45. Bölüm

2.4K 158 28
                                    

İyi okumalar :)

Victoria

İki hafta önce gelen haberden beri Luke ve Calum bir sürü toplantı nedeniyle çok fazla okulda olmuyorlardı.

Sadece iki hafta olmuştu ama ben çoktan dördünü de kaybediyormuş gibi hissediyordum.

Ve doğrusu da onları kaybedecektim. Tek düşünebildiğim buydu. Onların gitmesi. Beni unutmaları. 

Biliyorum 'Beni unutamazlar ve unutmayacaklar.'

Ama doğrusunu kim bilebilir ki?

On ay göründüğünden daha uzundu.Bazı insanlar birkaç haftada birini unutabilirler. Onların ise beni unutmaları için on ayları var.

Aslında bunun hakkında oldukça üzgündüm ve annemle bu konuyu konuştum.

O da " Luke seni seviyor, siz uzun süredir arkadaşsınız. O seni unutamaz tatlım." demişti.

Bununla ilgili daha fazla konuşmaması için bende sadece onu onaylamakla yetinmiştim.

Benim asıl düşündüğüm onun orada tanışacağı birçok kızdı. Tüm dünyayı gezecekti ve oralarda benden daha tatlı ve akıllı olan kızlar olacaktı. Duygusal açıdan benden daha istikrarlı kızlar olacaktı çünkü geçmişte kesinlikle öyle olmadığım bir gerçektir.

Neredeyse grubunun dağılmasına neden oluyordum. Belki benden daha az problem yaratan birilerini bulabilir.

Gidecek olmalarını bir işaretmiş gibi hissediyordum.

Yanı başımda duran telefonun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.

Luke.

"S-Selam." dedim boğuk çıkan sesimle.

Ağlamak üzere olduğumu bile farketmemiştim.

Neden bu kadar duygusaldım ki?

"Vic iyi misin?" diye sordu Luke.

"Evet, her şey yolunda." dedim onu inandırmaya çalışarak.

"Şimdi senin evine geleceğim ve benimle konuşmanı sağlayacağım." diye dalga geçti.

"Endişelenme Luke sorun yok." dedim.

"Benimle her şeyi konuşabileceğini biliyorsun değil mi Vicky?" dedi güven vererek.

Sözlerine güçsüzce gülümsedim " Evet, biliyorum Luke. Ne için aramıştın?" 

"Ah, bir dakika. Toplantıya çağrıldık tekrar. Sonra ararım, seni seviyorum bebeğim." dedi.

"Seni seviyorum." diye cevap verdim ve telefonu kapattım.

İç çektim. Kapının arkasında bir ışık vardı ve aynı anda kapı çalındı.

"Victoria?" dedi annem yumuşak ses tonuyla.

"Hı hı?" diye cevap verdim ve o da kapıyı açtı.

Bana baktı ve yanıma oturdu.

"İyi misin?" diye sordu.

"Neden herkes bana iyi olup olmadığımı soruyor?" diye sordum.

"Tedirgin görünüyorsun çünkü." dedi.

"Ahhh." diye inledim kendimi yan tarafa atarken.

Kafamı kucağına koydum ve oda saçlarımla oynamaya başladı.

"Ne oldu?" diye sordu.

"Turla ilgili yine." iç çektim.

"Konuştuğumuz zaman her şey yolunda dediğini hatırlıyorum?" diye sordu.

Friends or More? // Luke Hemmings (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin