მესამე პირი:
-სახელი, გვარი და ასაკი?-კიმ ტომასი 28 წლის.
-ვინ არის თქვენი კიმ ანაბელა და კიმ ლილიენი?
-ანაბელი ჩემი დაა ,ხოლო ლილიენი კი ცოლი.
-თქვენმა ცოლმა განაცხადა, რომ ანაბელამ მისი და თქვენი შვილის მოკვლა სცადა მართალია თუ არა?
-ჩემ დას ჩემი ცოლი მას შემდეგ არ უნახავს რაც ციხეში ჩასვეს.
-რამდენი დრო გავიდა მას შემდეგ?
-დაახლოებით 2 წელი გახდება მალე.
-კარგი.
-მინდა ჩემი დის მეურნეობის ქვეშ იყოს ჩემი შვილი ,როცა დაიბადება ნამდვილ მიზეზს გეტყვით.
-კარგი ამაზე მე ვიზრუნებ და შეგიძლია გვითხრა.
-ის გოგონა ვინც დღეს ძებნილია, როდესაც ჩემი და გაანთავისუფლეს... ის გოგო სწორედ ჩემი ცოლია...
-ანუ გინდათ თქვათ, რომ თქვენი ცოლი მკვლელია? -დასაზუსტებლად კითხა გამომძიებელმა ტომასს.
-დიახ. ადრე ჩემ დას ასანჟაჟებდნენ და დანაშაული თავის თავზე აიღო.
-ეხლა რატომ მიყვებით ამ ყველაფერს? -იკითხა გამომძიებელმა.
-ვერ დავუშვებ ჩემი და კიდევ ერთხელ მოხვდეს იმ ჯოჯოხეთში ტყუილუბრალოდ და თანაც მინდა, რომ ჩემი შვილი ნორმალურ გარემოში გაიზარდოს...
-კარგი ყველაფერი გასაგებია. ეხლა ეს ყველაფერი დაწერე და ხელი მოაწერე. მე კი ვიზრუნებ, რომ შენი შვილი სწორედ შენ დამ გაზარდოს. -უთხრა გამომძიებელმა ტომასს. თაბახის ფურცელი და კალამი მიაწოდა და ანიშნა დაიწყეო. ტომასმაც მალევე დაამთავრა თავისი საქმე და ხელიც მოაწერა.
-კიდევ ერთხელ უნდა გკითხოთ, რომ დავრწმუნდე. თქვენი შვილი დაიბადება თუ არა დედას მოაშორებენ და გიღირთ ამად?-იკითხა გამომძიებელმა.
-მას რომ ჩვენი შვილი ნდომებოდა ბავშვის მუცელშივე მკვლელობას არ ცდიდა. -უთხრა და მკრთალად გაუღიმა.