენ! ასე ფანებს დაკარგავთ. -თქვა თუ არა მენეჯერმა ქეთი ბიტით ხელში დაადგა თავზე.
-უკაცრავად?!
-კარგი დამინდეთ... ეხლა სერიოზულად რას აპირებთ?-თქვა მენეჯერმა.
-ჯერ მოვლენების განვითარებას დაველოდოთ და შემდეგ კი ყველაფერი გასაჯაროვდება. -თქვა ნამჯუნმა როგორც ჯგუფის ლიდერმა.
-კარგი, მაგრამ იცოდეთ მაქსიმალურაფ სწორად იმოქმედეთ და შეცდომები არ დაუშვათ. -თქვა მენეჯერმა და სახლი დატოვა.
-ეხლა იწყება რაც იწყება და ფრთხილად იყავითო. -თქვა უკმაყოფილო სახით ქუქმა და ფოტო გადაიღეს. ინსტაგრამზე ატვირთეს თუ არა 1საათი ათასობით კარგი თუ ცუდი კომენტარით აივსო.
Vkook: თეჰიონს და ქუქს ხელს რატომ უშლის?! -.-
Jikook: ეს გოგო ვინაა?!
kookis girl: საყვარელი გოგოა. უხდება ქუქს რას ერჩით.
Belkook: როგორც კი გამოჩნდა ბელა ეგრევე მომეწონა ქუქის და ბელას წყვილი😊❤
-wow! ესენი ნახე რა. -თქვა ქეთიმ და ბიტა ჰაერში აიქნია, მაგრამ ლეპტოპს მოხვდა.
-ჯერ სად ვართ. -თქვა ქუქმა და პატარა მინას ფოტო გადაუღო.
"My princess❤😇😁"
Bella_2: and my!😁
-გვრიტებო ისე არ გინდათ მართლა იყოლიოთ შვილი?- იკითხა ქეთიმ დამპლური სახით.
-უნდა აბა არ უნდათ?! თან ქუქს იმდენ პორნოსთვის აქვს ნაყურები არ შეეშლება ეგ საქმე.-თქვა ჯიმინმა.
-ჩიმჩიმ მანდ მორჩი! არც ჩემი გოგოა ნაკლები. იცი რამდენი გარყვნილური ფიკი აქვს წაკუთხული?! მაგრამ ვერ დავაწერინე რა. -ამაზე ბელას თვალები გაუდიდდა.
-შუგა მიხედე ქეთის. -იყვირა და ოთახში გავარდა. მალევე ქუქიც მას მიყვა და ყველას სიცილი აუყდა ამ უცნაურ წყვილზე.
6თვის შემდეგ...
-კარგი მეგობრებო აბა დავიწყოთ...-როდის დაიწყო ეს ყველაფერი?..
შემდეგი ბოლო თავია...