Rozdział 10

4.4K 175 35
                                    

-Daj mi spać.-odwróciłam się do niego twarzą i nagle dostałam buziaka.

-Wstawaj bo nie zamierzam się powtarzać.-chłopak wziął mnie na ręcę i zaniósł do kuchni.

-Zróbcie z nią coś. Ona nie może wiecznie spać.

-To twoja śpiąca królewna, pocałuj ją jak w bajce.-zaproponował Suga na co Hobi pocałował mnie w usta a ja oddałam pocałunek i otworzyłam oczy.

-Takie pobódki mogę mieć codzinnie.-poszłam do kuchni coś zjeść a ostatnie co widziałam to krzywą minę Yoongi'ego.

-Mogę dzisiaj nie iść do szkoły?-zapytałam Jin'a robiąc słodką minę.

-Ugh...no dobra ale wrazie co to twój pomysł.

-Zrozumiano.-usiadłam przy stole.

-Co chcesz do jedzenia?-spytał Seokjin, który jeszcze był w piżamie.

-Kanapke z pomidorem.-po moich słowach chłopak wziął się do roboty a po trzech minutach kanapka już na mnie czekała.

Zjadłam ją ze smakiem.

-Dziękuję.-wstałam od stołu i poszłam do łazienki. Drzwi były zamknięte a ja usłyszałam rapowanie Sugi.

-Suga wyłaź z tej łazienki!!!-uderzyłam w drzwi.

-Poczekaj, nie pali się.

-Wyłaź!

-Nie, no chyba że chcesz zobaczyć mnie bez ubrań a uwierz twój Hobi będzie zły.

-Jak tylko wyjdziesz to przysięgam że pożałujesz!

-Ok.-usłyszałam że drzwi od łazienki się otwierają i tak też było. Z całej siły uderzyłam chłopaka, który był w samym ręczniku w ramię.

-Ała.-Suga złapał się za rękę. Fakt mnie też lekko zabolała ręka.

-Mówiłam że pożałujesz.-z uśmiechem na twarzy weszłam do łazienki i zamknęłam drzwi.

Jimin pov.

-Gdzie Katia?-zacząłem się rozglądać.

-W łazience i radze jej nie przeszkadzać.-powiedział Suga trzymając się za rękę.

-Co ci jest?-uniosłem brew.

-Twoja siostrzyczka mnie pobiła.-wszyscy zaczęli się śmiać a najbardziej słychać było śmiech Seokjin'a.

-A dlaczego nie ma jej w szkole?

-Powiedziała że zostaje a ja bym się jej nie sprzeciwiał prawda Yoongi?-znowu wybuchliśmy śmiechem.

-Idę spać.-zdenerwowany chłopak poszedł do swojego pokoju.

Nagle telefon Rap Monstera zaczął wibrować.

-Tak słucham.

-Chłopcy przyjedźcie na chwilkę do wytwórni.

-Dobrze.

-Mamy przyjechać do wytwórni na chwilę.

-Zostawicie Katie samą?-spytał Hoseok.

-Ktoś musi z nią zostać.-powiedział Jungkook.

-Ja mogę.-krzyknął J-Hope.

-Zgoda, a gdzie Taehyung?

-Niewiem pewnie śpi.-uśmiechnąłem się.

-Dobra ubierać się i jedziemy.

Po 30 minutach wszyscy byli gotowi.

-Jedziemy.-wyszliśmy z dormu i ruszyliśmy w stronę auta.

Katie pov.

Po kąpieli czułam się jak nowo narodzona.

Ubrałam się w czyste ubrania, które sobie przyniosłam wcześniej i wyszłam z łazienki.

-Jimin gdzie jest pilot od telewizora?-nie usłyszałam odpowiedzi.

-Jimin?-powtórzyłam po czym usiadłam na łóżko w salonie.-Super zostawili mnie.

-Pojechali na chwilę do wytwórni.-po chwili dosiadł się do mnie Hobi.

SISTER || BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz