13. Bölüm

6.2K 290 40
                                    

İyi okumalar :)

Victoria

Eve geri dönmek için arabaya bindik, atmosfer buraya gelirken olduğundan daha farklıydı. Luke kolunu omzuma atmıştı bende ona yaslandım. Dudakları başımın üstünde duruyordu. Calum bundan şikayetçiydi ama şöyle dedi 'Dillerini birbirlerinin boğazına sokmalarından iyidir.'

Luke'la o konuşmayı yaptıktan sonra planımızı çocuklara da anlattık. Hepsi kötü hissettiklerini söyledi. Bende bok gibi hissettim. Büyük ihtimalle Luke da öyle.

Herkes üzgünken en kötüsüde, gitmeden önce başvuru yapmışlardı ve buluşmaya gidip muhtemelen imza atacaklardı ama hiç biri şu an heyecanlı gözükmüyor.

Luke'un evine gelince durduk ve hepimiz arabadan  indik.

Neden hepimiz burda indik ki?

"Bu gece hepimiz burada kalıyoruz, umarım sorun yoktur." dedi Calum ve sırıttı.

Burada bi çok kez kaldım ama o zamanlar ben ve Luke sadece arkadaştık. 

İçeri girerlerken bende onları takip ettim ve kanepelere oturduk.

"Vic ve Luke'un öpüşmemesin o konuda anlaşalım lütfen."diye dalga geçti Michael.

Ben gözlerimi devirirken Luke kızardı.

"Hadi film izleyelim!" dedi Ashton.

Hepimiz kabul ettik ve Mean Girls'ü seçtiler.

"Mean Girls? Gerçekten mi?" diye sordum.

"Evet süper bi film dimi." dedi Calum.

Bir sürü atıştırmalık ayarlayıp kendi aramızda paylaştık. Michael, Calum ve Ashton oturma gruplarına uzandılar, Luke ve bana kalansa yer... Harika.

Ve filmi başlattılar. Luke benim yanımda arkasına yaslanmış ellerini de başının arkasında birleştirmişti.

Filmin ortalarına gelmiştik ve çocuklar filmi eğlenceli ulmuşlardı.

"Kadın nüfusunun %90'ından daha fazla sevdiniz pes yani." dedim.

Hepsi cevap olarak "Shhh" dedi bende gözlerimi devirdim. Telefonumu alıp Twitter'da takıldım. Bİr kaç dakika sonra Luke kollarını belime sardı. Gülümsedim ve ona döndüm.

"Selam." dedi ve gülümsedi.

Bende ona gülümseyip kıkırdadım.

"Ne?" dedi ve güldü.

"Çok tatlısın." diye cevapladım.

"Sende öylesin." dedi.

Hafifçe dudağımı öpmesinin ardından Michael "Iyy" diye bağırdı.

Luke geri çekildi ve gözlerini devirip "Kapa çeneni!" dedi.

En sonunda film bitti ve hepsi uyuya kaldı. Bende Luke'a dönerek uyumaya çalıştım.

Luke kollarını belime doladı. Bana yaslanıp kulağıma "İyi geceler Vİc." diye fısıldadı.Konuşurken kulakları boynuma sürtüyordu.

Gülümseyerek uykuya daldım.

Luke'un kolları hala belimdeyken uyandım. Belli belirsiz fısıltılar duyuyordum.

"Baksana ne kadar tatlılar."

Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin