1.díl

1.2K 37 0
                                    

Když jsem byla menší tak jsem žila jenom s mamkou. Otec umřel když jsem byla ještě malé miminko takže jsem ho neznala. Mamka mě měla v 18 ale zvládla to dobře i s prací, takže na to jsme dobře. Když mi bylo 10 tak si mamka našla mladého chlapa. Když mi řekla že tu bude bydlet a žít tak jsem byla najednou odtažitá a nechtěla jsem se s ním bavit. Postupem času jsem si na něj zvykla a začala ho mít ráda. Byl starší o 10 let, ale brala jsem ho jako kámoše. Když jsme byli doma s mamkou tak se choval rozumně a dospěle, ale hned jak odjela na pár dní pracovně tak jsme spolu blbi a hráli si jako děti. Byl vážně fajn. Když mi bylo 12 tak si mamku vzal za ženu, tudíž jsem se stala Tess Tomlinson a mamka Ava Tomlinson. Je to hezké přijmení, hezčí než to naše, Hemming. To příjmení jsem měla po svém pravém otcovi a bylo to jediné co mě s ním spojovalo. Nikdy jsem neviděla ani jednu fotku s ním, nejspíš je všechny mamka vyhodila aby na něj nemusela vzpomínat. Ale mě to moc nevadilo, s mamkou jsem měla dobrý vztah a ve škole jsem byla lehce nad průměrem a byla jsem spokojená. Měla jsem jednu nejlepší kámošku které jsem opravdu věřila a nikdy bych na ní nedala dopustit. Svěřovali jsme si navzájem všechna tajemství a byli jsme jako sestry. Ve škole jsme byli pořád spolu a po škole jsme chodili po nákupech také spolu. To je o mě snad všechno.

Zítra jsem měla den svých narozenin, budu oslavovat svých 15. A chci aby to bylo prefektní. S mamkou jsme se domluvili že tu budu mít malou párty a ona s Louisem odejdou na večeři a pak procházku abych mohla být doma sama. Pozvala jsem celkem 20 lidí ale myslím že jich přijde víc. Pozvala jsem jich tolik protože jsem měla takový malý úmysl. S kámoškou Nell jsme si ve 13 slíbili že až nám bude 15 tak se o to necháme připravit s úplně neznámým klukem. I když jsme byli takhle mladé a nevyspělé, obě dvě jsme to chápali a udělali si přísahu krví. Vím že to je šílené ale obě dvě jsme byli připravené a ona už na 15 narozkách ten slib splnila. Byla starší o 4 měsíce, na její párty jsem se poznala s jedním klukem ale nezašli jsme dál než na líbání. Potom jsme si chvilku i psali ale potom to skončilo tak rychle jako to začalo. Nell mi den na to řekla jaký to bylo, měla štěstí, protože našla jednoho fakt milýho kluka. Připravil jí o to strašně romanticky, byl milý a  pomalý. Vůbec jí to nebolelo protože jí uvolnil a připravil. Taky doufám že takovýho najdu. Od té  doby co jí o to připravil se spolu dali dohromady a chodí spolu. Strašně jim to přeju, vždy když s ním je venku a potká mě tak jí svítí oči a štěstí z ní jenom září. Hodí se k sobě. Nell a Josh.

Slíbila mi že přijde dřív než ta párty začne a udělá mi vlasy a pomůže mi vybrat oblečení. Jsem strašně ráda že jí mám. Ale už má 10 minut zpoždění a ta párty začně už za půl hodiny. Konečně slyším zvonek a jdu jí otevřít.

,,Máš zpoždění, takže musíme pohnout," sjedu jí hned co otevřu a vtáhnu jí dovnitř a pak nahrou do mého pokoje. Kulma a žehlička už je rozehřátá, takže mi stačí si rozčesat vlasy a už mi je natáčí. Tohle jí vždycky šlo. Když jsem měla vlasy hotové tak jsme začali vybírat šaty které by se k tomu hodili.

,,Zkus si  tyhle světle modré bez ramínek, ty ti budou určitě slušet," a už mi je podávala. Když jsem si je zkusila musela jsem jí dát za pravdu. Opravdu se k tomu hodili a mě slušeli. Vybrala jsem k tomu bílé baleríny a šlo se uvítat hosty.

Párty byla už v plném proudu a myslím že sem přišlo o polovinu víc lidí než mělo. Svůj objekt jsem měla už vybraný hned co vešel do dveří. Byl to černovlasý snědý kluk kolem 17 let, byl vážně sexy. Jelikož jsem měla šaty pod zadek a výstřih, bylo snadné ho sbalit. Vypadal tak roztomile a přitom tak nebzpečně že jsem si myslela že jsem našla toho pravýho. Zavedla jsem ho do pokoje a začala se s ním líbat. On mě přitlačil na zed' ale pak se semnou přesunul k posteli a hodil mě na ní. Sklonil se na nade mou a surově mi začal kousat krk a dělal mi na něm cucflek. Potom přesunul ruku na moje záda a rychle rozepnul a sundal šaty. Nevím jestli bych řekla že se mi to líbilo ale spíš jsem se cítila nepříjemně a bála jsem se. Když mi to vyprávěla Nell znělo to tak krásně a rozmatnicky ale to bylo tím že Josh s ní měl dlouhou předehru a byl něžný. Jenže on byl pravý opak. Vím že jsem dala slib ale tohle jsem nechtěla za žádnou cenu. Začala jsem se od něj odtahovat a dlaněmi jsem se mu zapřela do hrudi. Jenže on byl silnější než já a za žádnou cenu se nechtěl odtáhnout. Zkoušela jsem to pořád a znovu ale on na mě nalehl víc a tlačil mě do postele. Jeho ruce mi mačkali hrubě prsa a já na něj začala ječet at' přestane. On se jenom ušklíbl a strhnul mi podprsenku aby měl lepší výhled na má prsa. Sobě si už sundal tričko a začal si rozepínat pásek u kalhot. Využila jsem toho a začala kolem sebe kopat a mávat. V jeho očích byla vidět zloba a jeho úšklebek se změnil na rovnou přímku a tiše zavrčel. Když jsem se zaposlouchala tak už jsem neslyšela hudbu která tady hrála nebo spíš přeřvávala celý dům. Hned jsem začala křičet jak nejvíc jsem mohla ale nic jsem neslyšela. On mi rychle překryl pusu rukou a sundaval si kalhoty. Naneštěstí se otevřeli dveře a v nich stál Louis. Nevím jestli bych měla být ráda protože mě viděl s klukem v posteli a skoro nahou až na kalhotky. Rychle se vřítil do pokoje, toho kluka ze mě sundal, vzal mu jeho oblečení a kráčel s ním pryč. Já si na sebe stihla dát jenom tričko a Louis už stál zase ve dveří a sledoval mě. 

Stepfather LouisKde žijí příběhy. Začni objevovat