Bu bölüm pek içime sinmedi ama olsun. İyi okumalar :)
Victoria
Endişeyle gelmelerini beklerken koltuğa oturdum. En azından birileri mesaj yazabilirdi veya arayabilirdi dimi?Ön kapı açıldı fakat gelenler annem ve babamdı.
Umutsuzca iç çekip heyecanla kalktığım koltuğa geri oturdum.
"Bizde seni gördüğümüze sevindik canım." dedi annem.
"Sizi gördüğüme sevindim. Sadece Luke ve çocukları bekliyordum. Çok önemli bir toplantıya gittiler ve uzun süredir onları bekliyorum."diye açıkladım.
Babam başını salladı ve bavulunu üst kata götürdü.
"Anladım, en yakın arkadaşın için endişelisin."dedi annem.
Gerildim "Evet, en yakın arkadaşım için endişeliyim..."
"Ne?" diye sordu. "Yanlış bişey mi söyledim?"
"Hayır..." dedim uzatarak.
Tam annem bişey diyecekken çocuklar içeri girdi.
"Başardık, imzayı attık." dedi hepsi bağırarak.
Gülümsedim. Luke kollarını belime sardı ve beni kaldırıp döndürdü. Beni bıraktıktan sonra da öptü.
Kafası karışan anneme baktım. "Tebrikler çocuklar." gülümsedi, "Ve sonra konuşacağız." dedi bana bakarak ve gitti.
Ona gözlerimi devirip Luke ve çocuklara döndüm.
"Sizin için çok mutlu oldum çocuklar!" dedim.
"Grup kucaklaşması!" diye bağırdı Ashton.
Hepsi Luke ve bana doğru koşup beni ortada sıkıştırarak grup kucaklaşmalarını yaptılar. Hepsini itip güldüm.
"Gerçekten çocuklar sizin için çok mutluyum bu inanılmaz." dedim.
"Bazı şeyleri düzenlemek için Luke'a gitmemiz gerek, sonra seni almaya geleceğiz tamam mı?" dedi Michael.
Onayladım ve hepsi el sallayarak bana veda edip dışarı çıktılar. Gitmeden önce Luke'u tuttum.
"Başaracağını biliyordum." gülümsedim ve onu öptüm. "Şimdi git ve ne yapmanız gerekiyosa yapın sonra görüşürüz."
Başını sallayıp gülümsedi ve çocuklara katıldı.
Annem alt kata geri geldi.
"Tüm bu olanlar da neydi?" dedi kaşları havada.
"Anlaşma yaptılar işte." dedim konuyu Luke ve bende uzaklaştırmaya çalışarak.
"Ha ha çok komik. Luke ve seni gördüm. Neler oluyor?" diye sordu.
"Uzun hikaye." dedim.
"Zamanım var." diye cevapladı.
Güldüm "Hayır zamanın yok. Ama kısacası, Tyler bana iyi davranmıyordu ve Luke bunu öğrenince delirdi. Bende uzun süredir benden hoşlandığını öğrendim ve şimdi sonuç bu." mümkün olduğunca kısa bi şekilde anlatmaya çalıştım.
"Bunları bana nasıl anlatmazsın?" diye sordu.
"Bilmiyorum." dedim.
"Off." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)
FanfictionBu kitap 5sosidk adlı yazarın Luke Hemmings ile ilgili 3 kitaptan birincisi. Yazarın kendisinden izin aldım. Eğer beğenirseniz devam etmek isterim. İyi eğlenceler :)