ოჰოო(=4=)

793 85 46
                                    

მესამე პირი:
საკანში 14 გოგონა იმყოფებოდა. კარი ხმაურიანად გაიღო და კიდევ ერთი გოგო შემოიყვანეს, შემდეგ კი ისევ ხმაურიანად დაიკეტა კარი.

-ქეთი! შენ გოგო ნორმალური თუ ხარ?! რამ გაცემინა ის გოგო ასე ძალიან. -შეჰყვირა ანასტასიამ და ზედ შეახტა ქეთის.

-აიშ! გადადი გოგო ჩამემტვრა ძვლები. -ამოიწუწუნა ქეთიმ.

-ძვლები ჩაგემტვრა კი არა მაგ ბიტას ჩამოგართმევ და დავანაქუცებ!  მერე მოვხარშავ და გაჭმევ. ამით გაგიჩნდება სიძულვილის გრძნობა ბიტის მიმართ და აღარ მოხვდები იმ ჩაბნელებულ სოროში. -თქვა ანასტასიამ და ქეთის მოშორდა.

-რა მოწიე? არა ისე ეგ გენიალური აზრი საიდან? -მითხრა და მის საწოლზე დაეხეთქა.

-საიდან და ადრე ვნახე ინტერნეტში "10 უჩვეულო გზა სიგარეტისთვის თავის დასანებებლად"-ო ხოდა მეთქი იქნებ ბიტის გაგონებაც არ უნდოდესთქო.

-არა რა მართლა მოწიე რაღაც! ჯერეგერთი იქ ბნელა და მშვენიერი ადგილია დასაძინებლად. მეორეც სადაა ანაბელი? -ვუთხარი და დასაძიენბლად მოვემზადე.

-სად და ბიგჰიტში წაიყვანეს. ჯიმინი ცეკვაში ავარჯიშებს. -თქვა თუ არა საწოლიდან წამოფრინდა და თავი აარტყა ქეთიმ.

-ამის გდჰდჰდჯდჯ... რა ამბები გამომიტოვებია  ეს საწოლები კიდე ვინმეს თავს წააცლის!..

-კაი რაიყო გოგო რას იგინები. წამოდი ჭამე და მერე მოგიყვები.

-რა გვაქვს საჭმელად? -იკითხა მშვიდად ქეთიმ.

-რა და ყიყლიყო შეწვა ბელმა. -თქვა და ყიყლიყოების დასტა მომაწოდა.

-როგორც ყოველთვის ცოტა მარილი ექნება, მაგრამ გემრიელია. ეხლა კი დადექი და ყველაფერი მომიყევი სანამ მე ჭამას მოვრჩები.

-აიშ. კარგი ხო. -თქვა ანასტასიამ და დაიწყო მოყოლა.  ქეთი კი გამოტენილი პირით "ოჰოო"-ს გაიძახოდა.

ანაბელას pov:
ისევ დარბაზში ვარ და ჯიმინთან ერთად ვცეკვავ. დილიდან აქ ყოფნით უკვე დავიღალე, მაგრამ ბედმა შანსი მომცა და მომიწევს გამოვიყენო. ბატონი ჯეონი დღესაც აქაა ვერ გავიგე უსაქმურია თუ რა უბედურებაა?!

voice/ხმა(დასრულებულია)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora