BAB 3

71 6 0
                                    

Seperti biasa aku pergi ke sekolah.Cuma harini awal sikit sebab ayahanda hantar aku awal.Aku menaiki tangga menuju ke kelas 5 Angsana.Aku dah hafal di mana kelas aku berada sebab Shuha ada sent plan sekolah dekat aku semalam.Aku tk mintak pun tapi dia yg bagi.Entah apa pe'el dia semalam tiba-tiba bercerita pasal headprefect tu dengan aku.Aku layan kan je la.

Flashback

Tengku Shuha Syamimi
Online

weii kau tau tak kau la org paling beruntung sekali sebab c Iskandar tu tk membantah pun masa pengetua lantik kau jadi PKP tu.
10.15 p.m√√

so ?
10.15 p.m√√

yela kan dia tu biasanya mesti ada je yg dia nk bantah kalau bab² melantik PKP.Tapi bila lantik kau tadi dia tk bercakap langsung.Dia biar je.Aku pun pelik jga sebenarnya.Dia tu dh la dingin je memanjang.Tak ke pelik tu ?
10.16 p.m√√

nthla tk de pun yg pelik.Aku rasa biasa je.
10.16 p.m√√

kau biar betul babe ? kau tk rasa pelik ? aku rasa la kan dia tu syok kat kau la 😂
10.17 p.m√√

amboi kau kalau kau rasa nk hidup lagi lebih baik kau jgn cakap pasal tu.Aku tumbuk muka kau kangg.
10.18 p.m√√

eh cik penolong ketua pengawas kita marah la.Okey aku janji tk nk cakap lagi.Tapi kan dh lama aku tk rasa penumbuk kau la Rose 😂
10.19 p.m√√

kau nk rasa sangat ke penumbuk aku ? kau tunggu esok.
10.19 p.m√√

eeh jgn la macam tu aku gurau je la kau nie pun gurau sikit pun tk bole.Okela jumpa kau esok deputy haedprefect muahh❤good night😴
10.20 p.m√√

okey good night❤
10.20 p.m√√


End of flashback

Haa tu la dia pabila pe'el Shuha menyerang.Memang akan cakap benda nth apa apa.Harini aku memakai blazer yg diberi oleh Cikgu Syamin semalam.Oh ye nama Cikgu disiplin tu yg tertera di atas.

Aku meletakkan beg aku di atas kerusi lalu aku keluarkan buku bio sebab harini masa pertama adalah kelas biologi yg diajar oleh Cikgu Sarah.

Ulangkaji kejap.Barula bole tangkap apa yg Cikgu ajar nanti.

Sedang aku sibuk mengulang kaji ada seseorang sedang menuju ke sini.

Pap !!

Terhinjut sikit bahuku dibuatnya.Ceh mamat nie rupanya.Tak de angin tk de ribut tetiba je hentak beg dia.Nasib baik tak terkeluar jantung aku.Hesh.

"kau kenapa ar ? terkejut aku dibuatnya.Tak reti nk bagi salam ke ?"aku memberanikan diri untuk menegur dia.Sakit hati tau tak ?

"assalamualaikum"katanya sambil meraup mukanya dengan kasar.Ketara benor tk ikhlas nye tapi tak pe la asalkan dia bagi salam.

"waalaikumsalam.Hah macam tu kan bagus"Dia memandang tajam ke arah ku.Erk ? aku ada salah cakap ke tadi ?

"kau jangan nk kusutkan kepala hotak aku bole tak ? dh cukup kepala aku nie kusut dengan perangai pelajar kat sini kau jangan nk tambah lagi !"Mak ai dia marah aku ke ? ini memang mencabar aku betul.Ayahanda pun tk pernah tinggikan suara dia kat aku inikan lagi mamat kat sebelah aku nie ?

You||Where stories live. Discover now