28. Bölüm

3.8K 224 14
                                    

İyi okumalar :)

Victoria

Çocuklara baktığımda hepsinin yüzünü panik kaplamıştı. Bizi yalnız bırakmasını umarak Tyler'ı görmezden gelmiştik. Dışarıda bizden başka hiç kimse yoktu.

"Hey size diyorum çocuklar." dedi ters bi şekilde.

Luke'un kolunu tuttu ve onu geri çekti saniyeler içinde de arkadaşları çocukların her birini tutmuştu.Tyler Luke'u kendine çevirdi ve yumruk attı.

Kahretsin neler oluyor?

Ve ardından hepsi kavga etmeye başlamıştı. Ne yapacağım? Birilerini mi çağırmalıyım? Polis çağırmalı mıyım?

Telefonumu çıkardım ve Tyler ve aptal arkadaşlarını korkmasını umarak polisi aradım. 

"Acil durum nedir?" diye sordu telefonun diğer ucundaki kadın.

"Bir grup erkek sinemanın otoparkında kavga ediyorlar ne yapacağımı bilmiyorum." dedim.

"Neredesiniz? Biz halledeceğiz." diye cevapladı.

Telefonu elimden biri alıp kapatmadan önce nerede olduğumuzu söyledim.

"Neden bunu yaptın?" diye sordu Tyler sesini sevecen çıkarmaya çalışarak. Bu sadece beni rahatsız etmişti.

Arkasına baktığımda Luke kan tükürüyordu. Aman Tanrım!

Tyler'a cevap vermeye korkuyordum. Geri çekilmeye çalıştım.

"Nereye gideceğini düşünüyorsun?" diye sordu ve kolumdan tutup beni kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. 

Onu ittim "Lanet olsun!" 

Luke onu geri çekti ve yüzüne bir yumruk atarak yere devirdi.

"Bir daha benim sevgilime dokunma!" diye emretti Luke.

"Yani çıkıyorsunuz. Çok tatlı." dedi ve sırıttı Tyler.

Luke ona bir yumruk daha attı ve kavga yine başladı. Geri çekildim ve kafamı çevirdiğimde polis arabasının geldiğini gördüm, şükürler olsun!

"Kahretsin hadi gidelim buradan!" diye yakındı Tyler ve arkadaşlarıyla birlikte yaralı olduklarını düşünürsek olabildiğince hızlı bi şekilde koşmaya başladılar.

"İyi misin Vic?" diye sordu Luke.

Derin bir nefes aldım ve kafamı salladım.

Polis yanımıza geldi ve bir süre onlarla konuştuk. Tüm olanları açıkladıktan sonra gidebilirdik.

"Michael gerçekten arabayı sürebilecek misin? Bizi alması için birisini çağırabilirim." diye sordum.

"Eğer birini bulabilirsen harika olur." dedi. Hepsi arabaya geçip yerlerine oturdular ve arkaya yaslandılar.

Anneme hala uyanık olup olmadığını anlamak için mesaj attım oda cevap verince onu aradım.

"Alo, neler oluyor?" diye cevapladı.

"Bizi almaya gelebilir misin? Bir şeyler oldu.." dedim.

"Evet tabi, birazdan orada olurum." dedi ve telefonu kapattı.

"Nasılsınız çocuklar?" diye sordum.

Hepsi inleyerek cevap verdiler.

Hepsi sinirli görünürken sadece Luke çok kızgın görünüyordu. Onu suçlayamazdım.Bunu yapma sebebleri yoktu biz onlara hiçbir şey yapmamıştık.

Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin