19. Bölüm

5K 271 22
                                    

Evet çok geç geldi farkındayım ama bi önceki bölümde açıkladım ve bunu sorun yapmayan ve yoruma sorun yok bekleriz ve dinlenmiş olursun gibi yapılan yorumlar beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim. Ve artık biraz hızlanmaya karar verdim çünkü bu kitap bitecek sonra da iki kitap daha var bu hikayenin devamı tabi isterseniz. Neyse bu konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar :)

Victoria


Perşembe sabahıydı ve çocuklar öğlen geliceklerdi. Evi temizlemeye karar verdim, bugün okula gitmeyeceğim için yapacak daha iyi bi işim yoktu. En azından okul bitmişti. Bazı sebeplerden dolayı James'in kampüse geri dönmesinden bu yana evde yalnızdım.

Telefonumu hoparlöre bağladım ve müziği açtım. 

Temizliği bitirdim ve koltuğa oturdum. Çocuklarda bir kaç dakikaya burada olurlar.

Kapı çalıyordu bende kalktım ve açtım gelen Luke idi. İçeri girdi ve ben de kapıyı kapatıp tekrar kilitledim.

Koltuğa geri gidip Luke gibi bağdaş kurarak oturdum.

"Bitti." gülümsedi "İlk singlemızı kaydettik."

"Tebrikler! Sizin için çok mutluyum." diyip gülümsedim ve ona sarıldım.

Geri çekildeğimde bana baktı.

"Ne?" diye sordum.

"Seni seviyorum." dedi.

Ellerimle yüzünü kavradım ve yavaşça onu öpmeye başladım. Beni kucağına çekti bende bacaklarımı beline doladım. Luke'un elleri kalçalarımdayken benimkiler onun saçındaydı.Geriye doğru uzandı bende onun üzerindeydim.

Öncekiler gibi değildi bu. Yavaş ve tutkuluydu. Luke'un elleri vücudumun her yerindeydi.

Ve kapı çaldı.

"Açmasak daha iyi olur." dedi Luke.

Başımı sallayarak cevap verdim ve yine onu öpmeye başladım. Elleri bu sefer yüzümdeydi. Baş parmağıyla çenemde daire çiziyordu.

Kapı bi kere daha çalındı ve bizde duymazdan geldik.

Önce çenesini sonrada kulağının etrafını öptüm. Sırıttım çünkü boynuna bir önceki gibi leke bırakıyordum.

"V-Vic..." dedi kekeleyerek.

Kapı yine çalındı "Siz gençler düşündüğüm şeyi yapmasanız iyi olur!"

Kıkırdadım ve onu öpmeye devam ettim.

"Hey..." diye yakındı ve kalktı.

Luke kapıya gitti.

"Benimle dalga mı geçiyorsunuz..." diye yakındı.

"Saçların karışmış ve boynunda bi leke var ne yaptınızı sormama gerek varmı?" dedi Michael sırıtarak.

Güldüm ve bana doğru geldiler.

"Gülmemelisin sende bu işin içindesin." dedi Michael.

Üçü de koltuğa yanımıza oturdular.

"Single'ın haftaya yayınlanmasına karar verdik." dedi Ashton.

"Hayranlarınız ne kadar da heyecanlıdır şimdi." dedim.

"Oldukça heyecanlı görünüyorlar." diye cevapladı Calum.

"Bekle, Luke nerede?" diye sordu Ashton.

"Büyük ihtimalle küçük suçlarının izine bakmaya gitmiştir." diye dalga geçti Michael.

"Aslında hepiniz suç mahalinde oturuyorsunuz." dedim gülerek.

"Dalga geçiyorsun..." diye yakındı Calum.

Luke geri geldi ve bize katıldı.

"Tamam diğer konumuza geçelim, arabada içinde singlemız olan bir CD var. Dinlemek istermisin?" diye sordu Michael.

"Hımm... Bilmiyorum, yayınlanana kadar beklemek istiyorum." dedim.

"Hadi ama Vicky. İstediğini sende biliyorsun." diye cesaretlendirdi beni Calum.

"Peki, iyi." diye kabul ettim.

"Geliyorum." dedi Michael ve ayağa kalkıp CD yi almaya gitti.

Luke yere oturdu ve beni kucağına çekip kollarını hafifçe belime sardı.

Michael geldi ve CDyi sürücüye yerleştirdi.

Gerçekten harikaydılar. Yaptıkları şey için oldukça mutluydum. Gözlerim dolmaya başlamıştı.Ayağa kalktım.

"Sorun ne?" diye sordu Michael.

Kafamı salladım "Hayır harikaydı. Aslında siz harikaydınız." 

"Ayy Vicky çok tatlısın." dedi Ashton ve bana sarıldı.

Luke bize baktı ve rahatsız oldu.

"Üzülme Luke onu çalmayacağım." deyip kıkırdadı Ashton.

Gülümsedim. Calum ve Michael da gelip bana sarıldı. Luke da gelip hızlıca dudaklarıma öpücük kondurdu.

"Sizin için çok heyecanlıyım çocuklar. Gerçekten çok heyecanlıyım." gülümsedim grupça kucaklaşırken.

"Vic sakinleş." dedi ve güldü Calum.

"Üzgünüm, ama bu çok heyecan verici." gülümsedim.

"Biliyoruz, milyonlarca kez söyledin." dedi ve kıkırdadı Ashton.

Bu olanlar gerçekten heyecan vericiydi.

Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin