İyi okumalar :)
Victoria
Birkaç gündür hiçbirimiz Michael ile konuşmuştuk ne de onu görmüştük.
Bugün pazartesiydi ve bende okula gitmiyordum. Buda beni strese sokuyordu.
Hiçbir mesaja yada aramaya cevap vermemişti.
Ashton'ı aramış ve ona buraya gelmesini söylemiştim sadece Michael sorununu halledeceğimizi bilmiyordu.
Kapı çalınca bende gidip açtım.
"Selam Ashton." deyip gülümsedim.
"Selam." gülümsedi "Pekala okulu asmanı ve buraya gelmemi gerektiren çok önemli şey ne?"
"Bugün Michael'la konuşmaya çalışacağız yani onun yanına gideceğiz." dedim.
"Vic..." dedi.
"Lütfen Ash? Endişeleniyorum." diye yalvardım.
"Luke eğer öğrenirse beni öldürür." dedi Ashton.
"Luke öğrenmeyecek o okulda. Başka neden kızsın ki?" diye sordum.
"Ah, çünkü Michael'a ulaşmak için okulu asan kız arkadaşıyla birlikteyim. Ve farkettin mi bilmiyorum ama Luke yalnız yada bir erkekle Michael'ın yanında olmandan hoşlanmıyor. Ve bugün nerede olduğunu sanıyor?" dedi.
"Eğer kızarsa aşırı tepki gösterecektir. Ama Michael'la konuşmak istiyorum biliyorum sende istiyorsun. Luke bugün iyi hissetmediğimi düşünüyor." diye cevapladım.
İç çekti "Peki, peki. Ne yapmayı planlıyorsun?"
"Tamam, sanırım Michael'ın evine gideceğiz ve sorunu orada halledeceğiz." dedim.
Derin bir nefes aldı "Pekala hadi gidelim."
Gülümsedim ve onu dışarı ittim.
Arabasına bindik ve sürmeye başladı.
"Ash, Luke'tan korkuyor musun? Yada senin burada benimle olduğunu öğrenmesinden?" diye sordum.
"Pekala belki.. Tyler'a ve Michael'a yaptıklarından bahsediyorum. Tabikide öğrenirse diye endişeliyim." diye cevap verdi.
"Ahh.." dedim.
"Sorun ne?" diye sordu.
"Luke'tan hepiniz korkuyor gibisiniz. Siz yakın arkadaşlarsınız birbirinizden korkmamalısınız." diye açıkladım.
Arabayı Michael'ın evinin önüne park ederken cevap vermedi.
Arabadan indik ve kapıya gittik.
Ashton kapıyı açtı ve Michael'ın annesi kapıyı açtı.
"Hey Ashton. Victoria. Neler oluyor?" diye sordu.
"Michael burada mı?" diye sordu Ashton.
"Imm hayır. Birkaç gündür burada değil. Sadece bir kere eve gelip çantasına bazı kıyafetlerini ve parasını atıp gitti. Nereye gittiğini bilmiyorum." durdu "Onu aramaya çalıştım. Konuşmak istemiyordu. Onu kıran birşeyler olmuş. Bende sizden birinin neler olduğunu bildiğini umuyordum."
Neler olduğunu ona söyleyemezdik. Ben Ashton'a baktım oda bana baktı.
Ashton tekrar ona döndü ve "Neler olduğuna emin değiliz. Onu arayıp nerede olduğunu öğrenebilir misiniz? Gittiğinden beri ona ulaşmaya çalışıyoruz ama hiçbirimize cevap vermiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)
Hayran KurguBu kitap 5sosidk adlı yazarın Luke Hemmings ile ilgili 3 kitaptan birincisi. Yazarın kendisinden izin aldım. Eğer beğenirseniz devam etmek isterim. İyi eğlenceler :)